"Wiebel-meiden"!!!

Poppie, wat vervelend dat onderzoek ivm de melkproductie die nog aan de gang lijkt...(misschien is dit te sterk geformuleerd, dan sorry). Kan me voorstellen dat dit heel erg afleidt van het positief bezig zijn met zwanger worden. Hopelijk krijg je snel uitsluitsel, dat het niet zoveel om handen heeft en vanzelf weer over gaat.

Anoek, wat balen je RDs #$!^%&$^! Ik dacht dat wij samen zouden gaan testen aankomende zaterdag :(

Hier nog steeds pijnlijke borsten, krampen alsof ik ongesteld moet worden (maar dat heb ik al 5/6 dagen...). Ben heel humeurig, vriend moet het dit weekend flink ontberen... arme jongen... Heb heeeeel licht roze afscheiding, zou innesteling kunnen zijn...zou kloppen qua dagen (ongeveer 8 dagen na eisprong zou dit plaats moeten vinden)...

De ene dag wil ik niets liever dan zwanger zijn, de andere dag hoop ik dat het nog niet zo ver is... kan ik alle veranderingen die het meebrengt niet overzien! Kunnen de hormonen misschien wel zijn ;) Mijn vriend is heel stabiel en noemt mij gewoon zijn 'gekke katje' ;)

Wie weet wordt ik ook wel eerder ongi, net zoals Anoek. Ongesteldheid kan door de maanstand bepaald worden, schijnt... Ik heb in de laatste 3 jaar ook wel eens een soort van 'reset' gehad: ineens een veel kortere cyclus.

Ik ga nu slapen!

Lfs,
Nicky

Hey dames,

Het zou toch wat zijn Nicky, meteen de eerste ronde zwanger!! Als het je 'als het ware' overkomt, dan hoef je er ook niet zo veel bij na te denken. En dan komt het allemaal goed, dat weet ik zeker! Nog maar even afwachten!!

Ik zit nu op dag 32 en ik verwacht zaterdag mijn NOD. Geen kwaaltjes tot nu toe, niet misselijk jammergenoeg. Wel vollere borsten, maar dat heb ik altijd in het laatste gedeelte van mijn cyclus. Het wordt toch wel weer een beetje spannend.    

Ik heb besloten om deze week toch even langs de huisarts te gaan, niet omdat ik nog niet zwanger ben, maar alleen om hem te vertellen over mijn cyclus en wat er eventueel in de toekomst mogelijk is om deze wat regelmatiger te krijgen.

Pink

Nou Nicky, dat klinkt goed. Weet je al wat meer?

Een lange cyclus is idd irritant Pink. Ik had een paar maanden terug ineens een cyclus van 35 dagen. Dan wordt wiebelen idd een verplicht nummertje op het eind en is de romantiek ver te zoeken. Jammer, maar zo gaat dat dan helaas.
Ik heb ook al wel gehoord van teunisbloemolie om je cyclus wat regelmatiger te krijgen.
Wie weet kan je HA hier mee over vertellen.

Ik zag alweer wat dames staan op de nieuwe NOD-lijst.
Ik zet mezelf er pas bij als mijn ei is geweest.
Mijn cyclussen varieren nl. nogal van lengte (26-35 dagen).
Hopenlijk wordt dit weer een mooie cyclus van 28 dagen.

Liefs,

Twinkel3

Goedemorgen!

Daar ben ik weer. Gisteren een feestje gehad, dus beetje laat vanochtend

Pink,Poppie en Karen (of heb iknu de verkeerde namen?) spannend voor jullie. Ikduim voor jullie dat het raak mag zijn!

Poppie, kan me voorstellen dat je nu even wat anders aan je hoofd hebt. Vervelend dat je al die onderzoeken moet ondergaan. Hopelijk geeft het je wel duidelijkheid en is het iets onschuldigs. Sterkte meid.

Elly, hoe gaat het met je? Veel last van kwaaltjes of niks te merkennog?

Mier, Ukkie, wanneer komt jullie ei eraan?

Twinkel, voor jou wat lastiger te bepalen wanneer je ei is. Deze ronde weer tempen en ovu-testen?

Hier gaat alles weer helemaal normaal. Nou ja, normaal???? Ik heb geaccepteerd dat mn lijf nu eenmaal niet altijd doet wat ik wil. Alleen is het echt een gekke cyclus hoor. Eerst 4 dagen te vroeg ongi en nu is het zo goed als weer helemaal... na 3 dagen! Dat heb ik normaal ook niet, dan duurt het toch zeker 5 dagen.... Ik heb het opgegeven om het te begrijpen....  Misschien is het inderdaad wel een "regel-cyclus".... Nu gaan we weer vol goede moed ronde 3 in. VOor mij geen temp of testen... we gaan gewoon lekker door met wiebelen!

Liefs Anoek

Ohhhhhh Nicky, ik vergeet jou helemaal  Jij bent ook nog in spannende afwachting. Ik duim voor je!

Hi Meiden!
Ik moet nog wel een klein weekje wachten voordat mijn NOD voor de deur staat! Er kan nog van alles gebeuren de komende 6/7 dagen, maar daar weten jullie jammer genoeg al alles van. Ik ga me nog niet al te veel verheugen of zorgen maken ;)

Wat ik nu nog wel fijn vind aan dat twijfelkonten bij mij is dat ik ook makkelijk kan accepteren als het nog niet zo ver is. Het lijkt me heel zwaar om elke keer de 14 dagen tussen ei en NOD te moeten wachten als je maar 1 wens hebt. Vooral als je cyclussen niet regelmatig zijn!

Ik realiseer mij ook dat ik (als het nu niet raak is) waarschijnlijk binnen 3 rondes er net zo in zal staan... Ik leef echt met al jullie verhalen mee, jullie zijn zooo overtuigd dat dit is wat jullie nu echt willen. Ik vind het echt heel mooi. Ik voel me er soms een vreemde eend in de bijt door.

Ik zou het onbegrijpelijk vinden als het bij mij nu meteen raak zou zijn, eigenlijk niet eens eerlijk in mijn ogen. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat het nog wel een hele tijd niet zal lukken, heb ook nog eens een eileider-ontsteking van een jaar in mijn voorgeschiedenis...

Ik duim voor jullie allemaal! Ik houd jullie op de hoogte uiteraard.

Lfs,
Nicky

hoi anoek,

mijn ei zal rond a.s zaterdag weer zijn denk,ik ga woensdag weer beginnen met ovulatietesten.

liefs mier

Hoi dames,

het is rustig hier, vandaag! Hier is het nu ook onwijs mooi weer (strak blauwe lucht), dat verklaart misschien de rust hier.

Anouk, mn ei is (volgens baybrabbel) op 9 juli. Maar omdat mn cyclus tussen de 25 en 28 dagen is, ga ik ervan uit dat mn ei tussen volgend weekend (7 juli) en het weekend erna (14 juli) is. Dus dan maar regelmatig wiebelen en hopen dat de RD niet komen!

Voor degenen van ons die op het wachtbankje zitten: spannend! Laat je niet gek maken door je lichaam. Voor de rest: succes met wiebelen. En natuurlijk voor Elly: rustig aan en geniet van je zwangerschap! Dat velen van ons je maar snel mogen volgen.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan