"Wiebel-meiden"!!!

Anouk, ik verwacht mijn ei idd ook aanstaande zaterdag, maar durf het niet met zekerheid te zeggen omdat mijn cyclussen nogal wisselende duren hadden (26 dagen, 30, dagen, 31, dagen, 35 dagen).
Ik ga dus maar uit van ongeveer het gemiddelde (30 dagen), maar het kan net zo goed iets eerder of later zijn. Vandaar dat we ook maar wat eerder zijn gestart.
Ik weet pas zeker wanneer mijn ei is geweest aan de hand van mijn temperatuurlijstje.
Tot die tijd dus weer volop aan de wiebel!

oh haha ben ik niet de enige
en heb trouwens ook afgelopen week de kussen onder de kont techniek gedaan hoor,mijn vriend kwam niet meer bij,hij dacht dat ik niet helemaal helder meer was hahaha nog 2weekjes wachten he,dus kijken ofdat het echt effect heeft gehad...

(hahaha) ik lig inmiddels al op twee kussens na de daad - kunnen zijn zaadjes zo ROETSJJJJJJJJ naar beneden glijden!!!

Inmiddels is mijn man hier nu wel aan gewend, maar het blijft idd wel een wat  komisch gedoe met zo'n kussen onder je kont!
Ach ja, ... alles voor het goede doel laten we maar zeggen!

Hallo allemaal,

Op het moment nog steeds met spanning in afwachting van mijn nod (maandag) Voel wel weer van alles, maar had vorige ronde ook wel wat vage klachtjes en toen werd ik ook gewoon ongi. Heb nu een wat zeurderig gevoel in de onderbuik, echt heel laag en wat gevoelige tepels, maar zoals ik net al zei, dit zegt niets...

Ik wacht dus nog even.... (tot zaterdag, langer houd ik het denk ik niet vol..)

Liefs Jazz

Hoi Twinkel,
Ik heb alweer gelezen dat mannen niet zo van het idee moeten moeten hebben, dus heel normaal.Mn mannetje vindt het helemaal geweldig! Hem hoor ik niet klagen, ha ha! Maar ja, gaan nu ronde 1 in dus dan is het ook nog leuk. Vorige ronde hebben we hte om de dag gedaan. Wil nu elke dag proberen vanaf vrijdag of eerder als mn lichaam die signalen geeft. We zullen zien. Ook ik heb niet steeds exacte dezelfde cyclus, dus ga ook nog even door. Mn ei is zaterdag op z'n vroegst. Wel leuk dat we exact gelijk lopen!

Liefs

Spannend Jazz, ik zal voor je duimen!!!

Anouk, van hoeveel cyclusdagen ga jij eigenlijk uit met je NOD op 30 juni?

ja idd,hahaha
ik heb nog steeds het idee dat er nog wel veel uitloop.
hebben jullie ook wat last van pukkeltjes??
heb je die andere topic gelezen pukkelssssssssss??
is wel herkenbaar,eigenlijk voordat ik de pil slikte ook nooit geen last van gehad,en nu ik gestopt ben met de pil heb ik elke x een paar pukkels,vooral bovenin mijn gezicht rond mijn kruin,niet echt pukkeltjes maar bultjes en paar pukkeltjes bij mijn neus en mond in de buurt,echt nooit geen last van gehad maar nu dus wel.hummmm....

Ik ben met de pil begonnen destijds vanwege mijn pukkeltjes.
Ze zijn nooit echt helemaal overgegaan, maar af en toe duikt  er nog eens eentje op.
Nu zonder pil merk ik eigenlijk geen verschil.
Alleen met het warme weer v/d afgelopen dagen krijg ik wel een wat vettere huid.
Dus goed reinigen en met de juiste producten behandelen, en als er eentje opduikt: onder de camouflage ermee!

Terug
Bovenaan