"Wiebel-meiden" 3

Ja ik ben ook op de 12e jarig, alweer 27, gaat snel he?

Ik kan nog net vóór mijn 27e zwanger zijn, wat eerst mijn streven was. Maar eind van dit jaar is ook goed hoor!!! Als ik maar weet dat ik snel zwanger ben...

Pink

Hey!!

Gisteren even niet geweest. Vanuit werk bij een vriendinnetje geweest en pas laat thuis. Dus meteen door naar bed. Vandaag meteen de ellende van laat naar bed... moooeeeee.

Ukkie, geweldig he zo'n echo??!! Moet er steeds aan terugdenken en kijk elke dag even op de foto! Toch kan ik het nog niet helemaal bevatten hoor... Dacht dat dat zo zou zijn, maar misschien als het hartje klopt of als je echt een buikje gaat krijgen... ik weet het niet. Het is ook zo bijzonder.

Mier, spannend bijna je nod! Ik duim voor je!

Twinkel, wiebel ze!!

NIna, meisje wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je even niet helemaal blij bent. Misschien wel een tip... let met glijmiddel op welke je gebruikt, want de meeste zijn niet bevordelijk voor zwanger worden. Sorry...  Sterkte meid en ik hoop dat het snel beter gaat.

Pink, jij ook weer op de wachtbank. Ik duim voor je!!!!!!!!!

Lieve meiden, ik houd het echt kort vandaag. Ik ben echt heel moe en ga nu eerst ff op de bank hangen.... MIsschien tot straks nog..
Gelukkig heb ik nu al weekend.

Liefs

Klopt wel zeker, die banner? We zitten nu in ieder geval op dezelfde dag!
Maar dat ding weet niet hoeveel dagen na test ik mijn NOD heb,dat verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoon. Ik hou voor mezelf de dinsdag aan (18 sept).

Pink

hahaha dat is grappig.
ja idd alweer 27 maar ja ben blij dat ik het mag worden hoor.
ik kan alleen nog maar nu zwanger zijn voor mijn 27e dus ik hoop het zo.
maar ja eind van het jaar is ook goed hoor als ik idd maar weet dat ik zwanger kan worden.

xxx

Heerlijk Anoek, lekker weekend!! Dat heb je ook echt verdiend na zo'n spannende week hoor!! Geniet er lekker van en als je niks te doen hebt op de bank, duim dan maar heeeeel hard voor ons!!!

Pink

Terug
Bovenaan