"Wiebel-meiden" 3

Ha meiden,

spannende week voor velen van jullie hoor! Ik hoop echt zoooooo onwijs dat er iemand zwanger is van de wiebel-meiden! Zou gaaf zijn!

Ik ben net naar de verloskundige geweest, op controle. 't Klonk goed (hartje), ze voelde al dat de baarmoeder gegroeid was. Oftewel: allemaal volgens planning! Nog steeds voelt het onwerkelijk, maar vooruit...mn buikje begint iets te groeien dus het besef zal langzamerhand wel komen.

Fijne avond en tot snel,

een blije (en moeie) Ukkie26

hoi Ukkie bijzonder hé het hartje te horen en zo snel ook, het lijken wel paarden in galop.
Ik vond het ook altijd erg onwerkelijk, maar je begint er steeds meer aan te wennen hoor echt waar.
Die moeheid is niet leuk maar ook dat gaat gelukkig weer over, en dan voel je je super en enegiek.

Groetjes van Kyra

He meiden,

Even snel een berichtje van mij, maar heb het druk, druk........

Hier nog geen RD. Had wel vrijdag en zaterdag ongikrampen en heb dus omdat ik zo zielig was een hele nieuwe outfit gekocht.   Zondag waren de ongikrampen weer weg, dus heb nu weer een klein beetje hoop........., vandaag nog geen ongikrampen..... en geen RD. Ik hou mijn NOD op morgen, of woensdagochtend. Heb toch wel een beetje het gevoel dat ik ongi ga worden, maar aan de andere kant ook nog wat hoop. We zien het wel!

Nou meiden met de aankomende NOD, ik duim voor jullie (en voor mezelf natuurlijk!)!!
En voor de meiden aan de wiebel, wiebel ze!!
En voor de zwangere meiden, geniet ervan!!!!!

Groetjes Pippie.

Hallo,

Ik ben weer terug. Heb een heerlijk weekend gehad!

Het wordt inderdaad een spannende week meiden. Ik hoop ook zo dat het bij iemand raak is! Het liefste bij ons allemaal natuurlijk.

Duimen maar  

x-vlinder

Toch nog even tijd om hier even rond te neuzen.
Nog geen berichten betreffende RD's gezien, dus ik hoop voor jullie maar op:
"Geen bericht is goed bericht."

Ik duim nog lekker door voor jullie.

Liefs,

Twinkel3

Ohhhh Pippie,

spannend hoor! Ik dacht ook in de vierde ronde (toen het dus raak was) dat ik ongi ging worden. Had gewoon de krampen een paar dagen voor NOD maar...er kwam nix en de krampen gingen weer. Dus het zegt niet zoveel hoor, dat je je net zo voelt als je ongi.

Ik duim voor je dat het raak is!

Ukkie26

hebben jullie ook al last van blauwe duimen???? Hopelijk zijn alle wiebelmeiden opeens hartstikke vruchtbaar geworden en volgt deze maand alleen maar goed nieuws.

Pippie: Goede afschrikmethode voor de RD om een nieuwe outfit te kopen. Nu maar hopen dat de RD ook echt  niet komen.....moet je je outfit de komende 2 maanden alleen wel vaak aantrekken anders pas je er niet meer in :).

Hier nog weinig nieuws. Temp was vanochtend wel weer wat hoger maar ook niet super. Verder ook geen kwaaltjes, vermoed dus dat het deze ronde weer niet raak is geweest.

groetjes
vs

Ha Wiebelmeiden.

Wat is het hier rustig gisteren en vandaag. Is dit de stilte voor de nod-storm.
Het is een spannende week voor velen van ons.

Al nieuws hier of daar....

Vervelend he dat wachten? Ik  wil het liefste meteen weer aan de volgende ronde beginnen als ik toch ongie ga worden. (symptonen zijn wel weer aanwezig helaas)

Succes voor jullie allemaal.

x-vlinder

Terug
Bovenaan