"Wiebel-meiden"!!!

quote: Karen01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2007 22:06:11'));

Hi meiden,

Ik heb drie dagen niet gekeken want had het druk druk druk, maar het lijkt wel of ik een jaar ben weg geweest.. ik moest 2,5 pagina bijlezen hahaha!!! Mier ik las dat je wiebeldagen zijn begonnen?? ik zou zeggen wiebel er op   los hahaha!!!
Mijn RD is nu sinds twee dagen over en ga vanaf morgen met die ovulatietesten beginnen!!! ik ben benieuwd en vind het best wel spannend!!! Ik hoop dat het snel raak is bij ons allemaal!!

Liefs karen

hoi karen,
ja ben echt gewoon blij met een positieve ovulatietest........was echt vetpositief dat streepje was echt donkerder als de rechtse.
wel spannend hoor
jij zit morgen op dag 10??
liefs mier

Hi Mier,

Ja snap ik dat je blij bent   met die positieve ovu-test... nu weet je tenminste dat je de komende dagen flink je best moet doen!!! en dat je het in ieder geval op de juiste dagen hebt gewiebelt haha!!! Ik zit morgen op dag 9... ik weet helemaal niet wat voor cyclus ik deze keer weer aan moet houden.. maar ik ga maar gewoon voor 30 dgn... en ik begin liever te vroeg met die ovu testen dan te laat!!! ik vind het wel spannend hoor!!!

Liefs karen

ja idd,beter te vroeg als te laat.
bij mij was het dag 10 en 11 streepje wit 12 heel licht streepje en dag 13 dikpaars streepje,was helemaal blij vanmiddag.
morgen maar weer testen denk of niet??
liefs mier

Ik dacht net gelezen te hebben dat als je een positieve test hebt, je dus niet meer verder hoeft te testen.. maar dan zou ik voor de zekerheid toch even de bijsluiter lezen.. het is zonde om die testen op te maken.... mocht het deze maand dan niet raak zijn dan kun je ze bewaren tot de volgende periode!! maar nu heb ik nog ff een vraagje! als je positief test is het dan de bedoeling dat je 1x per dag klust.. of kun je gewoon meerdere keren per dag klussen... of maakt het niet uit???

liefs karen

nou daar zit ik dus ook wel mee...
wij hebben al 2x gewiebeld vandaag en straks gaan we natuurlijk naar bed dus dan wordt het weer wiebelen denk en morgen vrij dus ja vul zelf maar in......
maarre ze zeggen toch om de  dag of zo anders zal het voor de visjes te moeilijk zwemmen zijn...
wat denk jij???
en ik snap wel dat je het spannend vind hoor,ik kan je een hand geven.
liefs mier

ja dat zeggen ze inderdaad... dat je het om de dag moet doen omdat ze dan beter zwemmen.. maarja ze zeggen ook dat als je een jongen wil, je het moet doen op de dag van ovulatie omdat die harder zwemmen... en als je een meisje wil moet je het een dag van te voren doen... dus ik weet het ook niet... maar ik ga in ieder geval op de dag van mijn ovulatie flink wiebelen... je kan beter teveel binnen hebben dan te weinig ahahaha (soory beetje lomp gezegd).....maar die dagen dat ik vruchtbaar ben zou ik het ook meerdere keren doen denk ik!!

liefs karen

Hey Mier, fijne dag morgen met de bruiloft!

Wat betreft wiebelen bij een posi ovu-test... Als de zwemmers goed zijn, dan maakt het niet uit of je het elke dag of om de dag doet. Wel is het zo dat hoe vaker je het doet, hoe minder zwemmers in het vocht zitten... tenminste dat is wat ik ooit ergens heb gelezen volgens mij.
Gewoon lekker wiebelen. Het is nog veel te vroeg om je druk te maken over kwaliteit van de zwemmers

Ik ga zo ook eens mn bedje op zoeken. Trusten

X Anoek

ja idd dat vind ik dus ook.
we gaan maar gewoon flink wiebelen.
volgens mij hoef je als je eenmaal positief test niet meer te testen,maar ik ben ook benieuwd of dat die morgen dan weer zo vetpositief is.
hoe lang duurt dat nou ongeveer dat je vruchtbaar ben??een dag of 3 toch of zo??
volgens mij heb ik morgen of overmorgen toch mijn eisprong dan??

Terug
Bovenaan