"Wiebel-meiden" 3

Ze is nu 15 maanden. Heb je de twee nieuwste foto's net gezien? Ik heb ze er pas op gezet.

Ja dat zijn ze idd.
Hé ik ga lekker naar beneden, ben helemaal warm van het badderen en ga lekker tegen mijn mannetje aanhangen.

Alvast lekker slapen alleen zonder je mannetje!!

Pink

Hallo allemaal,

Ik ben de eerste vandaag?! Dat komt niet vaak voor!        

@Ukkie, wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad. Gaf denk ik wel een goed gevoel.
Leuk hoor om lekker te gaan shoppen. Ben je goed geslaagd?

@Pink, mijn temperatuur ging of direct de dag na mijn ei omhoog of één dag later. Wanneer de temperatuur 3 dagen hoog bleef durfde ik er wel vanuit te gaan dat ik mijn ei had gehad. Ik vulde trouwens ook mijn temperaturen in op www.fertilityfriend.com
Deze site had het voor mij altijd goed wat betreft mijn NOD-datum. Helaas werd ik op deze datum dan ook altijd ongesteld, maar het klopte op de dag precies. De site is wel engelstalig, maar ik kon me er prima op redden hoor.

@Mier, ik ken dat gevoel wel wat je schreef als de temperatuur zakt. Ik was de week voor mijn NOD dan ook altijd al wat down. Afgelopen maand had ik dat niet (ook niet getemperatuurd) en kwan de klap tegelijk met de RD's. Zo lang er nog geen RD's zijn is er nog hoop en ik zal HEEL HEEL HEEL hard voor jou duimen!!!

@Pink en Mier, ik hoopte ook op mijn 28e moeder te worden, maar dat zit er al niet meer in (ben in maart jarig). Nu hoop ik maar gewoon zo snel mogelijk zwanger te zijn.

Vanavond heb ik weinig op de planning. Ik voel me echt behoorlijk brak. Ik had gisteravond nog een bruiloft en was om 2 uur thuis.
Ook hebben we de wiebelweek nog even ingeluid vannacht .
Vanmorgen om half 7 was ik alweer uit bed.  Ik heb de hele dag gewerkt en de boodschappen alvast in huis gehaald. Ik ben nu dus behoorlijk kapot.
Lekker niksen dus vanavond!

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden,

Iedereen druk met tempen,ik was ook vorige maand begonnen er mee je moet toch wat dat wachten,
Me ongi is nu weer voorbij en tot nu gaat het goed,geen bloed wonden die lekken hopen dat het zo blijft,en ben vanaf vandaag weer aan het tempen zat wel erg laag 36 dus hou het in de gaten en als ie omhoog gaat gooi ik er een ovulatie test tegen aan heb ze toch in huis samen met zw testen.
Dus ga ik maar druk aan de wiebel voor dat ik weer ellende krijg.

@ Anoek,dat klopt wat je zij ,niet alle glijmiddel mag je gebruiken,de een is zaaddodend
de ander beinvloedt de kwaliteit,maar heb speciale wel erg aan de dure kant maar als ik moet geloofen niet schadelijk en zw bevorderd ja ja, maar heb geen keus he dus hoop dat het maar snel raak is.

gr nina

Rustig hier vanavond! Begin van de avond lag het internet eruit dus kon ik er niet op
Vandaag lekker met mn mannetje wezen shoppen.Moest nog kleding voor een bruiloft hebben en ben geslaagd! Heb een mooi jurkje gekocht dat ik tijdens de zwangerschap ook gewoon kan dragen. Rekt lekker mee.

Verder weinig bijzonders; nog steeds moe en vandaag misselijk. Houd gelukkig wel mn eten binnen, dus eigenlijk geen reden tot klagen. Ook bloed laten prikken in het ziekenhuis. Je wordt in het begin van je zwangerschap op van alles en nog wat getest; van rode hond anti-stoffen tot HIV/ Hepetitis.

@Mier, nog een paar daagjes meid... Heel stom,maar ik heb gedroomd dat je zwanger was ... Ik droom sinds ik zwanger ben veel en de meest uiteenlopende dingen. Zou leuk zijn als mn droom uit kwam of niet?

@Twinkel... pffff dan heb je weinig slaap gehad zeg. Hopelijk wordt het voor jullie een vruchtbare wiebel-periode!!

@Nina, wist niet dat er dergelijk glijmiddel bestond. Misschien dan wel duur, maar wel voor een goed doel toch?! Beter zo dan pijn en niet wiebelen... Wiebel ze meid en ik hoop dat je klachten wegblijven.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan