"Wiebel-meiden" 3

Hoi meiden,

Nog geen nieuws zie ik, spannend hoor, ik blijf iig  duimen!!

Liefs bo

Hoi Vlinder,

Jou nod is 4 oktober toch?!
Symptonen van zwanger en ongi kunnen veel op elkaar lijken, dus hoeft niets te zeggen...!

Liefs bo

Hmmmmm.

- hoofdpijn
- pest humeur
- rugpijn

Ik weet het niet hoor. Heb me alvast  op het ergste voorbereid!

Depri he?

He meiden,

Wat is het rustig hier..............

Even een updateje: Nog geen ongikrampen, nog geen ongi........ Zou mijn NOD dan toch morgen zijn?? Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden nu! Of zou mijn lichaam me mooi voor de gek houden. Voel echt helemaal niets..........

Misschien dat ik het niet meer houdt morgen en er een testje aan waag.....

Meiden in hun NOD, sterkte, succes, spannend!!!

Ik hou jullie op de hoogte,
Groetjes Pippie

Hoi Pippie.

Spannend hoor. Ben je ondertussen al in de verleiding gekomen?
Laat je nog iets weten.

x-vlinder en heel veel succes!

Hoi meiden,

Jeetje wat is het hier rustig...
Kom even laten weten dat hier alles oke is... Ook bij mij de man met de hamer gisteren, dus lag heel vroeg op bed. Vandaag laat thuis ivm afscheidsborrel van een collega (lees alcoholvrij voor mij). Had gehoopt hier goed nieuws te treffen, maar nog niks.

Meiden, ik duim nog even door voor jullie. En net als Ukkie kan ik ook alleen maar zeggen dat ik niet echt typisch zw-kwaaltjes had voor mn NOD. Dus meer dan afwachten kan je niet. Succes!!!

Liefs Anoek

Hey Anoek.

Lewuk dat je er ook bent! Inderdaad erg rustig he? Op heel het forum is het rustig zag ik net.

Had jij  nog specifieke 'kwaaltjes' voor je nod of echt helemaal niks?

x-vlinder

goh wat is het weer rustig geweest. Iedereen is zeker in afwachting of aan de wiebel.

Hier beginnen de nod-tekenen ook te komen en zijn er verder geen zwangerschapskwaaltjes. Dus ik verwacht eigenlijk ook dat het niet raak is geweest.

Pippie, spannend zeg. Zal morgen ochtend gelijk kijken of je al nieuws hebt.

groetjes
vs

Terug
Bovenaan