"Wiebel-meiden"!!!

idd karen,ik heb al eerder veel negatieve reacties gezien op haar
snap ik niet hoor,laat iedereen in zijn waarde en iedereen voelt dat op zijn eigen manier.
al ben je voor de 1e maand bezig of al anderhalf jaar,je kan nooit voor een ander bepalen.
snap niet zo goed dat je zoiets zegt,en dan vooral schrijven dat dat haar niet uitmaakt wat ze over haar schrijven dat ze er alleen maar om moet lachen....dan ben je in mijn ogen echt niet goed bij hoor

ik ben blij dat we hier met een leuk groepje zitten te kletsen en dat we elkaar steunen in goede en minder goede momenten
liefs mier

Ja ik ben het helemaal met je eens hoor.... en dan laat ze het overkomen alsof ze er alleen maar sterker door is geworden... kom op zeg, als ik haar hoor praten dan klinkt het alleen maar heel verdrietig en heel verbitterd.... is ook niet gezond om al je gevoelens op te kroppen... dan duurd het alleen maar langer denk ik... wat is er mis mee om je emoties gewoon even de vrije loop te laten gaan... dan ben je er toch lekker vanaf!!! en de spanning is dan ook weg!!! Ik ben blij dat wij onder deze topic gewoon elkaar respecteren en begrip hebben voor elkaars emotie...
Ze kan wel zeggen dat ze haar mening ook mag geven, dat mag ze ook... maar ik vind het persoonlijk niet nodig om iemand nog meer  verdriet te doen  dan dat die persoon al heeft...

Liefs Karen

Meiden, dank voor de lieve werk-kind-keuze reacties!    Ik voelde me al zo'n nare carriere meid ;) Ik realiseer me ook echt wel dat het echt niet vanzelfsprekend is dat als je eenmaal beslist ervoor te gaan, dat het ook lukt... Ik ben nu 33, niet dramatisch oud, maar behoor  zeker niet meer tot de jongere meiden. En garanties krijg je in dit geval zeker niet: jong of wat ouder...

Ik vertelde mijn vriend dat ik een echte early stage forum deelnemer ben. Fase: wanneer-durf-ik-voor-de-1e-ronde-te-gaan?!? Hij vond het heel grappig. Hij is zo begripvol! Echt fijn...

Hij vroeg zich af of er ook meiden zijn waarvan de mannen het forumgebeuren maar raar vinden of het niet eens weten?

Ik zal flink duimen voor degene die binnenkort mogen gaan testen!
Dat het hier maar veel ** mag gaan regenen!

Lfs,
Nicky

ben trouwens benieuwd naar haar reactie!! maar die mag ze geven, daar sta ik voor open!!

mee eens zeg.pfffffff ik snap dat echt niet
gewoon een ander nog kutter later voelen en dat zij zo sterk is,wat een lacher zeg

ja idd zeg laat ze haar reactie maar geven,zei is degene die echt TRIEST is haha

Terug
Bovenaan