"Wiebel-meiden"!!!

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

18 juni: Jazz, 31 jaar, 6e ronde, 1e kindje (bij een cyclus v  31/32 dgn) 3 juni pos ov

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)
                      Elly, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje, (cyclus 30-31 dagen)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

5 juli: Suza, 30 jaar, 2e ronde 1e kindje (cyclus 30 dagen)

Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

Vandaag ook een rustig dagje gehad, beetje strijken/ tuinieren en poetsen en verder lekker luieren.
Morgen weer naar het werk.
Ik moet nog zes werken tot de zomervakantie, daar zie ik al wel naar uit.
Ik hoop natuurlijk dat ik al met een zwangere buik op vakantie mag gaan, maar ja ... anders de gedachten maar even proberen op wat anders te zetten.

Fijne avond nog allemaal,

Liefs,

Twinkel3

@Suza: zo herkenbaar wat je schrijft! Ik ben er sinds ik ongi ben geworden ook weer minder mee bezig. Mn wiebeltijd breekt eind deze week weer aan en dan weer 2 weken wachten.... Ik ben benieuwd of ik dan ook zo relaxed kan blijven. Ik hoop het echt, maar vrees van niet, ha ha!! Voor mij is het ook ronde 2.

@Poppie: is alles goed? heb je al even niet meer op het forum gezien...

Ja ik moet ook nog 7 weken tot mijn vakantie... duurt nog zo lang... Hoop dan ook zwanger op vakantie te kunnen, maar we zullen zien.... wie weet raak ik wel zwanger op vakantie, lekker romantisch in ons tentje, ha ha!

Meiden, fijne avond nog, voor straks werk ze en voor wie de werkweek weer aanbreekt morgen werk ze!

Liefs Anoek

Hallo!

Ik had ook een niet-actieve dag vandaag. Last van hooikoorts, dus veel geslapen. Duik ook zo mn mandje weer in...

Ik moet nog 8 weken werken voordat we op zomervakantie gaan. Hoop met zn 3-tjes ;). We hebben bewust in februari/maart veilig geklust, omdat ik niet met een redelijk dikke buik op vakantie wil (we gaan nogal actief: 4 weken VS, veel autorijden, veel zien enzo, weinig rust). Nu we in ronde 3 zitten, denk ik: hadden we net zo goed wel al in februari ervoor kunnen gaan...maarja. voor hetzelfde geld was het dan in 1x raak geweest en was ik 25 weken zwanger op vakantie, das best veel.

Maar hopen dat het deze ronde raak is meiden! Er zal de komende dagen flink gewiebeld worden!

Fijne avond nog, en werk ze van de week.

Ukkie26

hee meiden,
wat een leuke reacties allemaal zeg,hihi
zal nu wel heel de dag willen wiebelen,als je weet dat je nu gewoon vruchtbaar ben!het is tenminste voor een goed doel...
ik ben benieuwd hoor...
anoek je schreef al dat je hoopt om te proberen om relaxt te blijven,nou daar wil ik ook wel bij aansluitenmaar ik weet niet of dat ik ga redden hoor...
bijna iedereen heeft nu onderhand zijn wiebelweek,echt grappig,allemaal aan de wiebel hahaha,en hopen dat het inderdaad vruchten af gaat werken.

vandaag ben ik even naar rotterdam wezen shoppen met mijn vriend,en gister niet veel gedaan,beetje opgeruimden net klaar met de strijk,oh ja en net nog allemaal balonnen opgehangen bij mijn schoonzusje want die gaat morgen trouwen,dus ben morgen nog lekker vrij,heerlijk.

liefs mier

Hi meiden,

Ik heb drie dagen niet gekeken want had het druk druk druk, maar het lijkt wel of ik een jaar ben weg geweest.. ik moest 2,5 pagina bijlezen hahaha!!! Mier ik las dat je wiebeldagen zijn begonnen?? ik zou zeggen wiebel er op   los hahaha!!!
Mijn RD is nu sinds twee dagen over en ga vanaf morgen met die ovulatietesten beginnen!!! ik ben benieuwd en vind het best wel spannend!!! Ik hoop dat het snel raak is bij ons allemaal!!

Liefs karen

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2007 17:54:21'));

Hoi meiden,

jeetje...een dagje niet hier geweest en hoppa: ik heb veel bij te lezen. Leuk!

Flora: spannend zeg! Ik hoop echt voor je dat het raak is! Zou je wel denken, je bent al ruim 1 week over tijd. Hopen dat je snel positief test! En dat velen van ons je mogen volgen!

Mier1980: waar ben je uiteindelijk heengegaan? En leuk dat je een positieve ovu-test had! Kun je gericht wiebelen!

Wij gaan ook nu onze wiebelperiode in. Met een cyclus van 25 dagen heb ik dit weekend mn ei, met een cyclus van 28 dagen ergens middenin deze week. Oftewel: wiebelen dus!

Meiden, succes!

Ukkie26

hee ukkie,

over 2weken komt mijn neefje logeren,en dan denk ik dat het het dolfinarium wordt.

bij jou ook de wiebeldagen,bij mij ook hoor vandaag posi getest met de ovulatietest voor het eerst op dag 13,dat is netjes toch van een cyclus van 28dagen??
wiebel ze en hopen dat het deze maand voor ons allemaal een positest brengt...
liefs mier

Terug
Bovenaan