"Wiebel-meiden"!!!

Hoi meiden

Hoe is het met jullie? Hier nog geen nieuws (behalve dat ik nog steeds niet ongi ben). Ik heb de halve dag geprobeerd de ha te bereiken voor een afspraak maar kom er niet doorheen, de hele tijd in gesprek echt vreselijk. Morgen nog een keer proberen.

@poppie: het duurt inderdaad wel erg lang voordat ik ongi wordt. Ik heb nu wel wat klachtjes (gespannen borsten en een beetje misselijk) maar reken er door 3   keer negatief testen echt niet meer op dat ik zwanger ben.

groetjes Flora

Frustrerend zeg, Flora dat je je huisarts niet kunt bereiken.

Ik hoop voor je dat je idd zwanger bent.
Wie weet kan de huisarts dit al wel met een bloedtest zien.

Suc6 met afwachten nog maar, enne... geen RD's is natuurlijk een goed teken!

Liefs,

Twinkel3

hoi meiden,
hoe gaat het allemaal??
vandaag heb ik weer gewerkt,pffff het was warm bij ons! we werden er allemaal niet lekker van.
hoe is het bij jullie op je werk,ook zo warm??echt niet lekker hoor als je aan het werk ben.
twinkel echt leuk dat je gaat trouwen,geniet lekker van die dag en hopen dat je een wondertje dan bij je draagt

wie heeft er misschien antwoord op mijn vraag??
daar komt die hoor haha;
ik heb zondagmiddag vetpositief getest met de ovulatietest,gister had ik eigenlijk niet meer getest omdat ik het te druk had(bruiloft)dus heb net weer getest en was negatief dus dat is 2 en een halve dag later,nadat je posi test heb je 24 tot 48 uur je eisprong dus dat is dan wel voorbij,maar wanneer zal ik dan mijn eisprong hebben gehad???
vandaag of gister??ik denk gister omdat die net negatief aangaf of heb ik het mis??

liefs mier

weer een heel verhaal,sorryhahaha

Ha Mier,

Dan moet je je eisprong gisteren hebben gehad.
Misschien dat je hem niet heb gevoeld, de ene maand voel ik hem duidelijk en de andere maand helemaal niet.
Maar je moet nog wel gewoon door wiebelen, hoor!
Want een dag na je eisprong kan je schijnbaar ook zwanger worden.

Succes!!

Groetjes Elly

hoi elly,
oh ok,ik ben gisteren in de efteling geweest en overal ingeweest dus ook in de python zal dit kwaad kennen denk je??of is dit een stomme vraag??
liefs mier

oh ja en vanavond dan weer wiebelen,gister ook gedaan dus dat komt goed uit(na de efteling dan he)

Hi Mier,

Ik denk ook dat je gisteren je ei hebt gehad.
Goed gewiebeld?
En nu maar hopen dat het raak is!

Trouwens... ik ga niet trouwen, maar ben in het najaar van 2006 getrouwd.
Karin en R_M gaan nog wel trouwen.
En jij dan? Ben jij getrouwd?

Ik had vandaag een vrije dag. Gisteren was het op mijn werk ook superwarm, echt zielig voor de kids (werk op een basisschool).
Ik hoop dat het er morgen wat koeler is.
Ben net nog druk aan het schilderen geweest met geboorteborden voor twee zwangere vriendinnen. Ik hoop dat ze vervolgens bij mijzelf in de tuin komen te staan!

Jouw NOD is dus waarschijnlijk gisteren over 14 dagen, dus 25 juni.
Spannend meid!

Liefs,

Twinkel3

PS: Ik denk niet dat de python en andere attracties nu al kwaad kunnen.
Wie weet heeft de aanstaande "wurm" het wel heel leuk gehad in de python.

Heeft die later wat te vertellen:
"Ik durfde al in de Python toen ik nog maar net gemaakt was." (hihi)

Terug
Bovenaan