"Wiebel-meiden" 3

Ha meiden,

wij hebben afgelopen woensdag de familie (ouders, broers, zussen) verteld dat we zwanger zijn. Echt onwijs verbaasd waren ze. We hadden tussen de vakantiefoto's een foto van de positieve test zitten. Ze keken elkaar aan, zo van "is het de bedoeling dat we dit zien"? Echt heel leuk! Vandaag aan vrienden verteld, ook erg leuke reacties.

De echo was inderdaad echt super! Misselijkheid trekt steeds meer weg (tenzij ik niet regelmatig eet, Anouk, tip: zorg dat je elk uur iets eet, crackers ofzo is al genoeg om misselijkheid te onderdrukken), dus het gaat goed.

We hebben niet geshopt gisteren, zijn langs fam. geweest om echo-foto te laten zien. Nog tijd genoeg voor shoppen.

Ik merk dat mn buik 's avonds erg opzet, pfff. Broeken zitten dan echt niet lekker. 's Ochtends is (het meeste) weer weg...schijnt je darmen te zijn die wat op hol slaan en uitzetten...

Mier, hoe is het met jou? Nog geen RD in aantocht? Ik hoop het zo!!! En Twinkel, lekker de wiebelperiode ingeluid, goed zo! Ik hoop dat je er plezier in blijft houden, het moet geen verplichting worden (zo van: mn ei is in de buurt, dus we moeten weer)...gelukkig voor ons geen 'sleur' geweest...

En de andere meiden? Nina, vervelend hoor, dat je zo'n pijn hebt. Hopen dat het glijmiddel helpt. Ik heb hier ook meiden gehoord die het hadden over zelfinseminatie (geen idee hoe ze dat deden hoor), maar dat lijkt me ook geen pretje. Ik hoop dat het goed gaat!

En de rest? Hoe is het met jullie? Ei gevonden? Of in afwachting van NOD?

Fijn weekend!

Ukkie26

Hey Ukkie,

Leuk hé om het te vertellen? Vond ik ook zo ontzettend leuk om te doen en heel spannend!

Ik probeer ook regelmatig te eten, maar waar ik voorheen heel veel honger had, heb ik nu echt geen trek. Avondeten maar half op gegeten. Niet vanwege misselijkheid, maar hoef gewoon niet...
Ook bij mij zet mn buik aan het einde van de dag heel erg uit. Broeken zitten niet lekker meer. Heb ook broeken die niet meer passen. Ben denk ik een kilo of 3 aangekomen. Denk dat het eerder door het stoppen met roken komt, ha ha!!

Het begint nu eindelijk ook een beetje door te dringen. Bij jou ook? Hebben ze met de echo ook het vruchtje gemeten en je uitgerekende datum bepaald? IK moest 5 dgn inleveren ha ha, maar omdat het afwijkt van wat ik dacht, adviseerde ze in de kliniek het door de vk nog een keer te laten doen rond de 12e week. Die afspraak staat inmiddels.

Fijn dat de misselijkheid wegtrekt. Ik noem het misselijk, maar het is meer een soort weeig gevoel... Ze zeggen dat het rond de 12e week minder wordt met dit soort kwaaltjes!

Liefs Anoek

hey meiden,

@anoek; het had zeker goed uitgekomen  maar denk dat mijn ongi er echt weer aankomt

@twinkel;balen weer he als je temp weer zakt,nou dan weet ik al hoe laat het is,gister en eergister was mijn temp 36.5 vanmorgen 36.7!!!! maar verlies alwel een heel klein beetje bruin bloed dus dan gaat het toch echt wel komen denk want mijn buik rommelt ook alweer 2 dagen.

@ukkie; echt leuk zeg van je echo,ben jaloersmaar wel goed jaloers hoor want gun het je heel erg,en de andere meiden ook hoor

@pink; hoe is het??nog een dag of 9 toch??

voor mij zal het wel weer ronde 9 worden,effe afwachten ofdat het door gaat zetten of niet natuurlijk.....

ga verder taarten bakken en gevulde eieren maken want vanavond visite alvast voor mijn verjaardag.

xxx

Ha Anouk,

ja, echt leuk om het te vertellen. Vooral omdat mensen het blijkbaar niet aan zagen komen...des te leuker.

Bij de echo hebben ze inderdaad ook gemeten (van 'kop tot kont' zei ze), ik was toen 10w3d, precies wat ik zelf ook dacht (toeval natuurlijk). Ben 31 maart uitgerekend. Ik weet niet of ik het volgende bezoek aan de vk weer een echo krijg, denk het niet. Ik moet op 1 oktober weer, ben dan zo'n 14 weken.

Ik ben nog niet aangekomen, ben eerder afgevallen (heb geen weegschaal thuis trouwens). Dat omdat ik de halve vakantie geen avondeten heb gehad en heb geleefd op vruchtenyoghurtjes en crackers (non-fat ook nog, waren de enige die ik wegkreeg). Ik vrees alleen dat het er zo weer aan zit...
Ik pas gelukkig mn broeken nog wel, maar mn buik zet al wel aardig op (m.n. 's avonds). Achja...het zal wel goedkomen.

Wel knap hoor, dat je gestopt bent met roken! Ben je er helemaal vanaf?

Ik heb gisteren bloed laten prikken, testen ze op geslachtsziektes (lijkt me sterk als ik die heb) en allerlei andere dingen. 4 buisjes deed ze! Uitslag zal ik het volgende vk-bezoek wel horen.

We houden elkaar op de hoogte!

Ukkie26

Mier, je NOD duurt toch nog een paar dagen? Op je verjaardag toch? Heb je normaal ook een paar dagen van tevoren al bruinverlies?

Anoek, heb je ook over mij gedroomd? ;)

Nina, ik hoop voor je dat het wiebelen makkelijker gaat met glijmiddel. En als het werkt is het ook niet zo erg dat het duurder is toch? Je hebt er alles voor over!!

Ukkie, wat leuk dat ze het niet aan zagen komen, des te groter is de verrassing!! Als ik zwanger zou zijn, zou niemand verbaasd zijn, want iedereen weet dat ik een kinderwens heb. Ze weten natuurlijk niet allemaal dat we bezig zijn, maar ze zullen er niet van schrikken in ieder geval.

Ik had vandaag 36.9, al de 4e dag achter elkaar hoog, dus dat zit wel weer goed. Nu maar afwachten, het zou écht fantastisch zijn........ (zucht!)

Twinkel, jij zit nu in de wiebeldagen toch? Veel plezier en hou het leuk!!

Fijne middag!!

Pink

Hoi meiden!

Ben even niet hier geweest ik was erg druk en daarbij is donderdag mijn mannentje terug gekomen dus ik had even wat anders te doen Dit zijn nml volgens de berekeningen DE dagen.... Ik ben heel erg benieuwd het kan bijna niet meer missen whahahahaha! Nou ja we zullen zien. Ik ga zo eens even terug lezen het is goed druk geweest hier de laatste dagen!
Liefs, Veertie

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 13:32:06'));

Mier, je NOD duurt toch nog een paar dagen? Op je verjaardag toch? Heb je normaal ook een paar dagen van tevoren al bruinverlies?

Anoek, heb je ook over mij gedroomd? ;)

Nina, ik hoop voor je dat het wiebelen makkelijker gaat met glijmiddel. En als het werkt is het ook niet zo erg dat het duurder is toch? Je hebt er alles voor over!!

Ukkie, wat leuk dat ze het niet aan zagen komen, des te groter is de verrassing!! Als ik zwanger zou zijn, zou niemand verbaasd zijn, want iedereen weet dat ik een kinderwens heb. Ze weten natuurlijk niet allemaal dat we bezig zijn, maar ze zullen er niet van schrikken in ieder geval.

Ik had vandaag 36.9, al de 4e dag achter elkaar hoog, dus dat zit wel weer goed. Nu maar afwachten, het zou écht fantastisch zijn........ (zucht!)

Twinkel, jij zit nu in de wiebeldagen toch? Veel plezier en hou het leuk!!

Fijne middag!!

Pink

hee pink,

ik zou mijn nod overmorgen hebben dacht ik,berekend met 27 dagen maar mijn cyclus zit tussen de 25 en de 28 dagen dus vandaag dag 25

xxx

Hallo!!

@Pink, nee sorry niet over jou gedroomd...  Nu sta ik niet bekend om mijn voorspellende dromen, dus ja... vond het alleen wel grappig dat ik er over gedroomd heb. Duim voor je.

@Ukkie, jij 4 buisjes? Ik ben ook gisteren geweest en bij mij waren het er 6...Ach ja, geen idee waarvoor allemaal, zal wel goed zijn. Ik ben nu volgens de echo 9w 2 dg en volgens eigen berekeningen 10 wk. Bij de echo meten ze idd van kop tot kruin, maar dat is niet supernauwkeurig... Ik denk nl toch echt dat ik wel langer zwanger ben, anders heb ik 4-5 dg voor mn nod getest... beetje erg vroeg... dus het zal er wel tussenin hangen. Over week of 2 nog een echo met meting en die datum zullen we dan ook maar aanhouden.

@Mier, Hopelijk zet het niet door meid... had je een leuk verjaardagscadeautje gegund. Duim nog steeds.

@Twinkel, duim ook voor jou nog heel hard!

@Veertie, DE dagen... nou veel plezier dan maar

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan