"Wiebel-meiden"!!!

Goeiemorgen!

Vandaag ben ik er ook niet ivm een familie-uitstapje! Maar moet nu eerst even wat kwijt.

Hebben gisteravond/ vannacht gewiebeld, want ja mn ei zit eraan te komen. Ik weet niet of jullie het volgende willen lezen, maar ik was nogal verbaasd en dacht misschien herkent iemand dit. Ik had nl tijdens de daad,zeg maar, ineens steken. Pijn, maar ook weer niet heel erg. Ik heb dit nog nooit gehad, dus vandaar dat ik er verbaasd over was. Nu vanochtend beetje zeurderig gevoel.... Ik denk dus dat mn ei gesprongen is. Als dat zo is, dan hebben we wel heelgoed getimed en zou een cyclus van 28/29 dagen betekenen. We zullen zien!! We wiebelen voor de zekerheid nog even door.

Nou iedereen een fijne dag.Misschien tot vanavond, anders tot morgen!

Poppie, jij ook veel plezier met de familiedag!

Liefs Anoek

Hallo!

Is iedereen weg of bezig vanochtend? De familie komt zo. Ik heb er wel zin in. Hebben een leuke middag en avond voor de boeg!

Ik weet nu trouwens zeker dat mn ei vanochtend is. Heb steken in mn onderbuik, soort ongi-pijn! Dus das mooi! Wilde ik ff laten weten.

Fijne dag vandaag!

X Anoek

Hé Anouk, dat zou mooi zijn, een cyclus van 28/ 29 dagen.
Ik heb rondom mijn ei ook wat krampjes gevoeld.
Gisteravond ook nog wel wat en ook nog even gewiebeld.
Volgens fertilityfriend heb ik mijn ei donderdag gehad, dus NOD is nu 28 juni.

Veel plezier vandaag!

Liefs,

Twinkel3

Hoi Anoek,

Ik had vorige maand precies hetzelfde, ook ik voelde tijdens het wiebelen op dag 14 steken en een paar uren later had ik hele erge steken linksonder in mijn buik. Ik zei toen al tegen mijn vriend, volgens mij heb ik mijn ei gevoeld. En het bleek ook zo te zijn, want mijn temperatuur steeg en precies 14 dagen later werd ik ongesteld (helaas natuurlijk, maar ik was wel een beetje trots dat ik het had gevoeld, voor het eerst sinds september). Helaas deze keer niet zo'n mooie cyclus, zit nu op dag 18 en weer een negatieve ovulatietest. Ik ben er nu wel heel veel mee bezig, maar ja, zonder die testen weet ik echt niet waar ik aan toe ben. Heb nu capsules teunisbloemolie gehaald, deze werken mee aan een regelmatigere cyclus. Mijn moeder zei al, dat gaat niet zo snel, dat kan wel maanden duren. Nou, hopen dat ik ze niet zolang nodig heb.......

Gezellige dag allemaal, en vast wel tot straks...

Pink

Sorry, sorry, sorry, ik moet dit echt even kwijt!

Getver derrie, ik loop mezelf toch weer helemaal zenuwachtig te maken.
Ik moet nog 10 dagen wachten en het duurt me te lang, ik wil het nu weten, heb geen zin meer  in die onzekerheid, de moed zakt me in mijn schoenen, ik weet bijna zeker dat het deze ronde weer niet raak is. Ik voel de zelfde dingen als de vorige maanden en wordt er aardig depri van.
Ik heb het ook alweer afgereageerd op mijn mannetje, inmiddels wel weer goed gemaakt, maar hij wilt het ook zo graag en we reageerde dat weer op elkaar af.
Oooh hopeloos........

Bedankt voot het 'luisteren'
Hopeloze Elly

Hoi Elly,

Wat zijn we een stel zenuwpezen hè? Ik kan nu niet teruglezen, vandaar mijn vraag: hoeveelste ronde is dit voor jullie? Wij zitten nu in de derde ronde, vorige maand getemperatuurd, daar word je ook niet vrolijk van, en nu bezig met ovulatietesten, zelfde verhaal. Mijn mannetje gaat van maandag op dinsdag een nachtje weg met zijn werk, en ik zat al helemaal te bedenken hoe dat nu moet als ik morgen een positieve test heb. Volgende week is hij twee nachtjes achterelkaar weg, stel je voor dat ik net dan positief test...... Hoezo we maken onszelf gek? Ik word ook echt gek van mijn cyclus, tussen de 28 en 44 dagen, dan weet je toch niet waar je aan toe bent? Gelukkig was er vandaag een nieuwe topic van iemand die ook zwanger was geworden met een hele onregelmatige cyclus, en een vriendin van mij ook, die cyclus was nog veel erger dan die van mij en zij heeft vorige week een kindje gekregen. Het kan dus wel. Maar ik ben bang dat het wiebelen straks gauw als een verplichting gaat voelen en dat moet natuurlijk niet!!

Zo dat lucht ook even op, bedankt voor het luisteren...

Pink

Hoi Pink,

Het heeft inderdaad opgelucht, het-van-je-af-schrijven.
We zitten in de 10e ronde en voor we eraan begonnen dacht ik echt zo'n 4 of 5 maanden bezig te zijn. De waarheid valt vies tegen en dat heb ik overal ook gelezen op de site. Maar ik wordt er ook niet jonger op (30).

Het is zeker balen dat je een onregelmatige cyclus heb! Ik hoop ook zeker voor je dat het ook snel raak mag zijn. Ik hoop ook dat je snel positief mag testen met de ovu-test voordat je mannetje weg gaat. Anders moet je nog even vlak voor hij weggaat wiebelen, zodat  je geladen  bent als hij  weg is, voor de zekerheid.
Ik duim voor je!

Groetjes Elly

Hey meiden!

De familiedag zit erop. We hebben gelukkig mooi weer gehad! Iedereen vond het ook superleuk, dus mn organisatietalent heeft me niet in de steek gelaten!

@Elly, schrijf het maar lekker van je af hier hoor! Beter dan op je mannetje afreageren. Het is ook frusterend als het niet zo snel lukt, terwijl je als je eenmaal de beslissing neemt, het ook meteen wilt. Tenminste dat heb ik.

@Pink, ik hoop dat de teunisbloemolie je kan helpen met een regelmatigere cyclus. Ik mopper wel eens maar bij mij valt het nog wel mee. Heb je dat artikel gelezen dat hier op het forum als tip is opgegeven? Misschien heb je er wat aan om dat te lezen. Hopelijk is je mannetje thuis als je posi test.

Ik heb eigenlijk de hele dag last gehad van steken in mn onderbuik. Echt dit heb ik nog nooit zo gehad. Weet niet waarom het nu zo hevig is in vergelijking met voorgaande keren. Ben toch al ruim een half jaar met de pil gestopt... Nu begint het weg te zakken, gelukkig. Ik denk wel dat we het op het juiste moment gedaan hebben, nu moeten we dus afwachten of het ook resultaat heeft  Vanavond nog maar even wiebelen voor de zekerheid

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan