"Wiebel-meiden"!!!

En nog een reactie, ha ha!

Heb even gegoogled opovulatiepijn vanwege die pijnlijke borsten. Ik kwam echter een interessant stukje tegen. Daarin staan allerlei symptonen beschreven die tijdens de eisprong waar te nemen zijn. Ik wil jullie dat natuurlijk niet onthouden

http://members.fortunecity.com/voetjes/hals.htm

Daar staat inderdaad beschreven dat pijnlijke borsten een enkele keer kan optreden tijdens de eisprong. Raadsel opgelost  Hoop wel dat het niet tot aan mijn NOD zo blijft. Slaap om mn buik en dat is nu best vervelend... We zullen het zien.

Liefs Anoek

hoi anoek,
vind het wel gezellig dat mijn neefje komt slapen hoor,hij trouwens ook want hij zegt elke dag tegen mijn zus ,,nog zoveel nachtjes slapen,, ik had hem vandaag van school gehaald(echt lief al die kindjes)en ik had hem naar zwemles gebracht(echt schattig al die kleine kindjes zo zwemmen)hihi
dus we gaan leuk naar de beekse bergen,heb net op die site gekeken en je kan ook met zo n safaribus,ook wel heel leuk.

ben nog niet echt zenuwachtig hoor maar denk er wel weer maar aan op het moment en jij???
liefs mier

Hoi Mier,

Ik denk er eerlijk gezegd nog niet zoveel aan. Ik moet ook nog 11 dagen tot mn NOD, dus duurt nog ff. Hoop dat ik volblijven houden er niet zoveel aan te denken. Op een of andere manier is mijn gevoel dat het deze ronde niet de onze is nog steeds aanwezig. Denk een stukje zelfbescherming na de teleurstelling in de 1e ronde. Heb me erbij neergelegd dat zwanger worden ook een stukje geluk is en dat het ook even op zich kan laten wachten. Daardoor ervaar ik veel minder druk en ben ik er relaxter onder.

Ben je wel bezig met mogelijke kwaaltjes? Ik heb je er nog niet over gehoord.

Liefs

Hoi Anouk,

Mijn temperatuurdip was gisteren, 5 dagen na mijn ei.
Innestelling is meestal na 7/8 dagen las is, maar kan ook iets eerder/ later zijn.
Babybrabbel gaf in ieder geval wel gisteren aan.
Ik durf ook nog niet te hopen op een zwangerschap hoor, nog veel te vroeg.
De vorige ronde was mijn temperatuur ook eerst hoog, duizelig, rugpijn; maar hij zakte uiteindelijk weer een paar dagen voor mijn NOD.
Als mijn temperatuur volgende week nog steeds zo hoog is praten we verder.
Nu eerst maar weer afwachten wat morgenvroeg geeft.
Ik probeer maar zo nuchter mogelijk te blijven.
Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het wel weer niet zo zal zijn, aan de andere kant wil ik ook niet te pessimistisch zijn. Gewoon afwachten dus nog maar.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Twinkel,

Ik heb ook even op babybrabbel gekeken. Mocht het bij mij posi zijn, dan zou a.s. vrijdag de innestelling zijn. Ik ben benieuwd. Ik temp niet, dus weinig controle op of ik moet wat bloed gaan verliezen, maar ja, dat is ook niet bij iedereen. Dusss zelfde conclusie als altijd: wachten!!!!!!!!!!!

Nog 11 dagen!

X Anoek

!!!!!!!!!

Was ik gisteren nog zo blij dat ik een duidelijk streepje zag op mijn ovulatietest, vandaag was er weer een streepje, maar zo vaag dat je hem bijna niet kon zien. Hoe kan dat????? Ik had echt verwacht dat ik vandaag positief zou testen, maar het ziet er nog minder goed uit dan gisteren. Ik word hier zó gefrustreerd van! Ik ben niet gefrustreerd omdat ik nog niet zwanger ben, want ik weet dat dat langer kan duren, maar gewoon vanwege het feit dat mijn lichaam me een beetje in de steek laat. Ik weet echt niet meer wat ik moet. Ik kan toch niet tussen gisterochtend en vanochtend een LHpiek hebben gehad?? Draderig slijm was ook alweer weg, was weer gewoon melkachtig en dun.

Wat moet ik hiermee?????????

Bedankt voor het luisteren, ben ik het even kwijt, maar ik ben benieuwd wat jullie hiervan zeggen.

Pink

Zonet weer een test gedaan, netjes 4 uren niet geplast, wat denken jullie?? Helemaal geen streepje meer. Ik weet het echt niet meer......

liefs radeloze pink

Hé Pink, daar wordt je idd ook moedeloos van!
Heb je wel gewiebeld rond je slijmdagen? Ik zou gewoon nog even doorgaan hoor.
Ik hoop voor je dat je in ieder geval wel een eisprong krijgt/ hebt gehad.
Wel vreemd dat dit niet op je ovu-test te zien was.
Frustrerend zeg, het vrouwelijke lichaam!

Mijn temperatuur was vanmorgen iets gezakt (36,8) gisteren was hij 36,9.
Dus nog steeds wel hoog.
Toch heb ik zo'n voorgevoel dat het deze ronde wel weer niks zal worden.
Ik hoop er natuurlijk wel heel erg op, maar ik denk dat ik mezelf al vast wat in bescherming neem tegen een teleurstelling volgende week.
Ik heb er gewoon niet zo'n goed gevoel bij.
We zullen wel zien.

Het weer is hier trouwens ook om droevig van te worden.
De hele middag al regen.
Hoe is het bij jullie?

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan