"Wiebel-meiden" 3

@anoek; ik vind het wel heel grappig hoor dat je over me gedroomd heb hoor
ik hoop dat die uitkomt!!!!!!!!!! nog niet doorgezet,maar het is pas dag 25

xxx

Hallo meiden,

Hier zitten we ook weer vollop in de wiebeldagen. Gelukkig vermaken we ons nog prima met elkaar hoor, maar als je al een tijdje bezig bent met zwanger willen worden ontkom je er niet aan dat het toch een beetje een soort van "verplichting" wordt. Je wilt je kansen nu eenmaal wel optimaal benutten ! Maar het is zeker geen straf hoor...

@Ukkie, wat leuk dat je het nu hebt verteld aan je familie en vrienden. Lijkt mij ook een heel speciaal moment.

@Anoek, hoe is het met jou? Nog steeds misselijk en moe of wordt het onderhand al wat minder?

@Mier, ik hoop echt zo dat het niet doorzet bij jou. Ik duim nog steeds heel hard voor je meid!

@Nina, gelukkig hebben ze een geschikt glijmiddel op de markt. Het moet natuurlijk wel prettig blijven.

@Veertie, al uitgewiebeld of zit je nog in je wiebeldagen?

@Pink, met jou ook alles goed?

Allemaal nog een heel fijne zondag gewenst!

Liefs,

Twinkel3

Oh Miertje.... kl#@te zeg... stomme RD's...
Hoe voel je je?
Hopelijk heb je gisteravond wel een leuk verjaardagsfeestje gehad.

Twinkel, ja kan me voorstellen dat het een soort verplichting wordt. Het spontane is er vanaf. Dat is het denk ik sowieso wel, omdat je in je vruchtbare dagen wilt wiebelen om meer kans te maken.. Fijn dat het toch nog leuk blijft, anders wordt het , denk ik, een zware dobber. Wiebel ze!

De eerste weken had ik eigenlijk weinig last en de laatste week ben ik meer misselijk en moe. Mn mannetje zegt dat dat komt omdat ik negatief was na die bloeding. Kindje straft me, ha ha!!! Gisteren zijn we met namen bezig geweest... Pfff dat is echt moeilijk... gaat nog wel even duren denk ik.
Hebben jullie al weleens over namen nagedacht?

Liefs

ik ben weer erg teleurgesteld,waarom wil het gewoon niet lukken!!!
ik had het zo fijn gevonden als het nu is een x  raak zou zijn....
ik keek vanmorgen in de spiegel en vond mijn borsten groter en steviger als normaal,en ook een beetje gevoeliger,en voel allemaal rare steekjes onderin,beetje blaasontstekingsgevoelachtig,ja kan het niet precies uitleggen,maar ja alemaal loos alarm want ik ben weer ongesteld.
mijn schoonzusje is vandaag uitgerekend,ze was gister op mijn verjaardag en dan gaat het alleen maar over zwangerschap,toen ben ik maar in de keuken gaan opruimen want vond het even moeilijk om aan te horen.
gisteren hoorde ik dat een vriendin van mij ook zwanger is,maar die gun ik het zo erg, die is al een x heel lang bezig geweest om zwanger te worden ,en die heeft nu een heel zwaar gehandicapt kindje van bijna 6 ,en nu is ze spontaan zwanger geraakt van de 2e!

xxx

Mier, wat balen!!!!!!! Maar als het dan toch moet komen, laat het dan ook maar meteen op dag 25 komen, dan hoef je ook niet langer onnodig in spanning te zitten!!! Op naar de volgende ronde dus...... klote!!!!!

Anoek, wij hebben ook al nagedacht over namen. Over een meisjesnaam waren we het meer dan een jaar geleden al eens. Wat dat betreft hebben we dezelfde smaak. Over de jongensnaam zijn we het nog niet eens, want mannetje wil vernoemen (zit in de familie) en ik wil dat niet. Maar ik denk dat ik wel win hoor!! Want ik vind dat je er beide achter moet staan als je dat doet en ik vind het geen fijn idee.

Vandaag 37,1, dus lekker hoog!! Nog 8 tot 10 dagen ongeveer voor mij. Heb momenteen heeeeel veel last van afscheiding (sorry......) Normaal heb ik er ook veel last van, maar nu nog meer. Kon toch allemaal wel een beetje van slag zijn, net als het slijm rond mijn vruchtbare dagen, die later niet vruchtbaar bleken te zijn, pas een week later ongeveer.

Pink

hey pink,

ja das waar dan kunnen we weer snel aan de wiebel

en jou temp is lekker hoog,hopelijk blijft die hoog,ga duimen voor je weer hoor

xxx

Ik kom even weltrusten wensen!

Het is hier rustig geweest van het weekend. Ieder zo haar eigen ding om te doen...denk ik.

Nou dames, weltrusten en een frisse werkweek gewenst!!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan