Hoi meiden,
Grappig om te lezen, die kussen-onder-je-kont techniek. Ja, dat doe ik nu ook elke keer, 't lijkt natuurlijk nergens op, maar voor het goede doel heb ik alles over. Mijn vriend ligt elke keer in een deuk, maar pakt wel zelf het kussen om onder mijn kont te leggen, haha!!!
Voor mij is het vandaag dag 15 en ik had nog geen streepje op mijn test. Het is inderdaad ook nog wat vroeg, want ja, het kan bij mij alle kanten op, maar toch elke ochtend denk ik !!!!! Je bent er met die testen toch wel extra mee bezig en heel stom misschien, maar ik wordt soms wel een beetje bang dat ik misschien geen eisprong heb door mijn superonregelmatige cyclus. Verder heb ik ook nog geen verschijnselen (slijm), dus ik wacht gewoon af.
Wat leuk dat jullie die tijdschriften ook lezen! Ik krijg ze van mijn schoonzusje en ik vind het elke keer weer leuk om te lezen. Heb laatst zelf ook de flair mama gekocht. Helemaal super allemaal, alleen het zwanger zijn ontbreekt er nog aan bij mij, verder ben ik er helemaal klaar voor.......
Oh ja, over de ovulatietesten: als je die van clearblue gebruikt (wel duur...) mag je wel met ochtendurine testen, dus hoef je overdag je plas niet in te houden!!
Pink