"Wiebel-meiden" 3

Hallo,

Ik ben er ook nog even. Misschien een beetje laat maar goed! Drukke dagen gehad gisteren en vandaag.

Hopelijk voelen jullie je weer wat beter....en anders inderdaad lekker maar even een potje janken, schreeuwen en proberen lekker te gaan slapen.
Het is gewoon kl!@$%te allemaal af en toe.

Morgen weer een nieuwe dag!

Tot dan weer.

x-vlinder

Hoi meiden,
heb contact gehad me h.a over pijnlijk eisprong en bloedverlies,
Ja het is normaal,maar er zijn er maar heel weinig die er zo last van hebben en met bloedeverlies,ik zal niet wat bijzonders hebben!
1,het geeft aan dat er duidelijk een eisprong is.
2,het bloed geeft aan dat de eicel zich nestelt in de eileider en daar wacht.
Advies is toch te klussen in die periode ondanks alles maar met een paracetamol,nou heb hier wel evn om moeten lachen.
Om door gestuurd te worden wil die nog mee wachten want het eigelijk heel positief.
Nou weet niet wat ik er van vindt maar had dit toch liever niet,ondanks ik weet waneer me ei sprong is en alles goed werkt.

gr nina

hey nina,

nou dan weet je wat je te doen staat,flink aan de paracetalmol en wiebelen.

xxx

hoe is het met de rest??

anoek en pink,foto s van mijn neefje staan op mijn hyves dus als jullie ze wil zien

xxx

Hallo,

Ik ben ook benieuwd pink...wordt nu echt spannend voor je. Mijn temp is nog steeds laag maar dat is ook de bedoeling op dag 9.

Mier...ben je alweer aan de wiebel?

Ik heb toch maar eens ovulatietesten gekocht. Dacht baad het niet dan schaad het niet. Iemand hier verder ervaring mee of nog goede tips?

x-vlinder

Hey!!
Gisteravond in bed had ik het ontzettend warm, de hele nacht trouwens. Nou dan weet ik genoeg, dan zweet ik letterlijk de hoge temperatuur eruit, zoals elke keer voordat ik ongesteld wordt. Ben bijna de hele nacht wakker geweest van de spanning, maar wist eigenlijk al genoeg, want mijn mannetje had het niet warm, dus het lag echt aan mij. Vanmorgen temperatuur flink naar beneden en voordat ik naar mijn werk ging kreeg ik roze slijm en dat is inmiddels al helemaal rood,    
Jullie begrijpen hoe ik me nu voel, zwaar klote. Had gisteren nog wel vertrouwen tot dat we  het bericht kregen van die vriendin die weer zwanger is, meteen eerste ronde, toen zakte het vertrouwen al wat en nu is het gezakt tot een heel erg dieptepunt. Mijn vriend gaat nog steeds uit van 4 maanden, maar ben nu precies een jaar van de pil af en daar ga ik vanuit.. Die laatste 4 rondes intensief geoefend zegmaar, maar daarvoor zonder er bij na te denken en dat schijnt natuurlijk nog veel beter te zijn, maar bij ons dus niet.
Heb bijna zeker besloten om toch die laatste maand temperaturen nog maar te doen voordat ik naar de HA ga, want dat heb ik toen met hem afgesproken en dan heb ik ook een poot om op te staan als ik volgende maand (lees: november!!!!) heen ga.

Sorry heb nog niet gelezen wat de rest heeft verteld, alleen van Nina met de paracetamol. Tja, daar moet je het dan maar weer mee doen, ondanks dat het niet ideaal is. Heel veel succes en ik hoop dat je meer geluk hebt dan wij op dit moment....

Pink

Terug
Bovenaan