"Wiebel-meiden"!!!

Hey meiden!

De RD's  zijn weer voorbij en ik kijk nu uit naar onze volgende wiebelweek. Stiekem vind ik dat toch wel weer erg leuk. Vind het gewoon bijzonder omdat je mogelijk een kindje verwekt...

Karen, jammer dat je ons even gaat verlaten. Ik begrijp het goed hoor. Neem lekker de tijd die je nodig hebt en geniet van je witte broodsweken.Ik vond ook dat ik er wel erg veel mee bezig ben, dus ben niet meer de hele avond aan het checken of er al nieuwe berichten zijn. Verder ga ik niet meer supergefocused zitten uitrekenen wanneer mn ei is (klopt toch niet, ha ha) en de boeken liggen opgeborgen in de kast. Veel liefde en geluk samen en dat daar maar snel een mooi wondertje uit voort mag komen!

Nicky,gekke twijfelkont  Balen dat de RD's er aan lijken te komen. Het verloopt zoals ik je verspeld had hé?! Net als bij mij... niet weten of je er klaar voor bent om je leven zo om te gooien en dan teleurgesteld zijn als je niet zwanger blijkt te zijn, terwijl de kans maar oh zo klein was... Mogen we je nu officieel als wiebelaarster verwelkomen?

Pink, balen dat de RD's  verschenen zijn.... Dan ben je nu nummer 3 die te vroeg ongi wordt na Mier en mij... Vrouwelijk lichaam is niet te begrijpen  Hoe voel je je?

Nou  meiden.... we gaan weer wiebelen!!! Zijn we nu allemaal door de ronde heen? Beetje rare vraag... Ik bedoel of we nu allemaal onze NOD gehad hebben en voor de volgende ronde staan?

Liefs Anoek

Hey!!

Ik baalde gisteravond echt toen ik ineens ontzettende buikpijn en hoofdpijn kreeg en later op de avond de RD's aankwamen. Natuurlijk ook omdat ik graag zwanger wil zijn, maar op het moment baal ik nog meer van mijn eigen lichaam. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben en dat frustreert mij enorm. Het is vandaag 14 dagen geleden dat ik een vaag maar wel zichtbaar streepje zag op mijn ovulatietest, ik heb eigenlijk nooit positief getetst, maar hoopte dat de piek zich tussendoor had voorgedaan. Dan duurt het toch zeker nog twee dagen tot de eisprong, dus vrijdag/zaterdag + 14 dagen is dus echt niet afgelopen dinsdag!!!! Ik ben stiekem ook wel bang dat ik niet zwanger kan worden, omdat we al vanaf september niks gebruikt hebben. En vroeger één keertje de pil vergeten en meteen denken dat je zwanger was!!!!!!!

Morgen naar de HA, ik zal al mijn vragen even op papier zetten.

@*'??##)'"/\@#!!       Zo ongeveer!

Pink

Hi hi hi!!! Welkom bij de "club" Nicky!!!

Ik begrijp zo goed wat je bedoelt Pink... Ik was ook zo ontzettend gefrustreerd dat ik mn lichaam niet begreep. Ongi kwam veel te vroeg, terwijl ik zeker weet dat ik mn ei gevoeld had... Ik gebruik geen ovu-testen, dus die frustratie heb ik er dan niet bij. Goed dat je je vragen op papier zet, dan kan je zeker niks vergeten. Hoop dat je morgen wat wijzer wordt meid.

Nou ik ga mn bedje op zoeken. Weltrusten allemaal!

X

Hey meiden,

Ik kom net bij de huisarts vandaan. Hij heeft mijn temperatuurcurve bekeken (heb ik één maand gedaan, net bij een prachtige 28 dagen waarbij ik mijn eisprong gevoeld heb), hij zag hier een duidelijke eisprong. Ja, die had ik dus ook gevoeld. Ik moet nu 3 maanden achter elkaar temperaturen, om te zien of ik elke maand een eisprong heb. Ik hoef er de wekker niet voor te zetten zei hij, want het gaat erom dat je het meteen doet als je wakker wordt, dus dat is wel fijn, want het is bijna vakantie en dan wil ik mijn wekker niet iedere dag op half zeven, hoeft dus ook echt niet! Hij zei dat ik de ovulatietesten echt de deur uit moest doen, dus die ga ik (denk ik.....) ook even niet meer gebruiken. Verder was er niks aan mijn regelmatige cyclus te doen en ik moest ook maar weer stoppen met de teunisbloemolie, want dat had weinig zin, misschien als je cyclus al regelmatig is, maar zeker niet als hij onregelmatig is. Verder moesten we veel oefenen, dus we moeten ons er toch maar over heen zetten dat we vanaf dag 10 tot misschien wel dag 30 moeten wiebelen. Nou kan ik wel aan mijn temperatuur zien wanneer deze hoog blijft, dan is de drukke wiebelperiode ook voorbij. Wat wel fijn is, is dat we volgende week al op vakantie gaan (dag 10 tot dag 22), dus ik hoop op een iets kortere cyclus deze maand als je begrijpt wat ik bedoel....  Vakantie doet namelijk wel wonderen....!!!!

Nou dit was mijn verhaal, ik moest het toch even kwijt. En toen ik zei dat ik mijn eisprong maar één keer had gevoeld zei hij dat het juist uitzonderlijk is dat je hem voelt, want de meeste vrouwen voelen niks, het is maar een klein deel die het wel voelt. En toen ik zei dat ik mijn ongi aan voel komen zei hij ook dat dat een goed teken is (ivm eisprong enzo).

Pink

Nog één dagje werken en dan ......................    vakantie!!!!!!!!

Waar gaan jullie naar toe??

Wij gaan naar Griekenland, mmmmmmmmmmmmmm!!!

Pink

Hee pink,

fijn dat je bij de ha bent geweest,nu is het wat duidelijker voor jezelf,en heb je gelijk alles kunnen vragen waarmee je zat.

wat lekker dat je nog maar 1 dagje hoef zeg,en dan lekker naar het zonnige griekenland  ben jaloers hahaha

wij gaan niet weg,wij willen van het najaar gaan,of het moet echt zo slecht blijven dan wordt het misschien nog wel een last minute,wij moeten nog tot volgende week vrijdag werken.

liefs mier

Terug
Bovenaan