"Wiebel-meiden"!!!

Ik begrijp jullie ook helemaal.... Ik zie ook overal zwangeren vrouwen en in mijn omgeving wordt de een na de ander zwanger... Alsof het niets is  Je weet natuurlijk niet hoe lang zij erop hebben moeten wachten,misschien zijn ze wel een jaar bezig geweest. Toch heb ik ook weleens het gevoel "het lijkt of iedereen zwanger wordt, behalve ik"... Slaat nergens op, want ben pas 2 maanden bezig... Toch overvalt ook mij dat gevoel dus weleens. Ik heb dit zeker nu ik net weer ongi ben geweest. Als ik op de wachtbank zit, denk ik weleens misschien loop ik straks ook wel met een dikke buik...
Ik denk ook dat het lijkt alsof iedereen zwanger is, omdat we er zelf zo mee bezig zijn. Voorheen liepen die vrouwen er ook, maar lette je er niet zo op.
Vandaag zag ik nog een man lopen met een kleine die zo te zien net kon lopen en zelfs dan denk ik... zou ik ook ooit dat geluk mogen hebben?? Raar he...

Na een dag niks... heb ik nu weer wat verlies... Het is deze keer wel een rommeltje met mn cyclus hoor. Hopen dat de volgende ronde wat beter te pijlen is. Weet je ik ben voorheen 2x overtijd geweest toen er een ieniminie kansje was dat ik zwanger kon zijn en nu zijn we voor het eggie bezig en heb ik nog geen 1 keer een test uit de kast moeten halen omdat ik overtijd was   Meestal als je er mee bezig bent komt het juist later, toch? Nou dat gaat bij mij niet op hoor. Maar ja, aan de andere kant wel fijn, want ik word liever ongi dan dar ik steeds negatief test.   Hoe kijken julli daar tegenaan?

Liefs Anoek

Hoi Anoek,

bij mij komt het ook elke x eerder of net op tijd,28,24,28,28,25 dus laatste x 3dagen al te vroeg,als je elke x  negatief test is ook niks.
van de week maar weer met ovutesten beginnen,en van de week weer flink wiebelen,maar het wordt er niet gezelliger op zo,ben vanaf gister best wel chaggie,maar heb het wel weer goed gemaakt met mijn vriend,ik snap wel dat het ook niet echt gezellig is voor hem als ik zo chaggie ben.

liefs mier

Ja voor hem is het natuurlijk ook frustrerend dat het nog niet gelukt is. Mijn mannetje was ook teleurgesteld dat ik ongi was geworden. Fijn dat alles nu weer goed is. Probeer het maar gezellig te maken samen

Heb je trouwens gezien dat missmama afscheid neemt van het forum? Het wordt te veel...Hoop voor haar dat ze snel zwanger mag worden en ben blij dat ze voor zichzelf nu ook aangeeft dat ze het ermoeilijk mee heeft.

X

ja ik zag het ook ja,eindelijk dat ze het zelf nu ook toegeeft dat ze het er moeilijk mee heeft,ja het is toch ook geen schande om te zeggen dat je het moeilijk en frustrerend vind maar vorige x deed ze net ofdat zei dat niet had en dat zo sterk was...
nou ik wens haar natuurlijk een snelle zwangerschap toe hoor...

ja ben blij dat het weer goed is want we moeten er maar het beste van maken toch!!

wanneer was je nod ook alweer??rond de 28e??

liefs mier

ik had het nog goed ooknet effe opgezocht,ik de 21e nog 19dagen dus

Hihihi... goed geheugen jij
Inderdaad de 28e NOD. Eerst maar van die ongi af en dan kunnen we er weer tegen aan, ha ha!!

Jouw wiebel-periode staat weer voor de deur. Wederom weer spannend! Ik ben blij dat ik nu even geen spanning heb, vind ik wel fijn.

ja goed he
idd deze week weer de wiebelweek,dus maar weer flink wiebelen

geen stress zal idd heeeeeeeel fijn zijn

Hee meiden,

Zo weer heel wat bijgelezen.
Nou ik snap jullie helemaal hoor al die zwangere vrouwen met zo'n lekkere zwagere buik dan denk ik ook vaak dat wil ik ook!
Maar ja wie weet heb ik van het weekend een positieve test in mijn handen we wachten rustig af.
Vanmorgen bloed laten prikken over twee weken krijg ik pas de uitslag dat vind ik dus vet lang wachten.
Nou ja we zien wel weer.

Gr: Poppie 2

Terug
Bovenaan