"Wiebel-meiden"!!!

Hmmmmm, schijnt lastig te zijn ,die lijsten! Ik zet mezelf er nog niet op, geen idee waar ik kom te staan. Eerst mbv ovulatietesten m'n ei afwachten en dan weet ik meer!!
Vandaag de hele dag gewerkt en nu lekker thuis. Vriendje is aan het koken en ik mag even relaxen, wat nu dus bestaat uit de reacties van de hele dag op dit forum lezen.
Ben nu inderdaad ook nog erg rustig, maar begin zaterdag met testen en dan wordt ik zo langzamerhand weer een beetje wiebelig, en dan steeds meer tot het moment van NOD of, zoals vaker voorkomt, het moment vóór NOD als ik test omdat ik niet meer kan wachten. Jullie zullen het allemaal wel herkennen...

Ga zo eten, mmmmmmmmm!!

Liefs Pink

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2007 14:11:39'));

SVP de laatste NOD-lijst kopieren!!!

NOD-lijst juni/ juli

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)
 26juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)
30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

IK HEB MEZELF ER EFFE TUSSEN GEZET,OF WAS DAT NIET DE BEDOELING?
ANDERS SORRY

NOD-lijst juni/ juli

16 juni :
Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)

26juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

30 juni:

Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)
9 juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

Beste allemaal,
Ik zit in een pre-wegaanervoor fase. Het klinkt misschien idioot, maar het volgen van het forum...het lezen van jullie verhalen bereiden me echt helemaal voor op het nemen van deze toch ook moeilijke beslissing... Mijn werk is op dit moment heel verwarrend (heb een stevige carriere) waar heel veel verandering voor de deur staat. Het beslissen om te proberen zwanger te raken is carriere-technisch gezien heel slecht. Maar ik merk dat ik de natuur niet kan stoppen... En ik denk dat het een kwestie van een paar maanden is dat ik (mede door jullie verhalen/verheugen/spanningen
/teleurstellingen/vreugde op het forum) met het bericht kom: ....oh jeeee, ik heb nu echt mijn eerste echte  NOD!... Ik heb 'jullie forum' gevonden toen ik plotseling een vroege eisprong had en alle signalen die bij 'ik ben misschien zwanger' wilde checken bij vrouwen die hetzelfde aan het ervaren waren.

Ik bleek niet zwanger, maar het is wel de aanzet voor mij en mijn vriend geweest om  'de start van proberen zwanger te raken'  in overweging te nemen. Wij willen wel kinderen hoor, heel graag, maar de beslissing 'wanneer beginnen'...is niet makkelijk, voor ons. Zo zie je dus maar...het bijna ongepland zwanger zijn  was echt ergens goed voor!

Als jullie het niet erg vinden blijf ik jullie volgen en zet ik mijn 'rondes' er ook bij. Met een Persona weet je nooit zeker! We nemen het inmiddels niet meer zo heeeel erg nauwkeurig met de rode en groene dagen .

Ik heb nu bijna mijn RDs (hele harde borsten en gevoelige onderrug...) en stiekem kijk ik weer uit naar de 'spannende dagen'..., wie weet 'houden mijn vriend en ik het toch niet vol deze maand'

Groetjes,
Nicky

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2007 17:57:13'));

IK HEB MEZELF ER EFFE TUSSEN GEZET,OF WAS DAT NIET DE BEDOELING?
ANDERS SORRY

Hey Mier! Tuurlijk is dat de bedoeling!!! Alle NOD's op volgorde, ha ha! Kunnen we zien wie als eerste inspanning zal zitten!

Liefs Anoek

@Nicky:
Ik herken me zó in jouw verhaal!! Bij mij is het net zo gegaan. Dacht dat ik misschien zwanger, want was week over tijd en niet aan de pil... Uiteindelijk niet zwanger, maar daardoor wel de grote stap genomen. Onze 1e ronde zit er net op!

Ook ik ben best druk bezig met een carriere en vond de beslissing ook erg moeilijk om te nemen. Heb ook nog niet zo lang een nieuwe baan en ook bij ons komt er dit jaar een grote verandering aan. Al met al, niet de meest handig timing rationeel gezien. Toch schreeuwt alles in mij dat ik moeder wil worden en heb dan ook alle twijfel aan de kant gezet. We gaan ervoor!! En weet je, dat bedacht ik mezelf, als je er voor kiest om er voor te gaan, hoeft het helemaal niet zo te zijn dat je meteen zwanger raakt. Dus het valt ook gewoon niet helemaal te plannen. Ik laat het gewoon gebeuren en zie wel hoe er gereageerd wordt op mijn werk.

Meid, succes met je beslissing!

Liefs Anoek

Oh Anoek ,
Ik schiet echt vol door jouw reactie... Klinkt misschien raar, maar (ondanks dat  ik deze beslissing met  mijn partner neem) voel ik me soms heel alleen... Dat geschommel kan je ook niet de hele tijd je relatie innemen. Vriend zegt soms ook 'wil je nou wel of niet, we kunnen echt ook nog wel wachten..'. Bij vrienden is dit ook niet echt een topic... Ik wil niet dat iedereen weet dat wij misschien gaan proberen (krijg je elke keer van die vragende blikken als je geen wijntje meedrinkt ;)

Zo'n forum is heel goed om ook een beetje 'aangestoken' te worden ;)
En zo'n reacte van jou, maakt m'n hele dag goed!
Liefs, Nicky

Hey Nicky,
Fijn om te horen! Nu maak je mijn dag ook helemaal goed!

Ja het is ook een lastige beslissing. Niet iedereen ervaart dat zo, maar ik ben zelf erg met mn werk bezig en wil naast moeder worden ook iets bereiken op werkgebied. Ik denk dat dat voor jou hetzelfde is. In discussie over hoeveel uur ga je werken, ben ik ook een van de weinige die zegt 4 dagen te willen werken. In dat opzicht voel ik me dus weleens alleen staan. Alsof het niet goed is dat te willen. Het is moeilijk om uit te leggen wat ambitie met je doet. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel?!

Kunnen we mooi die "eenzaamheid" een beetje samen delen. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen. Van uitstel kan op een gegeven moment afstel komen... Ik had het ook steeds hoor, wel of niet. Mn man zei mij maakt het niet uit, ik wil wel, geef jij maar aan wanneer. Tja.... wiebel is in dat opzicht ook wel erg toepasselijk, ha ha!

Uiteindelijk zal ook jij zeker weten wat je wilt!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan