"Wiebel-meiden"!!!

spannend poppie,nog een paar spannende dagen
zal voor je duimen

Ha meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Volop aan de wiebel of bijna aan de wiebel of in de stres met wachten?
Ik hoop zo dat jullie allemaal snel aan de beurt zijn!!!!!

Ik voel me op zich wel goed, ik ben wel enorm moe. Het liefst ga ik nu al naar bed, maar ik heb mezelf belooft om nog een stuk te gaan wandelen op mijn loopband.
Woensdag voor het eerst naar de huisarts, ben benieuwt wat ik allemaal te horen krijg.
Mijn borsten doen nog steeds erg pijn, als ik me omdraai in bed doet het gewoon zeer!
Echt irritant. Voor de rest klinkt het erg leuk als we samen een gesprek hebben (met mijn vriend), straks zijn we met z'n drieën en in huis elkaar papa en mama noemen.

Het is wel moeilijk om je mond te  houden, oppassen dat je je niet verspreekt, het liefst wil je het aan iedereen vertellen!

Succes meiden, ik duim voor jullie!

Liefs Elly  

Hee mier,

Ja spannend he en mijn temp blijft ook lekker hoog elke ochtend 37 graden.
Ik kwam van het weekend kennissen tegen en zij is 15 weken zwanger ze waren al 8 jaar bezig en ook al ivf gehad maar hoe of ze nou op de natuurlijke manier zwanger was geworden weet ik niet we waren in het zwembad dus ja dan vraag je daar niet naar.
Acht jaar is toch al aardig lang ik hoop dat bij mij (en de rest van meiden) wat sneller gaat.

Gr: Poppie 2

idd ja daar wordt je niet vrolijk van als het zo lang duurt.

zo hoge temp joh,goed teken,spannend,hopelijk ga je ook naar het volgende forum en wij er achteraan.

liefs mier

hee mier,

Als ik dan naar mezelf kijk we zijn nu 15 maanden verder ik hoop nu toch echt wel op een positieve test.
Je kan jezelf ook helemaal zwanger praten je gaat jezelf van alees in je hoofd halen,ik heb bijvoorbeeld buikpijn maar dan aan de ziijkanten dan denk ik wat is het.
Maar ik denk ook vaak het lukt al maanden niet waarom deze maand dan wel.
Vorige maand was ik ook overtijd dus ik wacht wel een paar dagen langer met testen.

Gr: Poppie2

Poppie, het klinkt echt goed! Ik hoop dat het voor jou deze maand meezit en dat je positief mag testen.

Ik begin vanaf zondag met ovulatietesten (dag 11).
Dit is de eerste keer dat ik ze ga gebruiken.
De vorige cyclus had ik een keurige cyclus van 28 dagen, maar ik heb er ook al één van 35 dagen gehad. Dus ik heb nog geen idee wanneer mijn ei/ NOD komt.

Ik zag ook dat missmama even wat afstand neemt.
Kan ik goed begrijpen. Ik hoop voor haar dat ze snel zwanger is.
Maar dat hoop ik natuurlijk voor ons allemaal!

Liefs,

Twinkel3

Hoi allemaal,

Heb slecht nieuws want ook bij mij is de RD  vanmorgen weer verschenen... we balen flink, maar goed liever 1 dag te vroeg als een dag te laat... ik had nog wel zo'nn goede hoop deze maand... maar helaas echt jammer......

Verder heb ik nu eigenlijk weinig te melden... want ik zit flink te balen

Liefs Karen

Balen Karen dat de RD's zijn verschenen!!!

Poppie, wel hoop houden hoor!!

Ik had vanmorgen weer 36.9, dus nog hoog. Nog een paar dagen wachten. Nog geen echte klachten, behalve superopgezette borsten en afgelopen dagen zo gevoelig dat ik niet eens op mijn buik kon slapen. Helaas kon ik vannacht wel weer op mijn buik liggen, de gevoeligheid is iets afgenomen, ben benieuwd. Verder heb ik het steeds heel warm, van die opvliegers zowel overdag als 's nachts, had ik vorige maand ook een week voor ongi.

Twinkel en Mier, jullie zijn alweer klaar voor de volgende wiebelperiode. Da's toch wel fijn met zo'n mooie cyclus. Relatief kort vergeleken bij  mijn gemiddelde....

Verder geen bijzonderheden vandaag,,

Pink

Terug
Bovenaan