"Wiebel-meiden"!!!

hee anoek,
zal het in ieder geval is navragen
slaap lekker

liefs mier

Hey Anoek,
Ik had me ook niet ingebeeld dat het met zwangerschap te maken heeft, maar was wel benieuwd wat die steekjes dan wel zijn.

Welterusten    !!

Pink

Pink, ik dacht ook niet dat jij dacht dat het zwangerschapskwaaltjes zijn hoor! Jeetje wat een zin, ha ha!
Ik zat alleen hardop te denken en te vergelijken met mn eigen ervaringen. Ik kan mn lichaam nog steeds niet "lezen". Het is elke ronde anders... zucht.... was het maar makkelijker om het onderscheid te maken. Maar ja, we zullen allebei moeten wachten tot de grote dag

Weltrusten!

Goedemorgen! Hier even een update: ik vrees toch dat de RD eraan komen: buikpijn is erger geworden en lijkt wel verdacht veel op een ongi-pijn. Ik denk dus dat wij doorgaan naar ronde 4. Balen!

Hoop dat het druk is op werk deze week, dan heb ik wat afleiding.

Liefs, Ukkie26

Ukkie, jij was er vanmorgen ook vroeg bij!
Ik ben ook al op tijd uit de veren op m'n vrije dag, heb hier een logeetje gehad.
Vanmorgen was mijn temperatuur weer hoger (36,7), maar dit vind ik nog niet superhoog.
Spannend hoor dat afwachten.
Enne, ongipijn hoeft niet te betekenen dat de RD's eraan komen hoor.
Ik hoor het ook vaak als zwangerschapskwaaltje voorbij komen.
Ik zal voor je duimen.

Liefs,

Twinkel3

Hee twinkel,

Lekker meid een vrije dag ik moet zo aan het werk!
Het word wel spannend nu voor je ik moet nog ruim een week wachten maar temperatuur ook elke morgen en vanmorgen was die van mij 36.8 en rond mijn ei was ie 37 dus het ligt erg dicht bij elkaar.
Ik heb nog hoop zolang ik geen buikkramp krijg.
We duimen nog ff!

Gr: Poppie 2

Ha meiden!

Nou, helaas, helaas, helaas. De RD zijn vandaag bij mij in alle hevigheid gekomen. Ik had vanochtend al zo'n voorgevoel.

Twinkel, het duimen heeft dus niet geholpen. Wij gaan (jammer genoeg) door naar ronde 4. NOD zal rond 24 juli liggen (uitgaande van 28 dagen cyclus).

Fijne avond,

een beetje trieste Ukkie26

Wat shit voor je Ukkie dat de      zijn gekomen!!
En voor jou dus nog een weekje Poppie! Ik denk voor mijzelf nog anderhalve week, ik gok dat mijn ei toch geweest is vorige week, dus dan zou mijn NOD 7 juli zijn. Afwachten dus. Vandaag geen steekjes gehad, temperatuur was vanmorgen 37,1 dus nog lekker hoog! Dit wijst toch wel op een eisprong die geweest is toch?

Kunnen jullie trouwens mijn grote RD zien die ik bovenin het berichtje geplaatst heb? Heb ik van www.sweetim.com daar kun je allemaal superleuke en grote smiles gratis downloaden, ook voor je msn.

Pink

Terug
Bovenaan