"Wiebel-meiden"!!!

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 20:06:24'));

Hi Mier,

Ik denk ook dat je gisteren je ei hebt gehad.
Goed gewiebeld?
En nu maar hopen dat het raak is!

Trouwens... ik ga niet trouwen, maar ben in het najaar van 2006 getrouwd.
Karin en R_M gaan nog wel trouwen.
En jij dan? Ben jij getrouwd?

Ik had vandaag een vrije dag. Gisteren was het op mijn werk ook superwarm, echt zielig voor de kids (werk op een basisschool).
Ik hoop dat het er morgen wat koeler is.
Ben net nog druk aan het schilderen geweest met geboorteborden voor twee zwangere vriendinnen. Ik hoop dat ze vervolgens bij mijzelf in de tuin komen te staan!

Jouw NOD is dus waarschijnlijk gisteren over 14 dagen, dus 25 juni.
Spannend meid!

Liefs,

Twinkel3 hee twinkel,
jij heb het er al opzitten dan,echt leuk zeg...ben wel een beetje jaloers hihi
nee ben niet getrouwd,zal het wel graag willen...mijn schoonzusje(zusje van mijn vriend was gisteren getrouwd,echt leuk.

en ja we hadden gister maar 1x gewiebeld haha komt door drukke dag door de bruiloftzondag wel iets meer haha,hopen dat het raak is.......

lekker een dagje vrij zeg,ik was gister dus vrij en morgen maar tot 13,dus ook lekker,
leuk dat je op een basisschool les geeft,welke klas??

leuk zeg geboorteborden,ben jij zo creatief??

en mijn nod had je bijna goed,26juni,en die van jou??

liefs mier

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 20:09:03'));

PS: Ik denk niet dat de python en andere attracties nu al kwaad kunnen.
Wie weet heeft de aanstaande "wurm" het wel heel leuk gehad in de python.

Heeft die later wat te vertellen:
"Ik durfde al in de Python toen ik nog maar net gemaakt was." (hihi)

hahaha
ik hoop niet dat me eisprong verstoord is geraakt,was gister kotsmisselijk van al die attracties,pffff maar wilde me eigen niet laten kennen he hahaha
eerst in de bob toen in de pagasus en daarna in de python,vliegende hollander en vogelrock en toen zag ik het niet meer zitten hahaha,niks meer gewend hahaha

Ik hou mijn  NOD tot nu toe nog maar even op 30 juni, maar weet het nog niet zeker.
Ik ben uitgegaan van een cyclus van 30 dagen.
Door het temperaturen wist ik vorige maand goed mijn eisprong en NOD op te sporen.
Wij zijn sinds gisteren weer aan de wiebel - en nu maar hopen dat mijn eitje snel komt!

Ik werk met de jongste kinderen v/d school (4 en 5 jarigen).
Tja, en ik denk dat het wel een beetje waar is wat ze zeggen:
als juffrouw ben je vaak wel wat creatief.

Welke ovulatietesten heb jij trouwens gebruikt?
En hoe  duur waren ze?
Als deze ronde weer niets wordt, dan ga ik waarschijnlijk ook eens ovulatietesten gebruiken. Maar ja, ik hoop dat ik hier nog wat voorbarig in ben en WEL deze ronde zwanger raak.

Jij zit ook in de 5e ronde he?

Liefs,

Twinkel3

leuk zeg,mijn neefje is ook 5 echt zo schattig

ik heb ze via internet besteld van matcare
en ik zit inderdaad nu in de 5e ronde net als jou.
ik vind dat zalf niks dat tempen,ik kan in ieder geval zoiezo nooit om dezelfde tijd tempen en heb het een tijdje met een oorthermometer geprobeert maar werkt niet echt,werkt het bij jou wel??ik hoop dat we  het in ieder geval niet meer aan hoeven  te beginnen en dat het deze maand raak is voor ons dus dat jij geen ovulatietesten hoeft te  gebruiken en ik niet met tempen...

Dit is nu de derde maand dat ik temperatuur.
Ik temperatuur iedere ochtend om 6.15 uur en vul de temperaturen in op www.fertilityfriend.com
Deze berekent zelf de eisprong aan de hand van je temperturen.
De afgelopen twee maanden had de site het idd goed.
Pas drie dagen na je ei (als je drie dagen een hogere temperatuur hebt) komt er een rode lijn te staan die je eisprong markeert.
Wij wiebelen dus door tot de streep (drie dagen na mijn ei).
We wiebelen om de dag, dit schijnt beter te zijn voor de zaadjes.

Verder slikt mijn mannetje nu ook multi-vitaminen en ik slik naast zwangerschapsvitamines ook nog visolie-capsules.
Verder proberen we zo gezond mogelijk te eten.

Meer kunnen we niet doen...
Hopen dat ronde 5 ons "lucky number" mag zijn!

Liefs,

Twinkel3

Hi Meiden,

Hoe is het bij jullie?? Hier gaat alles goed, zit helemaal in de trouwkriebels!!! En vanmiddag ovulatietest gedaan en er was al 1 licht streepje zichtbaar... dus ik hoop dat het morgen een vette streep is... dan komt mijn eisprong snel!!! We hebben tot nu toe om de dag gewiebelt... dus ik ga de komende dagen gewoon iedere dag wiebelen denk ik!! Hoe zouden jullie het aan pakken?? na je eisprong komt de RD toch ongeveer 2 weken later?? of heb ik het mis?? dan zal mijn RD wel rond de 28ste zijn...
Mijn eisprong is dan wel snel want de eerste dag van mijn RD was 3 juni....

Hopelijk kan iemand mij een reactie geven!

Liefs karen

Hi Karin,

Wij wiebelen gewoon om de dag, dit i.v.m. zaadkwaliteit.
Zaadjes leven ongeveer 48 uur, dus hiervoor is het niet nodig om het iedere dag te doen.
Er wordt ook gezegd dat als je het iedere dag doet, het sperma verhoudingsgewijs meer vocht bevat en minder zaadjes.
Maar het kan denk ik ook weinig kwaad om het iedere dag te doen.
Als je je ei idd al één dezer dagen krijgt dan is dat idd vrij vlot.

Hoe was/ waren je cyclus(sen) de afgelopen keer/ keren?
Het is trouwens ook waar wat je zei over je NOD. Meestal 14 tot 16 dagen na je eisprong.

Liefs,

Twinkel3

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 20:38:27'));

Dit is nu de derde maand dat ik temperatuur.
Ik temperatuur iedere ochtend om 6.15 uur en vul de temperaturen in op www.fertilityfriend.com
Deze berekent zelf de eisprong aan de hand van je temperturen.
De afgelopen twee maanden had de site het idd goed.
Pas drie dagen na je ei (als je drie dagen een hogere temperatuur hebt) komt er een rode lijn te staan die je eisprong markeert.
Wij wiebelen dus door tot de streep (drie dagen na mijn ei).
We wiebelen om de dag, dit schijnt beter te zijn voor de zaadjes.

Verder slikt mijn mannetje nu ook multi-vitaminen en ik slik naast zwangerschapsvitamines ook nog visolie-capsules.
Verder proberen we zo gezond mogelijk te eten.

Meer kunnen we niet doen...
Hopen dat ronde 5 ons "lucky number" mag zijn!

Liefs,

Twinkel3

hoi twinkel,
ja bij mij schiet dat dus niet op,moet soms al om 06:15 van huis naar het werk.
ik hoop dat het deze maand zijn vruchten heeft afgeworpen...
ja en idd meer kan je niet doen dan dat en flink wiebelen.
we gaan flink voorelkaar duimen voor deze maand
liefs mier

Terug
Bovenaan