"Wiebel-meiden" 3

Hoi Mier.

Wat goed een positieve ovutest. Jij hebt vanavond wat te doen.

x-vlinder

Oh Mier, dat hoop ik voor je! Op hoeveel dagen zou je cylcus dan uitkomen? Vanavond dus maar even zin maken als je geen zin hebt !

Ja, voor mij is het inderdaad ronde 8. We zijn nu bezig sinds januari dit jaar.
Ik merk dat ik een beetje heen en weer geslingerd word tussen hoop en vrees.
Aan de ene kant denk ik: "Ach je moet er een jaartje voor uittrekken zegt men, dus het kan nog best" aan de andere kant bereid ik me ook wel enigzins voor op een tegenslag "Het zal wel niet zo zijn, want andere maanden was het ook niets".

Nou ja, de dagen gaan vanzelf voorbij en we zullen wel zien.

Ik zag trouwens net een topic van Babypoppenmaakster die nu na 1 jaar zwanger is.
Dat stemt positief!

Ik ga haar meteen even feliciteren.

Liefs,

Twinkel3

Nou Mier, wiebelen dus vanavond, zin of geen zin!! Steek een paar kaarsjes aan en maak het lekker gezellig!!

Je hebt wel gelijk Twinkel, dat je de ene keer denkt dat alles mogelijk is en de andere keer dat het toch wel niet raak zal zijn, omdat het de andere keren ook niet zo was...

Weten jullie wat mij gisteravond overkwam? Ik ging naar de wc (dag 3 van mijn cyclus) en tijdens het afvegen had ik iets heel vaags op het wc-papiertje. Geen slijm, maar roze-rood weefsel, met een laagje ergens omheen. Ik kon het kapotmaken, maar het was stevig spul, anders dan weefsel zou ik het niet kunnen noemen. Het was ter grootte van een muntje van 10 cent ongeveer, maar dan wel dikker. Ik kon het indrukken en kapotwrijven als ik drukte. Ook zat er aan de buitenkant een paar uitstulpingen van ongeveer 1 cm en zo dik als een borduurnaald. Ook die stukjes waren niet van slijm, maar ook weefsel.
Ik riep natuurlijk meteen mijn vriend en die kon niks anders bedenken dan dat het een vruchtje was. Nou was mijn temperatuur vanmorgen weer superhoog 37.1, dus ik dacht ik doe even een zwangerschapstest om te kijken of ik misschien iets van hormoon in mijn lichaam heb, maar hij was negatief. Ik was ook precies op de juiste dag ongesteld geworden. Vanmiddag aan een vriendin verteld die laatst bij 8 wkn een miskraam heeft gehad, zij herkende het meteen hoe ik het vertelde, alleen was het bij haar natuurlijk groter. Stel dat het een vruchtje is, zou het dan van afgelopen keer zijn of van de vorige keer? Want vorige maand moest ik immers de laatste vier dagen voor NOD zo heeeeel veel plassen? Had ik nog nooit eerder gehad en had ik deze keer ook niet. Iemand van jullie een idee?
Ik kan namelijk niks anders bedenken wat het zou kunnen zijn. Ik heb het nog nooit eerder gehad, en het was dus niet een bloedprop ofzo.

Vaag verhaal dus. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...........

Pink

huhhhhh pink,wat vaag,ik zou idd dat ook denken,zou ook niets anders kunnen bedenken.

twinkel wat jij zegt ben ik het helemaal mee eens,zo denk ik nou ook namelijk,maar dat verhaal van babypoppenmaakster geeft ook wel weer moed.

ja vlinder,pink,en twinkel ja toch maar zin maken vanavond maar denk dat ik misschien alweer te laat ben,maar ja we zien wel,zit vandaag op dag 13,vorige x en ook rond dag 13 posi getest en dan met een cyclus van een 25 dagen.

xxx

Nou Mier, als je vandaag positief hebt getest dan is je eisprong dus nog niet geweest!! Ik zou het er vanavond en voor de zekerheid morgenavond goed van nemen.....
Het kan zijn dat het laatste deel van je cyclus korter is dan 14 dagen, dat is bij mij ook zo, want als ik positief test ben ik precies 14 dgn later ongesteld.

Dus jij kunt ook niets anders bedenken dan dat het een vruchtje is geweest??

Pink

ja ik denk dat idd wel ja,het zou in ieder geval heel goed kunnen.

vanavond maar wiebelen

xxx

He meiden
@mier; dat ik las over de temp lijsten verkeerd invullen komt me bekend voor ,wat een gedoe in die kleine hokjes ik zat steeds in de verkeerde balk te strepen,heb het maat opgegeven hou het nou wel in me agenda bij.

@Pink;jee schrok je niet dat je het zag,je zou inderdaad denken dat het een vruchtje is geweest,stolsel zien er heel anders uit,kan je niks vinden op google?

Mijn gevoel zegt dat het raak is deze keer ,maar ja gevoel en waarheid zijn 2 verschillende dingen.
En je lichaam kan je nog al voor de gek houden die ervaringen kennen we inmiddels wel,maar heb hoop.
Waarom ik het gevoel heb is ,ik zie spierwit,moe,onder de pukkels wat niet in deze periode is maar als ik ongi wordt.
Had gister rose slijm,en vandaag wit.
Me buik is vreemd kan het niet onder worden brengen.

Maar goed zoals ik al zij zegt het helemaal niks,gevoel kan het zo mis hebben en volgende week ongi zijn en diep teleurgesteld,maar moest het even kwijt.
We wachten af tot volgende week.

Liep vandaag in de V.D,en zag ik zo buikdrager oo zag me zelf al helemaal er in lopen,diep in me hart had ik hem mee willen nemen ,maar ja ga de goden niet verzoeken dus heel verstandig niet gedaan.

groetjes Nina

Ik hoop het echt voor je Nina!! En ik heb dat ook, dat ik de goden niet wil verzoeken! Ik zag laatst bij de ECI een heel mooi boek met 3d-foto's van de baby in ontwikkeling in de buik, maar heb het toch maar niet besteld, het voelde niet goed.....

Ik schrok eigenlijk niet. Was een soort van opgelucht, want als het een vruchtje was, is er ook een bevruchting geweest en dan weten we in ieder geval zeker dat dat mogelijk is...... Ik zal het zo even op internet opzoeken, maar hoe ik het beschreef klopte met de beschrijving van mijn vriendinnetje, maar dan kleiner natuurlijk...

Pink

Terug
Bovenaan