"Wiebel-meiden" 3

pfuff dat wordt een drukke week twinkel.

Mijn nod is wrs donderdag dus ik hoop dat mijn temp morgen weer omhoog gaat. 36.5 is voor mij nu een normale temp. Vlak voor mij ei zit ik op 36.0. Ben denk een beetje een kouwe kikker :)

groetjes
vs

hey meiden,

ook weer een berichtje van mij,gisteren een erg drukke dag gehad,en vandaag ook heel de dag de hort op.

dagmar wat een rotstreek zeg

pink fijne dagen en tot woensdag

vs ik ben ook en koude kikker hoor,mijn temp is voor mijn eisprong ook hooguit 36.5/36.6 en na mijn eisprong 36.9

twinkel de wiebeldagen zijn weer in zicht voor je en fijn dat je een goed desprek heb gehad met je man

xxx

Pink, veel plezier de komende dagen en ik duim zeker voor je!

Twinkel, fijn dat jullie goed hebben kunnen praten samen en een beslissing hebben genomen die jullie rust geeft.

Meiden, wie hebben deze week nu allemaal hun nod? Ik kan het even niet bijhouden..
Jij toch Mier???

HIer verder weinig te melden.Voel me goed, maar heb besloten dat ik doordeweeks echt eerder naar bed moet.... Wordt beetje humeurig van slaap-tekort en is niet zo leuk voor mn man, ha ha!

Weltrusten alvast.

X

ik heb deze week ook mijn nod-dag nog.. tussen afgelopen vrijdag en a.s. donderdag!!! maar ik heb sinds gisteren bruine afscheiding.. er zet niks door... pffffff

en ja ik vind het ook erg leuk dat ik hier ben... gezellig forum dit!!!!

ik hoop dat iedereen hier maar snel zwanger mag worden......

Hoi Meiden,
Hier weer ff een berichtje van mij. Alles is hier rustig, mijn NOD is als het goed is woensdag. Vind het nu toch wel erg spannend worden.
@Ukkie, Dat vele slapen is voor een goed doel. Ben je niet misselijk ofzo??? Dat buikje groeit dalijk vanzelf wel. Van binnen gebeurt er inderdaad een hoop, hihihi. Lekker genieten he meid. Het is je zo gegund!!! Trouwens nog wat gekocht bij C&A, ze hebben daar zeker leuke baby kleertjes. Je kan je daar echt leegkopen.
@Anouk, Het zal inderdaad wel een opluchting zijn dat je collega's goed reageerde op je blijde verwachting. Geniet er maar lekker van meid.
De volgende keer reageer ik wel op meer, sorry dat ik er een paar vergeet maar moet nu stoppen mijn dochter komt net de bed uitlopen. Ze wilt ff bij me zitten.
Tot morgen Patricia

quote: vs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 05:19:34'));

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

Hoi meiden,

Heb even het lijstje erbij gepakt, het wordt voor een paar meiden wel heel spannend deze week! Als het goed is voor mier, vlinder, pippie, patricia  en vs77, spannend hoor!! Voelen jullie al wat?? ik zal voor jullie duimen!

Heb het de laatste tijd een beetje druk gehad dus ben niet heel veel op het forum geweest. Ik heb als het goed is  volgende week me nod, maar ik denk dat het niet raak is, voel ook niets bijzonders en wil mezelf ook geen valse hoop  geven, naja het is afwachten...

Liefs bo

Ja inderdaad Bo dat zijn er al veel deze week, dit wordt flinke blauwe duimen draaien.
Iedereen heel veel succes en ik ga duimen hoor

Liefs Kyra

Terug
Bovenaan