"Wiebel-meiden"!!!

hee anoek,
ja dank je wel,zal wel lukken en hij geeft  mooi weer volgens mij,dus dat is ook weer mooi meegenomen.
we wiebelen nog maar even aan hahaha.
jij ook wiebelze he want bij jou beginnen ze nu ook onderhand,leuk
en slaap lekker,trusten
liefs mier

hi mier,

Als je test positief is dan komt je eisprong  na 24 tot 48 uur... tenminste dat dacht ik... zal ook   vast wel op de bijsluiter staan!!! Succes met klussen vanavond!!!

Ik ga nu lekker slapen want moet morgen weer vroeg op om te gaan werken!!

Liefs karen

ja is goed,ik ga ook zo lekker slapen hahaha(wiebelen)
succes morgen met testen,ben benieuwd
in de bijsluiter stond idd 24 tot 48uur,we zullen zien
tot morgenavond weer denk,en werk ze morgen
slaap lekker,trusten
liefs mier

Hoi meiden.

Ik wens jullie allemaal succes op jullie vruchtbare dagen. Ik ben inmiddels 12 dagen overtijd en heb vanochtend weer getest maar nog steeds negatief. Ik ga woensdag naar de ha als ik nog niet ongi ben geworden want gaat me echt te lang duren.

groetjes flora

Hé Flora!

Hoe is het?
Erg teleurgesteld?
Heb je nog hoop op een zwangerschap of denk je dat je een heel lange cyclus hebt deze maand?
Op de hoeveelste dag zit jij nu eigenlijk?
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en hoop voor je dat jij één van die vrouwen bent waarbij het HCG pas laat in het bloed op te sporen is en dat je dus gewoon zwanger bent!

Suc6 meid!

Liefs,

Twinkel3

Hoi twinkel

Ben wel teleurgesteld maar had me er ergens ook wel op ingesteld. We zijn pas drie maanden bezig dus had nog nergens op gerekend. Ik vind het alleen wel raar dat ik al 12 dagen over tijd ben omdat ik altijd (zowel voor dat ik met de pil begon en de afgelopen twee maanden) heel regelmatig ongi ben. Ik zit nu op dag 41 en nog geen enkel teken van ongi. Daarom ga ik woensdag ook naar de ha want ik wil wel graag wat zekerheid want dit afwachten is niet fijn!

groetjes Flora

Hoi Flora,

Bij mij duurde het 2 mnd geleden ook ineens 44 dagen. Daarbij had ik ook nog allemaal vage kwaaltjes, dus het kon bijna niet missen, dacht ik. Getest en.... negatief! En ik wist bijna zeker dat het raak was!! Na 44 dagen kwamen de RD's, maar toen overheerste het blije gevoel, ik was opgelucht dat alles nog werkte...

Ik zal aan je denken...

Pink

Leuk, lekker shoppen in Rotterdam. Ik heb gewerkt en het was me toch warm....
Als ik positief zou testen, zou ik ook vaker willen wiebelen hoor! Beter te veel dan te weinig moet je maar denken.

Karen, leuk dat je er ook weer bent, en ja, dan moet je ineens heeeeel veel bijlezen.

Pink

Terug
Bovenaan