"Wiebel-meiden"!!!

Hai hai meiden!!

Hier is alles ok, ben nog steeds in mijn vruchtbare dagen. Omdat ik afgelopen keer een langere cyclus had, weet ik nu niet wat het is, dus dan maar extra lange nemen.
De zin in seks is ver te zoeken,maar goed, je moet er wat voor over hebben hé?!
We proberen het zo "normaal"mogelijk te houden haha!

Af en toe word het me flink lastig gemaakt. Mijn zus is sinds kort zwanger van de zoveelste kleine en ook mijn schoonzus is zwanger van de 2e! Helemaal geweldig natuurlijk!!
Hm nu ik dan nog he!!
Hoop zo dat het deze maand echt raak mag zijn!!!

Hoe is het bij jullie??

Hmm, dit keer langere cyclus, nog geen RDs...meestal 27 dagen, soms 28...wel vreemd...immers was mijn eisprong op de persona voor mij normaal  voor een cyclus van 27 dagen: op dag 12 & 13... Zal vannacht of morgenochtende wel doorbreken dan...

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

Hi Mier,
Gelukt? bedoel je zwangerschap? Wij zijn nog niet eens echt begonnen! We zijn niet echt voorzichtig meer, maar... ik kan me niet voorstellen...zou het kunnen?? Heb wel enorme dorst en enorme borsten, maar dat zal de ongi wel zijn... Ik neem aan morgen te kunnen mededelen dat ik vannacht nog aan de ibuprofen ben moeten gaan van de ongi-pijnen....Zo niet...dan is het niet normaal voor mij...

Ik houd jullie op de hoogte in ieder geval!
Jij hebt toch binnenkort je NOD??
Lfs,
Nicky

oh nee, Mier, bij jou staan de wiebeldagen voor de deur!

Heel veel plezier !

Ik dacht laat ik in ieder geval voor mij voor de zekerheid maar de NOD van 9 naar 10 juni zetten in het overzicht...

Lfs,
Nicky

hoi nicky,
ik bedoelde gelukt met je nod in het rijtje zetten.hahaha
en idd mijn wiebeldagen staan voor de deur,maar gebruik nu ovulatietesten en gaf vandaag nog negatief aan,dus ben benieuwd wanneer die positief aangeef dan kunnen we flink gaan wiebelen...

liefs mier

Hi Mier, lees even berichtje dat ik je schreef over ovu-testen in het andere onderwerp!

Terug
Bovenaan