Nou Mier, wiebelen dus vanavond, zin of geen zin!! Steek een paar kaarsjes aan en maak het lekker gezellig!!
Je hebt wel gelijk Twinkel, dat je de ene keer denkt dat alles mogelijk is en de andere keer dat het toch wel niet raak zal zijn, omdat het de andere keren ook niet zo was...
Weten jullie wat mij gisteravond overkwam? Ik ging naar de wc (dag 3 van mijn cyclus) en tijdens het afvegen had ik iets heel vaags op het wc-papiertje. Geen slijm, maar roze-rood weefsel, met een laagje ergens omheen. Ik kon het kapotmaken, maar het was stevig spul, anders dan weefsel zou ik het niet kunnen noemen. Het was ter grootte van een muntje van 10 cent ongeveer, maar dan wel dikker. Ik kon het indrukken en kapotwrijven als ik drukte. Ook zat er aan de buitenkant een paar uitstulpingen van ongeveer 1 cm en zo dik als een borduurnaald. Ook die stukjes waren niet van slijm, maar ook weefsel.
Ik riep natuurlijk meteen mijn vriend en die kon niks anders bedenken dan dat het een vruchtje was. Nou was mijn temperatuur vanmorgen weer superhoog 37.1, dus ik dacht ik doe even een zwangerschapstest om te kijken of ik misschien iets van hormoon in mijn lichaam heb, maar hij was negatief. Ik was ook precies op de juiste dag ongesteld geworden. Vanmiddag aan een vriendin verteld die laatst bij 8 wkn een miskraam heeft gehad, zij herkende het meteen hoe ik het vertelde, alleen was het bij haar natuurlijk groter. Stel dat het een vruchtje is, zou het dan van afgelopen keer zijn of van de vorige keer? Want vorige maand moest ik immers de laatste vier dagen voor NOD zo heeeeel veel plassen? Had ik nog nooit eerder gehad en had ik deze keer ook niet. Iemand van jullie een idee?
Ik kan namelijk niks anders bedenken wat het zou kunnen zijn. Ik heb het nog nooit eerder gehad, en het was dus niet een bloedprop ofzo.
Vaag verhaal dus. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...........
Pink