"Wiebel-meiden" 3

ik heb hem net aangesloten en nu had ik de temperatuurlijsten uitgedraaid maar vul ze elke x verkeerd in

hey pink,

ja dat gaan ze eerst doen de zaadjes onderzoeken,dit is ook de 2e maand tempen van mij,die ander had ik maar voor de helft van mijn cyclus omdat ik het toen berkeerd had gedaan maar heb het maar ongeveer van deze maand overgenomen die dagem dat ik mistte

xxx

jammer dat ik je elke x misschrijf
misschien tot morgen dan maar weer

xxx

Nu ben ik er weer!!!
Ja, je kunt best de temp van deze maand overnemen, het gaat om de week voor de eisprong en de tijd na de eisprong totdat je ongesteld bent. En de huisarts vraagt toch om drie maanden achter elkaar, nou dan heb je die straks ook voor het geval dat. Ik hoop voor je dat het niet nodig zal zijn!!!
Dus de zaadjes worden dan onderzocht? Zal vriendje fijn vinden, in een potje produceren op commando ergens in een hokje in het ziekenhuis. Jammer dat het niet thuis kan, konden we het nog een beetje leuk maken.......

Pink

hey pink,

kan gewoon thuis hoor,want dat wordt bij het lab nagekeken
onze kansen zijn alweer verspeeld voor deze maand,we hebben 4 dagen al niet gewiebeld,omdat we moe en geen zin hadden,nu baal ik enorm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

Goedemorgen meiden,

ik zet mezelf er ook even bij (goed idee)

- twinkel3, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje, nod 23-30 oktober, cyclus 28/35 dagen

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

Werk ze vandaag!

Ukkie26

net een positieve ovulatietest,dan komt die toch nog??dan is die misschien nog niet geweest,ben benieuwd

xxx

Terug
Bovenaan