A
Anoniem
Guest
quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 20:06:24&apos
);
Hi Mier,
Ik denk ook dat je gisteren je ei hebt gehad.
Goed gewiebeld?
En nu maar hopen dat het raak is!
Trouwens... ik ga niet trouwen, maar ben in het najaar van 2006 getrouwd.
Karin en R_M gaan nog wel trouwen.
En jij dan? Ben jij getrouwd?
Ik had vandaag een vrije dag. Gisteren was het op mijn werk ook superwarm, echt zielig voor de kids (werk op een basisschool).
Ik hoop dat het er morgen wat koeler is.
Ben net nog druk aan het schilderen geweest met geboorteborden voor twee zwangere vriendinnen. Ik hoop dat ze vervolgens bij mijzelf in de tuin komen te staan!
Jouw NOD is dus waarschijnlijk gisteren over 14 dagen, dus 25 juni.
Spannend meid!
Liefs,
Twinkel3 hee twinkel,
jij heb het er al opzitten dan,echt leuk zeg...ben wel een beetje jaloers hihi
nee ben niet getrouwd,zal het wel graag willen...mijn schoonzusje(zusje van mijn vriend was gisteren getrouwd,echt leuk.
en ja we hadden gister maar 1x gewiebeld haha komt door drukke dag door de bruiloftzondag wel iets meer haha,hopen dat het raak is.......
lekker een dagje vrij zeg,ik was gister dus vrij en morgen maar tot 13,dus ook lekker,
leuk dat je op een basisschool les geeft,welke klas??
leuk zeg geboorteborden,ben jij zo creatief??
en mijn nod had je bijna goed,26juni,en die van jou??
liefs mier
Hi Mier,
Ik denk ook dat je gisteren je ei hebt gehad.
Goed gewiebeld?
En nu maar hopen dat het raak is!
Trouwens... ik ga niet trouwen, maar ben in het najaar van 2006 getrouwd.
Karin en R_M gaan nog wel trouwen.
En jij dan? Ben jij getrouwd?
Ik had vandaag een vrije dag. Gisteren was het op mijn werk ook superwarm, echt zielig voor de kids (werk op een basisschool).
Ik hoop dat het er morgen wat koeler is.
Ben net nog druk aan het schilderen geweest met geboorteborden voor twee zwangere vriendinnen. Ik hoop dat ze vervolgens bij mijzelf in de tuin komen te staan!
Jouw NOD is dus waarschijnlijk gisteren over 14 dagen, dus 25 juni.
Spannend meid!
Liefs,
Twinkel3 hee twinkel,
jij heb het er al opzitten dan,echt leuk zeg...ben wel een beetje jaloers hihi
nee ben niet getrouwd,zal het wel graag willen...mijn schoonzusje(zusje van mijn vriend was gisteren getrouwd,echt leuk.
en ja we hadden gister maar 1x gewiebeld haha komt door drukke dag door de bruiloftzondag wel iets meer haha,hopen dat het raak is.......
lekker een dagje vrij zeg,ik was gister dus vrij en morgen maar tot 13,dus ook lekker,
leuk dat je op een basisschool les geeft,welke klas??
leuk zeg geboorteborden,ben jij zo creatief??
en mijn nod had je bijna goed,26juni,en die van jou??
liefs mier