"Wiebel-meiden" 3

Hallo meiden, pfff weer maandag gaan we weer.... onze wiebeldagen zijn voorbij we hebben ons best gedaan dus ik ben benieuwd nu natuurlijk nog he-le-maal niets van te zeggen... Heb afgelopen dagen ook een beetje een persoonlijk crisis gehad maar goed ben er nu wel aardig over heen.

Mier ik leef zo met je mee vind het vreselijk voor je dat je weer teleur gesteld bent.Gatver het moet toch wel een keer goed gaan hoop blijven houden hoor ook al is dat nu misschien erg moeilijk.

Liefs Veertie

Hallo Meiden,

Bij ons heeft het hele weekend het internet eruit gelegen, dus vandaar weinig reactie van mijn zijde. Jeetje wat heb je dan ook een boel bij te lezen zeg. Ik vind het nog erg lastig om iedereen uit elkaar te houden en wie met welke ronde enz. bezig is. Het NOD lijstje maakt dit wel wat makkelijker. Ik heb mezelf er ook even bijgezet.

@Mier, wat k#t voor je dat de duivels weer gearriveerd zijn. Balen, balen, balen. Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Ik ga heel hard voor je duimen deze maand.

@Pink, Sorry dat ik zeurde over die twee dagen verschil in mijn cyclus. Maar ik wist niet wanneer een cyclus als onregelmatig wordt bestempeld.Ik kan me  voorstellen dat je erg baalt over die onregelmatigheid en als iemand met twee dagen verschil dan ook  nog begint te zeuren.........

Voor ons begint eind van deze week de klusweek weer. Ik begin donderdag met de ovutesten en dan ook maar met het om de dag wiebelen.  Volgens de berekeningen is ergens halverwege volgende week mijn ei. Dus we gaan weer flink ons best doen.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Pippie

NOD-lijst (svp: kopiëren, plakken en eigen gegevens toevoegen):
-10september;
mier1980,26 jaar,bijna 27   2dagen later,8e ronde,1e kindje,cyclus 25/28dagen,dit is dag 27

- 18 september:
Pink, 26 jaar, 4e officiele ronde, maar al een jaar zonder iets gewiebeld, 1e kindje (deze maand cyclus van 36 dgn)
- 30 september:
Twinkel3, 28 jaar, 8e ronde, 1e kindje (uitgegaan van langste cyclus, 35 dagen)
-Nina30, 30jaar,4e ronde ,waar 3 rondes van niet kon, 1e kindje (cyclus 27 dagen
-3 oktober,
Pippie81, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje ( cyclus ong. 30 dagen)

-10september;
mier1980,26 jaar,bijna 27   2dagen later,8e ronde,1e kindje,cyclus 25/28dagen,dit is dag 27

- 18 september:
Pink, 26 jaar, 4e officiele ronde, maar al een jaar zonder iets gewiebeld, 1e kindje (deze maand cyclus van 36 dgn)
- 30 september:
-Nina30, 30jaar,4e ronde ,waar 3 rondes van niet kon, 1e kindje (cyclus 27 dagen
-3 oktober,
- 23 september, Veertie 29 jaar, ronde 3, 1e kindje (cyclus ongeveer 29 dagen)

Ha Pippie kan me voorstellen dat je moeite hebt de boel uit elkaar te houden dat heb ik ook nog wel eens hoor haha. Ik heb ook even mijn gegevens op de lijst gezet.

Hallo meiden,

Hier is de werkweek weer begonnen. We zitten nog volop in de wiebeldagen, dus we gaan gewoon nog maar even door...

@Mier, wat een balen weer hè, die verd*mde RD's! Het is toch iedere keer weer een klap in je gezicht. Een heel dikke knuffel van mij meid en ik hoop echt dat wij ook een keer aan de beurt zijn (ben het wachtbankje inmiddels wel beu).

@Veertie, jij hebt je NOD op 23 september zag ik. Dat is dag 28 voor mij. Ik heb in de NOD-lijst mijn NOD maar op 30 september gezet want 35 dagen is mijn langste cyclus (alhoewel de RD's zich de laatste paar maanden al wel eerder lieten zien).

Verder alles goed met iedereen?

Liefs,

Twinkel3

quote: Veertie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 14:34:29'));

-10september;
- 18 september:
- 30 september:
-3 oktober,
mier1980,27jaar,9e ronde,1e kindje(cyclus 25/28 dagen)dit is dag 25
- 23 september, Veertie 29 jaar, ronde 3, 1e kindje (cyclus ongeveer 29 dagen)

hey meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties.
ben al weer klaar voor de volgende ronde hoor!!!
@twinkel;nog flink aan de wiebel dus,ik ben het wachten nu wel beu hoor,had nooit gedacht dat het zo lang zou gaan duren en wie weet hoe lang het nog duurt....en ja ik weet ik moet positief blijven maar heb het soms even gehad
@pippie;we staan gelijk met ons nod 3 oktober,dat mag het van mij al zijn hoor hahaha
ja eerst trouwens mijn verjaardag nog hahaha (nog 2 daagjes)
@veertie;begint alweer op te schieten voor jou nog 2 weekjes,wordt straks weer spannende dagen
@pink;jij bent de eerst volgende weer,ga hard duimen weer

xxx

Pfff,

vandaag voor het eerst sinds de vakantie weer gewerkt. Dat was me een domper...pfoe! Heb toch nog meer last van de jetlag dan ik dacht.

We hebben deze week een uitje van het werk (actief uitje), dat heb ik maar afgezegd (met een k*tsmoes, maarja, ik wil ze nog niet vertellen dat ik zwanger ben). Kan echt niet actief zijn nu, ik plof zo onder de douche en dan mn bed in! Gelukkig hoef ik deze week maar 3 dagen te werken, volgende week weer volle bak 5.

Ze hadden afgelopen vrijdag mn bloed geprikt, belde vandaag de vk op dat het er in principe goed uitzag, maar dat mn suikerspiegel te hoog was. Balen! Ik moet opnieuw laten prikken, dan moet ik nuchter zijn (lees: niet eten van tevoren), het schijnt dat dat invloed kan hebben op je suikerspiegel. Ik hoop maar dat het daaraan lag, had namelijk afgelopen vrijdag voor het bloedprikken gewoon gegeven (wist niet dat dat niet de bedoeling was). Spannend! Zwangerschapssuiker lijkt me geen pretje...maarja. Wacht maar rustig af.

Vandaag op werk de hele tijd een beetje op eieren gelopen (zo zeg je dat toch?!). Als ik wat gegeten heb, zet mn buik namelijk best op. En ik wil nog niet dat ze weten dat ik zwanger ben. Dus maar een beetje een wijde trui aan en buik inhouden...gelukkig deze week maar 3 dagen werken.

En met jullie? Alles goed? Mier, ik baal met je mee dat de RD weer zijn gekomen. Hoop echt zo ontzettend voor je dat het binnenkort een keer raak is!

En de rest van de meiden? Succes met wiebelen en op het wachtbankje!

Liefs, Ukkie26 (vrijdag 27)

Terug
Bovenaan