Hallo Meiden,
Bij ons heeft het hele weekend het internet eruit gelegen, dus vandaar weinig reactie van mijn zijde. Jeetje wat heb je dan ook een boel bij te lezen zeg. Ik vind het nog erg lastig om iedereen uit elkaar te houden en wie met welke ronde enz. bezig is. Het NOD lijstje maakt dit wel wat makkelijker. Ik heb mezelf er ook even bijgezet.
@Mier, wat k#t voor je dat de duivels weer gearriveerd zijn. Balen, balen, balen. Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Ik ga heel hard voor je duimen deze maand.
@Pink, Sorry dat ik zeurde over die twee dagen verschil in mijn cyclus. Maar ik wist niet wanneer een cyclus als onregelmatig wordt bestempeld.Ik kan me voorstellen dat je erg baalt over die onregelmatigheid en als iemand met twee dagen verschil dan ook nog begint te zeuren.........
Voor ons begint eind van deze week de klusweek weer. Ik begin donderdag met de ovutesten en dan ook maar met het om de dag wiebelen. Volgens de berekeningen is ergens halverwege volgende week mijn ei. Dus we gaan weer flink ons best doen.
Ik hou jullie op de hoogte!!
Groetjes Pippie
NOD-lijst (svp: kopiëren, plakken en eigen gegevens toevoegen):
-10september;
mier1980,26 jaar,bijna 27 2dagen later,8e ronde,1e kindje,cyclus 25/28dagen,dit is dag 27
- 18 september:
Pink, 26 jaar, 4e officiele ronde, maar al een jaar zonder iets gewiebeld, 1e kindje (deze maand cyclus van 36 dgn)
- 30 september:
Twinkel3, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje (uitgegaan van langste cyclus, 35 dagen)
-Nina30, 30jaar,4e ronde ,waar 3 rondes van niet kon, 1e kindje (cyclus 27 dagen
-3 oktober,
Pippie81, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje ( cyclus ong. 30 dagen)