"Wiebel-meiden"!!!

Ik heb leerlingen in mijn groep tussen de 12 en 15 jaar. Het is een zml-school, dus daar is het allemaal wat anders. Een hele diverse groep, met een ontwikkelingsniveau tussen de 4 en 8 jaar.

PInk

Poeh, heftige dag dus Mier!

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel prettig om aan het werk te zijn in deze tijd v/d cyclus, dat zet je hoofd tenminste op wat anders.

Ik heb het nu al  2 keer meegemaakt  dat ik de laatste week voor mijn NOD had  in mijn vakantie,  en 1 keer was ik overtijd, maar testte ik negatief in de vakantie. De dag voor ik weer op school moest beginnen werd ik ongesteld.
Dat was echt niet leuk! Als je thuis zit is het wel heel moeilijk om niet bezig te zijn met het wel/ niet zwanger zijn.

Hoeveel dagen is het nog tot jouw NOD Mier?
En Pink, ik mag voor je hopen dat je ovu-test nu snel positief wordt!

Leuk hoor Pink, het sbao.
Het heeft mij ook altijd wel getrokken.

Momenteel heb ik mijn prioriteiten ergens anders liggen, maar wie weet doe ik de stap nog wel eens.
Gelukkig heb ik het ook erg naar mijn zin op de school waar ik nu werk.

Hoi meiden,

pfoe! Wat veel juffen hier zeg! Grappig.

Ik ben echt super-zenuwachtig nu: moet morgen mijn scriptie (voor studie rechten) verdedigen. Ik denk dat mn scriptie wel een voldoende is, dus moet de verdediging ook wel goed gaan. MAAR: de afgelopen tijden zijn de regels nogal veranderd en ook de inhoud van de vakken. Eigenlijk moet ik nog een essay schrijven, maar de studentenadministratie zegt dat ik alle vakken gehaald heb...

Ik hoop maar dat de docenten morgen niet over het essay beginnen (zo van: gut, waar ging je essay eigenlijk over?!), want dan hang ik en ben ik morgen niet afgestudeerd. Als zij hun mond houden, doe ik het ook, dus als dan mn scriptie voldoende is, ben ik morgen KLAAR. Best spannend dus.

Verder zit bij ons de wiebelperiode erop. Nu maar (in spanning) afwachten. Heb wat last van mn buik, maar ik denk dat dat door de zenuwen voor het afstuderen morgen komt!

Morgenavond laat ik jullie weten hoe het is gegaan! Dus als je een onderwerp ziet dat Jippie! heet en het is van mij, weten jullie waarmee jullie me mogen feliciteren ;).

Nou, fijne avond. Ik ga aan de studie (laatste keer hopelijk).

Liefs, Ukkie26

Suc6 nog even met studeren Ukkie.
En ik zal morgen voor je duimen!

ja dat is ook zo,heb je tenminste wat afleiding met werken he.
ik moet nog 8dagen,en jij nog 10 twinkel??
mier

Ja, nog 10 inderdaad.
Het is voor mijn doen echt een korte cyclus.
Gelukkig maar, hoef ik tenminste niet zo lang te wachten.

Terug
Bovenaan