"Wiebel-meiden"!!!

Hey MierI

k heb 10 jaar aan de pil gezeten. Ben op mijn 16e aan de pil gegaan omdat ik toen een nog veel rampzaligere cyclus had   dan nu. Huisarts vertelde me vorig jaar al dat de kans heeeeeel erg groot zou zijn, dat mijn ik gewoon weer een onregelmatige cyclus zou krijgen, dus daar was ik wel op voorbereid. Heb net nog een pakje digitale ovulatietesten van cb gehaald, je ziet dan een smilepoppetje als hij positief is. Welke heb jij gebruikt? Die waren goedkoper toch? Maar ik kan eigenlijk alleen met ochtendurine testen, want ik sta voor de klas en dan is het toch lastig om je plas op te houden.

Pink

Ha meiden,

Alles goed met iedereen?
Bij ons zijn officieel de wiebelweken voorbij.
Ik ben benieuwt wat de uitslag over  ongeveer 11 dagen is.
Hopelijk zitten we allemaal in deze ronde goed. De spanning is al aardig aan het oplopen.
Ik probeer deze keer wel zoveel mogelijk mijn lichaam te negeren en mezelf niet gek te maken met elk dingetje dat je voelt. Mijn borsten doen nu wel al 3 dagen pijn en daar wordt je echt niet vrolijk van!
Trouwens wat is het een irritant weertje vandaag, dan weer zon, dan weer regen, warm, koud, warm, koud.
Ik heb ook 11 jaar aan de pil gezeten (Marvelon en Diane35) en merk wel dat mijn cyclus weer stabiel is (rond 30 dagen).

Iedereen en fijn (wiebel) weekend!!

Groetjes Elly

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2007 16:15:40'));

hee pink,
ook wel een lange tijd dus,ach ja het komt best goed hoor pink,het is misschien alleen een beetje lastig maar met de ovulatiertesten weet je wel waar je aan toe bent vind ik.
die clearblue zijn wel duur ja maar wel heel makkelijk 7st.voor 34,99 of zo toch??
ik had ze via internet besteld van matcare werkte ook gewoon goed en waren de helft in prijs als de clearblue en dan voor 10 testen en 2 zwangerschapstesten.
ik ga heeeeeeeeeel hard duimen dat je 1dezer dagne posi test
liefs mier

Hey meiden,

Ik vond vandaag met opruimen mn kalendertje (je weet wel zo'n kaartje dat je van de bezorger krijgt met nieuwjaar). Daar staan de dagen dat ik ongi ben geworden van vorig jaar op. Heb dus nu alle dagen vanaf dat ik gestopt ben met de pil: 35-24-31-28-28-32-33-30.... Niet echt superregelmatig dus  Heb gemiddelde berekend en kom uit op afgerond 30 dagen. Heb al mn cyclussen maar eens ingevoerd op fertilityfriend en daar komt uit dat mn ei mogelijk vandaag, morgen of maandag is... Wordt dus flink wiebelen!!
Nu snap ik ook wel waarom het vorige ronde niet gelukt is, als ik terugreken naar 30 dagen, hebben we het niet helemaal op de juiste dagen gedaan en was de kans van slechts 1 keertje wiebelen...  
Nu ben ik beter voorbereid, ha ha!! Nu even flink doorwiebelen en ik trek me lekker niks aan van om de dag... wil alle kansen benutten nu

Misschien dat ik dan toch de volgende ronde -als het niet gelukt is- ovutesten ga gebruiken, want word hier beetje onzeker van.... wanneer is nu het beste moment.. straks heb ik juist deze ronde weer een cyclus van 34 dagen en dan is mn ei donderdag pas...Aarrgghhhhhh

Ik ga mn NOD nu dan ook aanpassen op 2 juli. Moet dus langer wachten... hopelijk niet voor niks!

Hoe staat het bij jullie?
Elly ook voor jou de spannende 2 weken begonnen! Hopelijk straks goed nieuws!

Liefs Anoek

10  juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

18 juni: Jazz, 31 jaar, 6e ronde, 1e kindje (bij een cyclus v  31/32 dgn) 3 juni pos ov

26 juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

27 juni: Ukkie26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 25-28 dagen, dit is dag 28)
                      Elly, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje, (cyclus 30-31 dagen)
30 juni:  Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)
                Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus  30 dagen)  

3 juli: San, 23 jaar, 1e ronde eerste kindje (cyclus nog geen overzicht)

5 juli: Suza, 30 jaar, 2e ronde 1e kindje (cyclus 30 dagen)
                Poppie,28 jaar, 14e ronde, 2e kindje
Ergens tussen 28 juni en 14 juli: Pink, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 28-44 dagen)

Hallo allemaal,

hier zijn de wiebelweken officieel voorbij! Niet dat we nu niet meer wiebelen hoor :).

Raar weer he, vandaag. Ik was in de tuin aan het werk (dode bloemetjes verwijderen), maar ik kon om de haverklap naar binnen omdat het regende. Maar toch: ons voortuintje staat er nu weer goed bij!

Hoe is het met iedereen hier? Ik ben nu dus aan het wachten: over 1,5 week mn NOD (uitgaande van 28-dagen cyclus). Probeer ook zoveel mogelijk mn lichaam te negeren: heb de vorige 2 rondes namelijk allerlei kwaaltjes gehad, maar zwanger, ho maar. Dus nu probeer ik nergens op te letten en wacht ik (rustig?) af.

Ik heb gelukkig ook wat anders om aan te denken: aanstaande dinsdag ga ik afstuderen (rechten-studie). Mijn scriptie is ingeleverd en dinsdag moet ik hem, voor 2 docenten, verdedigen. Als dat voldoende is, ben ik afgestudeerd! Echt, zo gaaf! Maar ik moet me nog wel even goed voorbereiden...
Laat wel weten of ik het gehaald heb!

Nou, fijn weekend verder, succes met ovu-testen/wiebelen/wachten en tot snel!

Ukkie26

Hoi Ukkie!

Spannende dagen voor jou met je afstuderen! Wel een mooie afleiding, ha ha! Ik weet wat het is. Heb mn scriptie ook voor 2 docenten moeten verdedigen. Ik was zo zenuwachtig, maar nadat het achter de rug was was ik zoooo blij en ook zó ontzettend trots dat ik het geflikt had! Het was de mooiste dag in mn leven, totdat ik ging trouwen  Dat was nog veéél leuker!

Ik wil je héél véél succes wensen; GO-FOR-IT GIRL!!!!!!!!!!     Ik  voor je!

Liefs Anoek

Hoi Anouk,

Voor mn heao moest ik ook mijn scriptie verdedigen, maar dat vond ik allemaal niet zo spannend. Nu daarentegen...pff. Echt niet normaal. Terwijl ik 'm toch echt zelf heb geschreven EN ze geen mensen uitnodigen voor verdediging als ze het slecht vinden.

Maar toch is het spannend. Ook al heb ik waarschijnlijk een voldoende, ik moet het dinsdag wel waarmaken. En maandag moet ik gewoon werken, dus echt veel voorbereidingstijd heb ik niet (op morgen na dan).

Ik heb de mooiste dag in mn leven al gehad: ben aanstaande woensdag alweer 5 jaar getrouwd! Maar laat het afstuderen dan maar de een-na-mooiste dag zijn! Als het maar goed gaat!

Dank voor je duimen en ik laat van de week weten hoe het is gegaan!

Ukkie26

Terug
Bovenaan