"Wiebel-meiden"!!!

ja idd goed wegcamoufleren
ik ben weer weg,ga mijn tijdschriftje nog even verder lezen en dan kan mijn vriend nog even achter de laptop,en dan straks weer lekker naar bed,heerlijk...
dus slaap lekker allemaal voor straks
liefs mier

Ik ga er weer vandoor voor vanavond!

Spreek jullie morgen/ overmorgen wel weer.

Liefs,

Twinkel3

Ik ga lekker vroeg mn bedje op zoeken

Wiebel ze en weltrusten!

X Anoek

Hoi meiden,

Grappig om te lezen, die kussen-onder-je-kont techniek. Ja, dat doe ik nu ook elke keer, 't lijkt natuurlijk nergens op, maar voor het goede doel heb ik alles over. Mijn vriend ligt elke keer in een deuk, maar pakt wel zelf het kussen om onder mijn kont te leggen, haha!!!
Voor mij is het vandaag dag 15 en ik had nog geen streepje op mijn test. Het is inderdaad ook nog wat vroeg, want ja, het kan bij mij alle kanten op, maar toch elke ochtend denk ik !!!!! Je bent er met die testen toch wel extra mee bezig en heel stom misschien, maar ik wordt soms wel een beetje bang dat ik misschien geen eisprong heb door mijn superonregelmatige cyclus. Verder heb ik ook nog geen verschijnselen (slijm), dus ik wacht gewoon af.

Wat leuk dat jullie die tijdschriften ook lezen! Ik krijg ze van mijn schoonzusje en ik vind het elke keer weer leuk om te lezen. Heb laatst zelf ook de flair mama gekocht. Helemaal super allemaal, alleen het zwanger zijn ontbreekt er nog aan bij mij, verder ben ik er helemaal klaar voor.......

Oh ja, over de ovulatietesten: als je die van clearblue gebruikt (wel duur...) mag je wel met ochtendurine testen, dus hoef je overdag je plas niet in te houden!!

Pink

Hallo dames,

Jeminee, wat zijn er vandaag veel meiden die melden dat ze zwanger zijn!
Echt gaaf voor ze zeg! Ik hoop dat het besmettelijk is en dat we snel mogen volgen!!!

Ik lees hier dat er idd veel dames zijn die een kussentje gebruiken na het wiebelen, dus ben ik niet de enige gek (hihihi)!

Jullie ook nog druk aan de wiebel?
Hier wiebelen we nog vrolijk voort!!!

Liefs,

Twinkel3

Heej meiden,

Daar ben ik weer, 2 dgn niet geweest en dus weer een hoop bij te lezen! Ik had die topic over puistjes ook gelezen.. heel herkenbaar (jammer genoeg) voor dat ik aan de pil ging had ik nooit echt last van puistjes nu heb ik er echt veel last van... ik had nooit de link gelegd met de pil maar nu ik die topic lees denk ik dat het daar mee te maken heeft... Gelukkig zijn het niet allemaal dikke vette puisten... maar het is gewoon irritant dat mijn huidje niet glad is hahaha  Volgende week trouwen dus dan zal je net zien dat ik zo'n enorme flinke knoeperd op mijn voorhoofd heb staan... balen!!! Maar ik heb een goeie visagist die kan het wel weg plamuren haha!

Ik ben ook met die ovulatietesten begonnen.. ik had twee dagen geleden al een licht streepje.. het streepje word iedere dag wat donkerder maar het is nog steeds niet even donnker als het controle streepje...... Maar ik wacht het rustig af.... we hebben tot nu toe steeds om de dag gewiebelt en als mijn vruchtbare dagen zijn dan doen we het gewoon iedere dag.. Just in case!!!
Hopelijk staat er morgen een dikke vette streep!! Wanneer testen jullie, op welk tijdstip?? en houden jullie echt 4 uur je urine op??

Nou ik hoor het wel!!

Liefs een zenuwachtige bijna bruid!

Hoihoi!

Jeetje, ik ben een paar dagen niet geweest en ik heb toch veel moeten inhalen! Pfoe! Jullie waren echt actief (en volgens mij niet alleen op het forum ;)).

Bij mij zijn de wiebeldagen bijna voorbij, en dan in spanning op naar 27 juni (NOD). Ik hoop echt dat het raak is. Probeer me niet gek te laten maken door mn lichaam (ineens voel je steken in je buik en doen je borsten zeer), ik wacht rustig af.

Jullie succes met wiebelen/wachten!

Ukkie26

Hoi meiden!

Hehe even tijd tussen werken, tennissen, vriendinnetjes en wiebelen door om bij te lezen! Reageer wel niet zo vaak, omdat ik het gewoon echt altijd zzzooooooooooo druk heb en weg ben, maar ik vind het forum wel erg leuk. Voor jullie bijna allemaal de wiebelweek, voor mij zo ongeveer rond volgende week, wel al weer beetje bezig hoor! Moeten in conditie blijven. Ik merk ook wel net als jij Anoek dat ik er de 2e ronde nu niet zo heel veel mee bezig ben. Tenminste niet zo heel erg als in het begin. Het kan natuurlijk nog komen. Boekjes als Ouders van Nu en alles dat durf ik gewoon niet te kopen, heel gek, maar dan denk ik echt, straks lukt het bij mij niet en dan heb ik al die boekjes in huis.. Tsja zo is iedereen weer anders..

Nou fijne avond, en succes allemaal weer he!?

Groetjes Suza

Terug
Bovenaan