"Wiebel-meiden"!!!

wij gaan vanavond niet veel speciaals doen, even de stad in denk ik, om vaderdagcadeautjes te halen.
Vanmorgen (dag 16) negatief getest, maar vanmiddag ineens draderig slijm (sorry voor de details), dus ik kon het niet laten zonet nog een keer te testen, was de hele middag niet naar de wc geweest, dus..... Helaas weer helemaal niks te zien, het wordt wel een beetje een obsessie, dat moet niet natuurlijk, maar we wiebelen vrolijk verder...

Pink

Wij wiebelen ook nog even door hoor, "just in case...".
Als mijn ei echt gisteren is geweest dan verschuift mijn NOD ook naar 28 juni.
Maar ik ben dus nog niet helemaal zeker van mijn ei. Eerst de temperaturen van morgen en overmorgen maar eens afwachten. Als deze ook 36,6 of hoger zijn, dan is mijn ei waarschijnlijk gisteren wel geweest.

Veel plezier vanavond allemaal!

Liefs,

Twinkel3

Halloooo,

Pink; ik testte ook op dag 17 pas positief dus ik hoop dat het voor jou ook niet meer zo lang duurt.

A.s. maandag heb ik mijn nod. Hele week met vlagen een wat zeurderig gevoel in de onderbuik. Sinds vandaag heb ik een beetje bruinige afscheiding. Dus misschien wordt het toch weer een ongi..

Liefs,
Jazz

effe mijn banner weer erbij,nog 11daagjes,begint nu op te schieten haha
ik voel me nog niet gespannen en ik heb ook geen zenuwen,maar we zijn nog niet zover dus kan nog veranderen.
en pink het komt best goed,was je laatste cyclus ook zo lang?of zit er wel een beetje vooruitgang in dat het elke x korter wordt??
liefs mier

Hee Moiden,

Wat is het hier rustig iedereen moe van het werk.
Ik zit net op mijn 8ste dag van mijn cyclus dus na het weekend begint mijn wiebel periode.
Mijn vriend is blij dat ie volgende week vlakbij huis aan het werk is dan hoeft ie niet zo vroeg zijn bed uit en is ie ook niet zo moe s'avonds dus dat word weer een mooie week.
Ik ben ook weer trouw aan het tempen dus hopen dat ie ergens volgende week weer omhoog schiet.

Gr: Poppie 2

Hoi Mier,

De laatste 3 keren was het 34, 44, 28, dus daar kan ik helemaal niks mee. Heb het gevoel dat het deze keer ook weer een lange wordt, want weer negatieve test, zelfs geen heeel vaag streepje te zien, en dat gebeurt toch eerst twee dagen voordat hij positief wordt? Dus dan zit ik minimaal op dag 20 voor een posi test, 2 dagen erbij tot mijn ei en nog 14/15 erbij voor NOD, dan gaat het alweer om iets van 37 dagen. Ga zometeen teunisbloemolie halen, schijnt te kunnen helpen...

Pink

Hoi meiden,

Hoe is het bij jullie?
Ik zit hier een beetje met een "houten" kop. Het feestje van gisteravond was een latertje en daar kan ik in de regel niet zo goed tegen.

Mijn temperatuur was vanmorgen 36,5. Dit is 0,1 graad minder dan gisteren, maar zit nog wel in de hogere regionen. Fertiltityfriend geeft ook aan dat ik woensdag of donderdag mijn ei heb gehad.
We klussen vanavond sowieso nog wel even, maar ik denk dus dat een eventuele bevruchting al plaats heeft moeten vinden.

Net nog zoiets: belde m'n schoonmoeder op.
Goh zegt ze: "tante G belde vanmorgen op en vroeg of jij in verwachting was", ze had dit gedroomd. Ik tegen mijn schoonmoeder: "Nou, dan zou ik het zelf denk ik ook wel weten of niet dan" en meer van dat soort smoezen, maar ondertussen hoop ik maar dat deze tante dus een soort van zesde zintuig heeft. Wie weet...
Dat zou wel een leuk verhaal zijn om later te vertellen.

De spannende tijden breken weer aan.

Liefs,

Twinkel3

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2007 10:53:55'));

Hoi Mier,

De laatste 3 keren was het 34, 44, 28, dus daar kan ik helemaal niks mee. Heb het gevoel dat het deze keer ook weer een lange wordt, want weer negatieve test, zelfs geen heeel vaag streepje te zien, en dat gebeurt toch eerst twee dagen voordat hij positief wordt? Dus dan zit ik minimaal op dag 20 voor een posi test, 2 dagen erbij tot mijn ei en nog 14/15 erbij voor NOD, dan gaat het alweer om iets van 37 dagen. Ga zometeen teunisbloemolie halen, schijnt te kunnen helpen...

Pink

hee pink,
hummmm wat een cyclussen zeg....de laatste was wel mooi,je zit nu op dag 17 en negatief getest,maar kan morgen wel anders zijn hoor,volgens mij hoef je niet echt een streepje van tevoren zien hoor,bij mij was het dag 10 en 11 helemaal niks te zien dag 12 een heeeeeeeel klein licht  roze  streepje maar moest je goed kijken hoor hahaha en dag 13 vet positief dus wil ook niks zeggen dus he.
ik hoop dat je snel in deze dagen positief test zeg dan weet je dat je cyclus niet zo lang zal zijn.hoe lang had jij aan de pil gezeten??ikke ruim 11 jaar dus een lange tijd en meerdere pillen gehad(microgynon,marvelon,yasmin,prikpil enz enz.)
dus ook niet echt gunstig of wel?ik weet niet ofdat het daar iets mee te maken heb dat het wat langer duurt.
liefs mier

Terug
Bovenaan