"Wiebel-meiden"!!!

Spannend zeg Ukkie dat je je scriptie moet gaan verdedigen.
Dit heb ik niet gehad op de PABO. Heb wel een scriptie geschreven, maar deze werd alleen beoordeeld door een vakdocent.
Veel suc6 ermee.

Ik pas mijn NOD ook maar aan.
Volgens fertilityfriend heb ik mijn ei woensdag gehad. Dus nu ook de NOD op de 27e.
(Korte cyclus voor mijn doen!)

Liefs,

Twinkel3

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

18 juni: Jazz, 31 jaar, 6e ronde, 1e kindje (bij een cyclus v  31/32 dgn) 3 juni pos ov

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)
                      Elly, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje, (cyclus 30-31 dagen)
28  juni:  Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)
                Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus  30 dagen)  

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

5 juli: Suza, 30 jaar, 2e ronde 1e kindje (cyclus 30 dagen)
                Poppie,28 jaar, 14e ronde, 2e kindje
Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

hoi meiden,
hoe is het met de meiden hier??
nog leuke dingen gedaan vandaag??
'wat een raar weer he,net regende het echt heel hard hier,moest snel mijn was binnen halen want dat had ik buitengehangen.
morgen hebben we een barbeque dus ik hoop dat het dan wel mooi weer is.
hebben jullie nog plannen voor morgen??
liefs mier

Vandaag bijzonder weinig gedaan, ik had echt nog wat last van het feestje van gisteren. Het was een latertje.
Ik heb wel veel gelezen (Buikgevoel, van Risa Green). Echt een leuk boek om te lezen hoor. Hij moet volgende week weer terug naar de bibliotheek, dus ik probeer hem dit weekend nog uit te krijgen.
Morgen staat er een bezoekje aan mijn vader gepland en verder ook weinig bijzonders. En dan is het weekend al weer voorbij.
Nog 1,5 week tot aan mijn NOD en nog 5 weken tot aan mijn vakantie.
Dat schiet op!

Liefs,

Twinkel3

ik volgens nog 4 weken werken,jippie en dan lekker vakantie,maar ga niet weg hoor jullie wel??????????

Ja, vandaag over 6 weken ga ik weg.
We gaan naar Duitsland en naar Tsjechië.
Ik heb er echt al veel zin in.

Vorig jaar zijn we niet op vakantie geweest, omdat we toen aan het sparen waren voor onze bruiloft. Het is dus al wel weer een tijdje geleden dat we echt op vakantie zijn geweest.

@ Mier, ik heb vorig jaar ook erg genoten van mijn vakantie thuis.
Het is maar net waar je je op instelt.

Wij zijn vorige jaar ook niet weggeweest. Ook wij waren druk aan sparen voor onze bruiloft  Dit jaar willen we gaan kamperen. Voor het eerst sinds jaren weer! Hebben een nieuwe auto, dus we willen heel graag dit jaar met de auto op vakantie. Wat de bestemming wordt.. is nog niet helemaal zeker, maar we denken Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, die richting. Maar ja als je zwanger bent, mag je niet hoger dan bepaald aantal meters. Hoeveel weet ik niet meer precies, maar hoogtewisselingen blijken niet goed te zijn, dus mocht ik zo gelukkig zijn en dan zwanger zijn, dan wordt het een wat "plattere" bestemming.

@Mier, thuis kan je ook een goede vakantie hebben hoor! Plannen jullie wel leuke uitstapjes?

Morgen hebben we een familiedag, dus ben de hele dag op pad! Gaan buitenactiviteiten doen, dus hoop dat het weer een beetje wil meewerken

Liefs Anoek

goedenacht allemaal,

Wij gaan 10 tot 17 augustus op vakantie naar Noord Brabant dus ik hoop op goed weer dit jaar,vorig jaar was het triest.
Morgen hebben we familiefeest van me schoonmoeder haar kant in purmerend.
Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt want we zitten altijd in de tuin en we sluiten af met een barbeque.
Dus morgen ben ik er een daggie niet en er moet deze week flink geklust worden maar maandag ben ik er wel weer ff want als ik lang weg ben moet ik zoveel leeswerk inhalen.

Gr: Poppie 2

Terug
Bovenaan