"Wiebel-meiden"!!!

hee anoek,
of hij vind dat heel leuk al die apen of niet,ik denk zelf wel dat hij het leuk vind maar mijn zus twijfeld erover.
beekse bergen is vlakbij ja 45 minuutjes rijden denk.
dolfinarium vind ik zelf ook wel heel leuk,hummm ik weet het nog niet,mijn neefje zei wel dat die naar dolfinarium wildedus misschien wordt het wel zijn zin.
schattig he dat hij het zo had gezegd.
ik heb 2 neefjes en 2 nichtjes,hij is de oudste dus 5,3,2 en 1jaar
zijn echt mijn poepies
nu alleen wijzelf allemaal nog he
liefs mier

Even een vraagje: Hoe doe zet ik mijn NOD in het schema?
Ik ben geen computer-techneut en heb geen idee hoe ik dat moet doen.
Wil iemand dat uitleggen? Ik vind het ook leuk om het erbij te zetten.

Alvast bedankt!     Groetjes Elly

hoi elly,
je quote de laatste van het schemaatje en zet je eigen ertussen
liefs mier

Hoi meiden

Ik ben nieuw op dit forum zal me even voorstellen. Ik ben 26 jaar oud en mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. We zitten in de derde ronde en ik ben inmiddels 9 dagen over tijd (cyclus tot nu toe netjes 28 dagen). Ik heb inmiddels 2 keer een test gedaan maar 2 keer negatief. Ik ga morgenochtend weer testen. Echt heel spannend! Als het weer negatief is en de  RD is niet gekomen  ga ik dinsdag naar de huisarts. Ik vind het gezellig om mee te kletsen hier aangezien niemand in mijn omgeving weet dat we bezig zijn zwanger te worden en ik dus nergens verder mijn verhaal kwijt kan.

groetjes flora

Spannend zeg Flora. Ik zal voor je duimen dat je deze keer wel positief mag testen!

Het is idd fijn om hier op het forum te kunnen kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten, vooral omdat je het nog niet direct met je naaste omgeving bespreekt.
Bij mij zijn een vriendin, collega en schoonzusje op de hoogte.
Dit vind ik wel erg fijn, maar meer hoeven het van mij ook nog niet te weten.
Wij zijn nu een half jaartje bezig en in de 5e ronde.
Het clubje wiebelmeiden vind ik een gezellig club om mee te kletsen, dus klets gerust mee.

Hopen dat we allemaal snel een eigen kindje mogen krijgen.

Liefs,

Twinkel3

hee twinkel,
ben je ook weer van de partij,gezellie
nog iets leuks gedaan vandaag??
liefs mier

hoi flora,
welkom,en ik hoop voor je dat het raak is maar je cyclus kan ook van slag zijn.
ik ben net als twinkel in ronde 5 voor ons eerste kindje.
liefs mier

Hoi twinkel

Bij mij in de omgeving weet echt niemand het. Ik sta af en toe op het punt om het mijn moeder te vertellen maar mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we nog niks zeggen. Al denk ik dat mijn moeder wel vermoedens heeft omdat ik het glaasje rose laat staan als we op visite zijn.....
Ik hoop in ieder geval snel duidelijkheid te hebben want deze onzekerheid is echt niet prettig!
Ik vind het in ieder gevak gezellig om hier mee te kletsen.

groetjes flora

Terug
Bovenaan