"Wiebel-meiden"!!!

Goedemorgen meiden!

Ik ben er ook weer! Gisteravond konden we gelukkig wel naar vrienden. Het ging een stuk beter met mn mannetje. Vandaag is hij zo goed als opgeknapt gelukkig!

@Mier: Dan ga je toch lekker naar het dolfinarium?! Als je neefje dat het liefst wil, zit er maar 1 ding op...  Ik hoop dat je test snel positief is, dan kan je echt wiebelen!

@Flora: welkom hier!

@Nicky: en? de RD's op bezoek of nog steeds niks? Misschien dan toch....?

@Stefys: lekker wiebelen meid, dan kan je misschien binnenkort in al die vreugde delen!

@Twinkel: voor ons gaat het bijna beginnen, de vruchtbare dagen!! Ik kijk er echt naar uit, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Meiden, voor de meeste van ons komen de vruchtbare dagen er nu aan! Ik hoop zo dat er deze ronde positief nieuws is voor een of meer van ons en het liefst natuurlijk allemaal! Vorige maand hadden we allemaal pech

Wiebel ze!

Liefs Anoek

Hi!

Zo'n forum is inderdaad erg handig en leuk, want je kunt met iedereen kletsen die in precies dezelfde situatie zit. Bij mij is een aantal mensen op de hoogte, namelijk 2 vriendinnen, mijn moeder en een collega. En die collega is ook net begonnen met proberen om zwanger te worden. Eén van de vriendinnen is pas zwanger en de ander heeft afgelopen week een kleintje gekregen. Dus dat is wel leuk!

@ Flora: welkom, klets gezellig mee met de wiebelmeiden!
@ Nicky: spannend Nicky, ik kan helaas niet teruglezen nu, maar was je allang gestopt met de pil? Dan kan het een kwestie van ontpillen zijn, of misschien toch een stukje spanning omdat je deze beslissing hebt genomen? Afwachten. Hou je ons op de hoogte?

Ik heb vanmorgen weer een ovutest gedaan, negatief. Maar we zijn wel begonnen met wiebelen ......, ben erg benieuwd wanneer mijn ei van zich laat horen!!

Pink

Wel grappig dat de meesten ongeveer tegelijk de wiebeldagen hebben. Komt nog door de vorige topic wie moet er ook nog een week wachten? Vandaar dus...

Pink

Hallo meiden,

Ik hoop dat ik me ook bij de wiebel meiden mag aansluiten....?? Ik ben Jazz, 31 jaar en ben sinds eind december 2006 gestopt met de pil. Zitten nu in ronde 6. Altijd eigenlijk een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad, maar de laatste keer was tie ineens 32 dgn..  Vandaar dat ik deze maand maar begonnen ben met ovulatietesten. Op dag 17 gaf tie eindelijk een positief resultaat (dus waarschijnlijk weer een cyclus van 31/32 dagen), op die dag en de dag erna flink geklust..  Heb dan waarschijnlijk rond 17/18 juni mijn nod. Wordt volgende week dus weer spannend... Las dat jullie bijna allemaal in jullie vruchtbare dagen zitten, nou wiebelse zal ik dan maar zeggen...!!!

Liefs,
Jazz

Joepie, gelukt!!!

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)
                      Elly, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje, (cyclus 30-31 dagen)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

Goedemorgen meiden,

Mier, we zijn elkaar gisteren een beetje misgelopen. Na het plaatsen van mijn berichtje heb ik de PC uitgezet en heb later niet weer gekeken. Ik zag dat jij je berichtje net na die van mij plaatste.

Jazz31, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ken jou nog van een andere ronde (mijn 1e of 2e geloof ik), toen hadden we vlak na elkaar de NOD.
Ik zag dat jouw NOD er nu weer aan zit te komen. Spannend zeg!
Ik zal flink voor je duimen.

Even een vraag over ovulatietesten. Beginnen jullie pas met wiebelen wanneer de test positief aangeeft, of ook al wel eerder?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Welk merk gebruiken jullie trouwens?

Anouk, jij bent ook aan het temperaturen of niet?
Hoe verloopt jouw temperatuur gedurende de cyclus?
Hij is bij mij nu al weer een paar dagen laag (rond de 36 graden), maar ik heb ook al temperaturen gehad rond de 36,5 graden. Zelfs één dag 36,9, maar toen had ik de vorige avond een paar wijntjes gedronken.
De vorige maand had ik echt een zgn. modeltemperatuurverloop, maar helaas niet zwanger. Nu ziet mijn temperatuurlijst er heel wat grilliger uit.

Nicky, ik hoop voor je dat je snel goed nieuws te melden hebt. Je NOD komt nu erg dichtbij he?!

Alles ook goed met de overige wiebelmeiden?

Liefs,

Twinkel3

hoi anoek,
ja denk dat het dolfinarium wordt,maar zal het nog wel laten weten,het duurt nog 2weken.

hoi twinkel,
ja we hadden elkaar weer net mis geschreven.

hoi pink,
bij jou ook de test negatief,maar is misschien ook nog erg vroeg.
ik ga vanmiddag weer testen,(moet 4uur niet plassen)
ik zit nu op de 13e dag,dus...

hoi andere wiebelmeiden,
hoe is het met de rest??
zijn er al mensen beetje gespannen hier voor a,k nod??
ik nog niet maar bij mij duurt het nog 16dagen zal wel over een weekje komen denk als de wiebeldagen weer voorbij zijn hahaha

liefs mier

hoi elly,
het is nog gelukt zag ik,om je eigen er tussen te zetten
liefs mier

Terug
Bovenaan