"Wiebel-meiden"!!!

Hee meiden,

Was ik weer ff heb nog steeds een hoge temperatuur van 37 graden en nog geen rd's te bekennen en laat ze maar mooi wegblijven.
Ik heb wel wat te melden maar dat is iets heel anders ik heb vanmorgen een auto ongeluk gehad.
Hier komt mijn verhaal:
Ik ging vanmorgen mijn zoontje wegbrengen naar school en ik tuf dus in de auto die kant op en moet op gegeven moment rechts af met de bocht mee dus ik schakel em tijdig naar z'n twee en rem nog wat bij want er komt een vrachtwagen mijn tegemoet.
Op het moment dat ik mijn stuur omdraai glijd mijn auto een heel stuk naar links en kom dus tegen de vrachtwagen aan en het was dus boem.
Ik dus erg geschrokken en mijn zoontje ook we hadden gelukkig niets en ben heel blij dat het zo is gegaan ik had namelijk ook onder de vrachtwagen kunnen komen nou dan had ik hier niet meer gezeten.
Waarschijnlijk word mijn auto total loss verklaard maar ja we hebben alleen materiele schade en dat kun je vervangen.
Het is wel een heel ander onderwerp maar ik moest het ff kwijt.

Gr: Poppie2

Poppie: wat spannend dat je temp zo goed hoog blijft!
Twinkel: ben benieuwd hoe de ovu-testen bevallen. Heb je geen regelmatige cyclus?
Karen: jammer die RDs, wel prettig dat het een dag eerder kwam, anders had je misschien al in de rozewolken gezeten omdat je NOD al was geweest. Op naar de volgende ronde. Heb je een regelmatige cyclus?
Anoek: echt de RDs helemaal doorgekomen of loop ik achter en zit ik nog in mijn hoofd met de eerste dagen dat het niet helemaal doorkwam?
Elly: kan me voorstellen dat je het echt aan mensen dichtbij je wilt vertellen, hoe lang willen jullie eigenlijk wachten voordat jullie het gaan vertellen?

Ben de naam even kwijt: Wie was nou degene met het auto ongeluk! Wat schrikken!!!! Kan me voorstellen dat je vandaag er helemaal van slag van bent... Realiseer je je echt dat een heel erg ongeluk inderdaad zomaar in een hoekje zit.

Hier kleine update, heel veel ongi-krampen, maar dat heb ik al 9 dagen... Het is vandaag dag 23 en dus nog 4 te gaan voor mijn NOD. Borsen enorm en gevoelig. Nog steeds lage onderrugpijn. Maar goed dit kan allemaal enorm psychisch zijn!
Mijn vriend en ik gaan vrijdag een nieuw huis bekijken, het huidige huis/appartement wordt met een kleintje echt veel te klein ;) Misschien wel belachelijk, het kan nog wel een jaar gaan duren voordat ik zwanger raak!

Tot gauw,
Nicky

Hallo allemaal!

Poppie, jeetje een ongeluk.... Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig hebben jij en je zoontje niks. Tja materiele schade is te vervangen, maar het blijft zuur toch?
Je gaat nu dus wel een paar spannende dagen tegemoet? Ik ben even kwijt waarom je een bloedtest hebt laten doen...
Karen, Balen dat die ellendige RD's  weer verschenen zijn. Toch typisch de rd's zijn bij Mier, bij jou en bij mij te vroeg gekomen...Wat moeten we daar nu weer van denken? Het blijft elke keer klote hé?
Twinkel en Mier, jullie allebei alweer bijna met de ovu-testen in de weer of alweer begonnen Mier? Hoop dat de smileys snel verschijnen!
Nicky, ja de RD's zijn idd doorgezet  Het blijft raar want het is totaal anders dan de andere maanden dat ik gestopt ben met de pil... Snap het nog steeds niet en zal ook wel niet meer gebeuren, ha ha. Op zoek naar een nieuw huis? Dat is hoe dan ook leuk hoor ongeacht de reden. Ja een zwangerschap kan nog even op zich laten wachten, maar wat maakt het uit? Als het wat langer duurt, ben je misschien al helemaal gesetteld in je nieuwe huisje en dat is toch wel lekker niet? Volgens mij begin je inmiddels aardig overtuigd te raken van je kinderwens of niet?
Elly, moe zijn hoort erbij meid! Je weet het, het is voor een goed doel  Gewoon lekker aan toegeven. Schijnt het beste te zijn heb ik me ooit eens laten vertellen.
Pink, hoe staat het bij jou?

Liefs Anoek

Hoi meiden!

Jeetje, poppie, een auto-ongeluk! Dat lijkt me echt onwijs schrikken. Heb gelukkig zelf nooit een ongeluk gehad, maar ik kan me voorstellen dat je een volgende keer met knikkende knieen achter het stuur stapt.

Karen, balen dat de RD zijn gekomen. Je hoopt toch dat het raak zal zijn...volgende ronde beter meid!

Twinkel en Mier, zitten jullie alweer in de wiebelperiode? Wij wel hoor (we nemen 'm wat ruim, ik temp of test niet namelijk)...hopen dat het deze ronde bij ons beter gaat dan de vorige!

En hoe is het met de rest? Elly, bij jou nog alles goed? Wanneer mag je voor het eerst naar de VK?

Fijne avond allemaal,

Ukkie26

hoi poppie,

zo schrikken zeg,gelukkig hadden jullie niks.
en dat je auto total loss wordt verklaard,kan meevallen hoor,want ik heb een paar maanden geleden een auto ongeluk gehad en was de waarde van de schade hoger als de auto dus total loss maar wel met behoud ervan dus gewoon rijbaar veilig.

liefs mier

hoi karen,

jammer zeg,ook weer mee naar de volgende ronde dus

liefs mier

hoi anoek,

morgen ga ik weer beginnen met de ovulatietesten,dan is dag 12 ben wat later begonnen dan vorige maand omdat ik er vanuit ga dat ik weer rond dag 13 zal zitten met posi te testen.

liefs mier

hoi ukkie,

ja wij zitten ook weer in de wiebelperiode,morgen weer beginnen met de ovulatietesten.
weer flink aan de wiebel deze week,wiebelen jullie elke dag??

liefs mier

Terug
Bovenaan