"Wiebel-meiden" 3

Hallo iedereen,

Fijn zo'n lijstje. Weet ik een beetje hoe het zit bij iedereen.

Je temp gaat omhoog rond je eisprong en daalt als je ongie wordt.

x-vlinder

Hallo meiden,

Nou we zitten zo ongeveer weer op het wachtbankje, misschien vanavond nog een keer wiebelen, maar dat zal wel niet zo heel veel zin hebben. (maandag positieve ovutest). We zijn er in ieder geval weer goed tegen aangegaan, daar kan het niet aan liggen. Heeft er iemand meer ervaring met tempen, want mijn temp is nog niet omhoog gegaan, en ik geloof toch dat ik gisteren mijn ei heb gevoeld. Ik had een erg zeurderig gevoel rechts onderin. Zou ook mooi kloppen, 24 uur na een positieve ovutest. Ik wilde deze maand er ook bij tempen, om te zien of dit een beetje klopt, maar wanneer moet hij dan precies omhoog gaan??

Ik heb mezelf ook bij het lijstje gezet:

- twinkel3, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje, nod 23-30 oktober, cyclus 28/35 dagen

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

Liefs,
Pippie

Hoi Pippie,

Ik heb 4 maanden getemperatuurd en hoop je wat verder te kunnen helpen.
Je temperatuur gaat omhoog (direct) na je eisprong. Pas als hij 3 dagen hoger is dan voor je eisprong, dan kun je zeggen dat je je eisprong hebt gehad.

Ik had ook wel eens de dag na mijn ei maar een klein verschil van 0,1 graden, maar de dagen erna ging mijn temperatuur dan wel meer omhoog.

Ik hoop dat je nu wat wijzer bent!

Liefs,

Twinkel3

Hey meiden,

Pippie, in mijn boek staat dat de temperatuur ongeveer 1 tot 2 dagen na de eisprong omhoog gaat.

Vlinder, zo te lezen gebruik je de digitale ovulatietest van CB?? Die heb ik ook een maand gebruikt, maar je moet dan precies op het juiste moment testen wil je een smile zien. Ik had op een gegeven moment (toen ik het teststripje eruit haalde) twee gelijke streepjes (dus positief) en geen smile maar een rondje. Als je de gewone testen hebt, kun je duidelijk het tweede streepje aan zien komen en duidelijker zien worden, maar bij de digitale is het alles of niets. Daarom gebruik ik die niet meer.... Al kun je na het testen wel stiekum de strip eruit halen en dan kijken naar de streepjes, maar ja, dan is het effect van digitaal ook weer weg!

Twinkel, wat vervelend, zo'n directeur op je werk!!! Gelukkig dat je niet de enige bent die het zo voelt. Gelukkig heb je de kindjes nog, da's ook heel belangrijk!!

Ik moest dus drie maanden temperaturen, dus nog één maand en dan weer naar de HA. Wat denken jullie dat de volgende stap zal zijn? Worden dan de zaadjes al onderzocht of eerst nog niet? Wordt er ook naar mijn eileiders gekeken of die eventueel verstopt zijn? Ben wel heel benieuwd, maar vind het ook wel heel spannend....

Pink

Terug
Bovenaan