"Wiebel-meiden"!!!

hee anoek,
oh gelukkig hahatoch goed gedaan dan.
een eigen lijstje is misschien beter ja,want elke x gaat het verkeerd.
hoe is het met je?
met mij wel ok,heb er op moment niet zo erg in omdat ik nog 3weken voor de boeg heb maar we gaan weer met volle moed voor deze maand,begin morgen met ovulatietesten want da   is het mijn 10e dag.
liefs mier

Hi meiden,

ik heb me ook ff toegevoegd aan ons eigen lijstje!!

NOD-lijst juni/ juli

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)
 26juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)
30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)
9 juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)
2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

Voor alle meiden die nieuw zijn: WELKOM!!! en ik hoop dat jullie veel baat hebben bij de geprekken die we met z'n allen voeren!

Anouk: ik was degene die inderdaad deze maand gaat trouwen!!! Allemaal heel spannend en misschien geeft dat wat afleiding zodat ik niet de hele tijd met zwanger worden bezig ben....

Ik las dat een aantal het lastig vonden om de keuze te maken tussen carriere en kinderen. Ik kan me daar ook wel in vinden.. want ik ben sinds een jaar klaar met mijn opleiding en ben nu lekker aan het werk!! Het liefste wil ik van alles aanpakken wat betreft het werk, maar van de andere kant ben ik weer terug houdend omdat ik weet dat ik zwanger wil worden en niet alles tegelijk kan!! Ik wil uiteindelijk 3 dgn per week gaan werken en de rest lekker thuis!! Gelukkig krijg ik op het werk een hoop kansen aangeboden die ik meteen grijp, want wat ik al heb pakken ze niet meer af hahaa!!

Liefs Karen

Ik heb m meteen ff op goede datum gezet dat leest makkelijker;

9 juni: Nicky, 33 jaar,  ja/nee fase voor bewuste,1e ronde,1e kindje  (cycl 27/8 dagen)

16 juni : Mariette, 21 jaar 1e kindje 5e ronde, (cyclus 32dagen)  

26juni: MIER1980,26JAAR,1E KINDJE,5E RONDE,(CYCLUS 28DAGEN)

30 juni: Anoek, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus 29 dagen)  
                     Twinkel3 , 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje (cyclus 30 dagen)

2 juli: Karen, 22 jaar, 3e ronde eerste kindje (cycus 30 dgn)

Ha meiden,

De wiebel-dagen komen er weer aan en ik heb er zin in!!!!
Deze keer doen we het toch zonder ovulatietesten, ik heb deze dingen nu al 5 maanden gebruikt en geen succes........je weet wel wanneer je echt moet wiebelen en dat is wel fijn, alleen bij mij boekte het niet het gewenste resultaat.
Deze keer gaan we er gewoon op los wiebelen en wat extra in de belangrijkste dagen.
(leuk woord, wiebelen)

Ik had ergens gelezen dat het voor de man ook verstandig was om multi-vitamine te slikken, dat het beter was voor zijn zwemploeg, dus slikken we samen pillen!
Misschien helpt het, baat het niet , schaadt het niet!!

Nicky gezellig dat je er ook bij komt, kunnen we met nog meer mensen duimen voor elkaar!!

Poppie hoe is het nu met jou? We vinden het allemaal zo spannend!!

Wiebelmeiden, succes deze maand en wiebelse!!!!

Groetjes Elly

Hee meiden,

Hier was ik weer ik heb dus net een test gedaan en die was negatief.
Maar ja ik ben nog steeds niet ongesteld dus ik hoop dat dat snel komt dan kunnen we weer uitkijken naar de volgende ronde.
Als het nog een paar dagen wegblijft doe ik gewoon nog een test en dan zien we wel weer verder.
Ik moet dit eerst ff verwerken en dan kom ik weer terug!

Gr: Poppie 2

Oh Poppie, wat kl%te voor je, ik hoop met je mee!!!

We waren allebei tegelijk met het plaatsen van een berichtje.
Ik duim voor je !!!!

Sterkte, liefs Elly

Hoi meiden,

Heb op een oud onderwerp ook de term 'wiebelen' al voorbij horen komen, misschien was die ook van Poppy...

Mag ik hier ook meepraten? Kan wel wat steun gebruiken (vooral als mn NOD eraan komt)

Ukkie26

Terug
Bovenaan