"Wiebel-meiden"!!!

Hoi meiden,

jeetje...een dagje niet hier geweest en hoppa: ik heb veel bij te lezen. Leuk!

Flora: spannend zeg! Ik hoop echt voor je dat het raak is! Zou je wel denken, je bent al ruim 1 week over tijd. Hopen dat je snel positief test! En dat velen van ons je mogen volgen!

Mier1980: waar ben je uiteindelijk heengegaan? En leuk dat je een positieve ovu-test had! Kun je gericht wiebelen!

Wij gaan ook nu onze wiebelperiode in. Met een cyclus van 25 dagen heb ik dit weekend mn ei, met een cyclus van 28 dagen ergens middenin deze week. Oftewel: wiebelen dus!

Meiden, succes!

Ukkie26

Flora, dat klinkt hoopvol zeg. En nu maar hopen dat je morgen een positieve zwangerschapstest in je handen mag hebben!
Laat je het ons horen?

Ukkie, ook weer van de partij?
Jij ook veel plezier gewenst in je wiebelweekend en wiebelweek.
Wij gaan er aankomende week ook weer voor!

Liefs,

Twinkel3

Yes Mier, eindelijk niet voor niks je plas op gehouden, hihi
Hoop dat het deze ronde z'n vruchten afwerpt. Wiebel ze!

Het wordt wel een wiebel week zeg! Ik heb volgende week zaterdag mn ei, dus ook ikbegin deze week met wiebelen!! Nou ja, wiebelen doen we toch wel, maar ik bedoel natuurlijk wiebelen met de kans op een zwangerschap, ha ha!!

@Flora; spannend hoor! Laat je het ons weten? We duimen voor je!

Vandaag niet veel gedaan... beetje huishouden... gisteren niet veel gedaan, ha ha, dus moest nu wel. Voor de rest lekker hangen. Typische zondag dus! Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?

Liefs Anoek

Hoi,

Twinkel; Ik herinner mij jouw naam ook nog wel van een tijd geleden. Hoop voor je dat het snel raak is. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik. Ik testte ook op dag 17 pas positief, dacht eerst dat ik helemaal geen ei meer kreeg. Volgens de bijsluiter moet je na een positief resultaat in ieder geval binnen de volgende 48 uur wiebelen, dan maak je de meeste kans om zwanger te raken. Wij hebben dus op die en de dag erna gewiebelt om zo de kans te vergroten en nu dus weer afwachten. Natuurlijk mag je ook op andere momenten wiebelen, maar binnen die 48 uur ben je het meest vruchtbaarst.

Ik heb vandaag paard gereden, pfff, was wel warm zeg!!!

Liefs,
Jazz

Twinkel & Anouk: succes met wiebelen deze week! Hopen dat het raak is!

Ik heb vandaag weinig gedaan: had nogal last van hooikoorts (bah), dus heb veel geslapen. Tennis gekeken (finale Roland Garros) en dat was het wel. Echt een rustige dag.

Geniet nog even van het mooie weer (hier, iin Noord-Holland schijnt de zon en is het warm/benauwd).

Ukkie26

@ Jazz: welkom en klets lekker mee!!!

@ Mier: Wow, een positieve test! Weet je in ieder geval zeker dat je een ei hebt en weer superregelmatig! Ben jaloers op je, haha! Ik zou wel willen dat het bij mij wat regelmatiger was. Eén keer raden wat jij vanavond gaat doen ....

@ Twinkel: Ik heb vorige maand getemperatuurd, verschil tussen de eerste en de laatste week was wel duidelijk qua temperatuur, maar net na de eisprong niet echt duidelijk een verhoging, pas later. Toevallig heb ik de afgelopen maand mijn ei gevoeld, dus vandaar dat ik dat wist. Nu gebruik ik ovulatietesten van Clearblue, want mijn cyclus zit tussen de 28 en 44 dagen..... Maar temperaturen is aan mij niet besteed, ik was er constant mee bezig. Misschien als het over een tijdje nog niet raak is, maar anders niet...

@ alle andere meiden die in de vruchtbare periode zitten: WIEBELSE!!!!

Liefs Pink

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)
                      Elly, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje, (cyclus 30-31 dagen)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

5 juli: Suza, 30 jaar, 2e ronde 1e kindje (cyclus 30 dagen)

Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

Hai meiden,

Jullie zitten al bijna allemaal weer in de wiebel tijd! Spannend weer. In die weken ben je er weer zo mee bezig. Merk wel dat toen de RD s bij mij gekomen waren dat je dan meteen weer met heel andere dingen bezig bent, bij ons nog een weekje wachten, zo rond de 21e weer.. Nou heeeeel veel succes allemaal!!

groetjes Suza

Terug
Bovenaan