"Wiebel-meiden"!!!

hee anoek,
voor jou is het van de week de flinke wiebelronde
bij mij geeft die vanaf vandaag aan,maar net getest maar was negatief
maar wiebelen doen we toch wel hoor van het weekend.
dus in  dierentuin was wel leuk?
ga over 2 weken,want mijn neefje komt logeren,ahhhhhh hij belde net op (hij is 5)
en hij zei dat hij wilde komen logeren,lief he!!!!!!!hij lag van de week op bed en hij zei tegen mijn zus ,,ik mis iemand,,dus mijn zus zei ,,wie dan,, en toen zei mijn neefje ,,ik mis tante mier,, lief he ahhhhhhhhhhhh.is toch keischattig
liefs mier

Hoihoi,

Poppie, ontzettend balen dat de RD zijn gekomen. Ik had zo voor je gehoopt dat het raak was...

Hier (Noord-Holland) is het warm, benauwd. Van mij mag het gaan regenen, dan koelt het wat af... Ik heb zojuist even gestadt en ga zo even muziek maken (ik speel saxofoon). Wel een beetje warm, maar ja. Er moet geoefend worden.

Geniet van het weekend.

Ukkie26

Ik zet mijn NOD er ook even bij.

9 juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

de mijne er ook tussengezet!

9 juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

't Is hier (Friesland) nog superwarm, zit nog steeds buiten. Nou ja, nu even niet, zit nu achter de computer).

@Mier: het is vandaag mijn 10e dag, dus ik verwacht ook nog niks, maar wil deze keer niet te laat beginnen met testen.

Vriendin van mij heeft vrijdag woensdag een baby gekregen, gisteravond wezen kijken, zoooooo lief!!!! Daar doen we het dus voor....

Pink

@Mier, gewoon blijven wiebelen om in vorm te blijven. Hoop dat de ovu-test snel positief aan gaat geven!
Schattig van je neefje! Weet je al naar welke dierentuin je gaat?

@San, spannend voor jou de eerste echte ronde! Ik heb de mijne net achter de rug en vond het heel bijzonder. ben benieuwd hoe ik het deze ronde ga ervaren, maar denk dat niks zo speciaals is als de eerste keren wiebelen voor een kindje! Geniet ervan!

Ik ben toch maar een filmpje gaan kijken. Zo meteen eens met de voorbereidingen voor het eten beginnen. Zal mn mannetje wel fijn vinden, want hij is altijd degene die kookt, ha ha! Goed geregeld hé?!!

Liefs Anoek

hee anoek,

dolfinarium lijk me ook wel erg leuk.
ze gaan zelf altijd naar blijdorp want daar hebben ze een abonnement op,dus ik wil eigenlijk dit x niet naar blijdorp.
of beekse bergen of apenheul of zo.
vinden kinderen dat ook de apenheul??daar was jij toch geweest??
liefs mier

Hoi Mier,

De Apenheul is heel leuk, ook voor kinderen denk ik. Hij is 5 jaar toch? Gisteren was er een meisje van een jaar of 3 en die vond al die loslopende apen heel eng en zat steeds te huilen... Met 5 jaar zal het een stuk minder eng zijn. Ze hebben natuurlijk alleen maar apen, dus weet niet of je neefje dat leuk vindt. Beekse Bergen is ook erg leuk voor kids, kan je ook nog naar Speelland! Beekse Bergen is voor jullie ook een stuk minder ver rijden of niet? Is met zo'n ongeduldige kleuter wel fijn of niet?

Laat je weten wat je nu gaat doen?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan