"Wiebel-meiden"!!!

ik zag net trouwens dat we weer op de juni lijst weg waren(anoek en twinkel)grrrrrrrrrrrrrmaar we hebben nu ons eigen lijstje,wij snappen tenminste wel hoe het werkt haha,schijnt toch wel moeilijk te begrijpen om de laatste te kopieren.
poppie nog niks zag ik,wel negatieve test maar misschien te vroeg getest we duimen nog voor je.
karen al bijna trouwen,ben je al zenuwachtig??  mijn schoonzusje trouwt maandag
liefs mier

Hé Ukkie, volgens mij ken ik jou van vorige maand (NOD rond 30 mei of zoiets), hier is de term wiebelen idd genoemd. Mijn man en ik noemen het altijd zo (klinkt net even wat leuker als klussen, vind ik).

De wiebeldagen komen idd al weer in zicht.
Deze maand weer temperaturen (voor de 3e maand). Ovulatietesten heb ik tot nu toen nog niet gebruikt. De vorige twee cylcussen had ik mijn ei op dag 24 en dag 17.
Op welke dag v/d cyclus gaan jullie weer wiebelen?
Ik wil niet al te vroeg beginnen. Als mijn ei deze maand nl. weer laat is dan is het voor mijn man op het laatst ook moeilijk meer op te brengen.
Ik denk vanaf dag 14 weer ofzo...

Poppie, echt rot voor je dat je negatief hebt getest.
Zolang de RD's er nog niet zijn houd ik altijd nog wat hoop, dus ik zal nog flink voor je duimen meid!

Liefs,

Twinkel3

ha Meiden,

ik heb net even een stevig bericht getypt onder een andere topic... jeetje wat zijn meiden ooit hard voor elkaar.. maar goed... ben blij dat we hier wel een fijn groepje hebben die elkaar begrijpen en respecteren!   (sorry moest er ff uit)

Ik ga over twee weekjes ongeveer trouwen, ik zie er echt naar uit... en sta al te springen om de jurk weer aan te mogen!! Hij is echt zoooooooo mooi!!! En dan  word mijn ventje eindelijk mijn mannetje haha!!! Echt een fijn gevoel als iemand voor de rest van zijn leven voor je kiest!!

Poppie: Wat klote dat de RD's bij jou ook zijn verschenen, zal even flink balen zijn.. maar we gaan wel met z'n allen naar de volgende ronde!!!

Liefs Karen

hahaha Mier bedankt voor je reactie op die andere topic... ik was echt ff pissig... waar zijn die toch mee bezig...????

hee karen,
ik had er ook al op gereageerd,echt raar dat je hier zo negatief tegen elkaar moet zijn,snap ik echt niet.doe gewoon normaal,iedereen zit toch in hetzelfde schuitje.
liefs mier

Hoihoi,

Mier1980: inderdaad, NOD was 2 juni, RD kwamen 30 mei (te vroeg, hmm)...dat je dat onthouden hebt zeg! Nu zitten we in ronde 3 inmiddels...

Karen: onwijs leuk dat je gaat trouwen! Wanneer precies? Ik ben 20 juni alweer 5 jaar getrouwd...gaat hard hoor!

Succes met wiebelen allemaal (onze periode staat ook voor de deur).

Ukkie26

hee ukkie
je bedoelt twinkel,maar ik ken jou naam ook al van eerder hoor we zitten rond dezelfde tijd dus heb je al veel eerder gezien hahaleuk he sommige namen blijf gewoon hangen he
liefs mier

Hi ukkie: Ik ga ongeveer rond jou trouwdag ook trouwen... de exacte datum zeg ik liever niet omdat anders mensen me misschien herkennen!!! Ik heb er ook echt super veel zin in!!!!

Hi Mier: JA die reactie sloeg echt nergens op, klonk erg verbitterd al vraag je het mij... maar dat heeft diegene wel vaker.. tenminste ik heb het al een aantal keren vaker gelezen dat zij zoiets typte.... waarom kom je op een forum dan???

liefs Karen

Terug
Bovenaan