"Wiebel-meiden"!!!

Hey meiden!

Iedereen al naar bed? Ik ben pas net thuis. Etentje met collega's gehad! Was erg gezellig, maar moest een hele lijst met reactie's doorlezen, ha ha!!

Poppie: gefeliciteerd!!!! Hoe oud ben je geworden?

Karen: Ga je trouwen deze maand? (of haal ik nu meer namen doorelkaar? Waarom kan je nou ook niet teruglezen) Leuk!! Trouwen is echt superleuk. Althans ik vond onze bruiloft helemaal het einde. En ja, mensen denken dan idd meteen dat je trouwt en meteen aan kinderen begint. Hoezo in een hokje plaatsen, ha ha!Ze moesten eens weten

Suza: Shit dat ook bij jou de RD's verschenen zijn. Naar welke ronde ga jij nu?

Hier alles ok! Ongi bijna op z'n eind en de vruchtbare dagen komen weer inzicht. MIjn NOD is 30 juni. IK merk trouwens wel dat ik er nu weer minder mee bezig ben. Komt straks weer in de vruchtbare dagen en die 2 weken daarna. Nu ga ik NIET meer op elk pijntje, steekje of raar gevoel letten hoor. Wil niet weer zo gek van mezelf worden, ha ha. Ben benieuwd of dát gaat lukken.

Weltrusten allemaal!

Liefs Anoek

Hai meiden!!
IK verhuis ook weer mee hoor!!!

Hier gaat alles wel zn gangetje.. Op dit moment in mijn vruchtbare periode, dus we zijn aan het klussen.. Binnekort weer in spanning dus..

Wens iedereen een fijne dag toe!!

hoi anoek,
ja we lagen allemaal op bed,flink te klussen haha
gezellig zo n etentje met het werk
tot vanavond dan misschien
liefs mier

Hé hallo,

We waren alweer een flink eind gezakt (tweede pagina).
Hoe is het nu bij jou Poppie? Verjaardag al te boven? En al getest?
Ik duim voor je meid!

Ik ben momenteel ook nog niet zo bezig met het zwanger worden.
Dat komt wel wat meer vanaf volgende week (start "wiebel"week).
Gisteravond nog even wezen kraamschudden - oh, wat een heerlijk lief kindje was dat zeg!
Er zijn er op het moment nogal wat zwanger/ net bevallen in mijn omgeving - dus de confrontaties met het zwanger zijn/ moeder zijn zijn volop aanwezig.

Inmiddels heb ik de teleurstelling van vorige maand al wel weer aardig verwerkt, hopen dus maar dat het deze ronde voor ons allemaal raak mag zijn!

Liefs,

Twinkel3

Hihi... Mijn wiebelweek begint over een weekje. We hebben er zin in. We gaan voor dat ene lucky shot, zullen we maar zeggen.

Wie gaan er deze ronde ovulatietesten gebruiken of gebruiken ze al langer. Vanaf welke ronde zijn jullie gaan gebruiken? Ik zie het nu nog niet zitten, maar in de toekomst  als het niet wil vlotten dan misschien wel. Mijn cyclus is niet super onregelmatig, maar echt regelmatig nou ook weer niet... dus kan uitkomst bieden denk ik. Temperaturen lijkt mij niks. Ik denk niet dat ik de discipline daar voor heb.

Poppie, hoe is het met jou? Ik hoop zó dat alles goed is!!!!

Liefs Anoek

Wordt er nu een beetje chagerijning van... Lig alweer van de NOD-lijst Juni af. Jij ook Twinkel.
Dus ga hier een NOD-lijstje maken voor de wiebelmeiden in een aparte reactie. Die kunnen jullie dan qouten en jouw NOD erbij zetten. Dan weten we tenminste van elkaar hoe het er voor staat.

Groetjes Anoek

NOD-lijst juni/ juli

30 juni:

Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)

NOD-lijst juni/ juli

30 juni:

Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)

30 juni: Twinkel3 , 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

Terug
Bovenaan