"Wiebel-meiden"!!!

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 22:52:43'));

Hi hi hi!!! Welkom bij de "club" Nicky!!!
Op naar ronde 3 (immers was de eerste ronde 'per  toeval de eerste ronde', maar officieel dus wel nu nummer 3)

Ik begrijp zo goed wat je bedoelt Pink... Ik was ook zo ontzettend gefrustreerd dat ik mn lichaam niet begreep. Ongi kwam veel te vroeg, terwijl ik zeker weet dat ik mn ei gevoeld had...
Heb ik nu ook! Hoe kan dat nou??? Ik heb altijd (meer dan 3 jaar) heel mooi precies 14 na mijn eisprong-teken op de persona mijn RDs, nu ineens korter!! Vreemd, toch?!?!
Ik gebruik geen ovu-testen, dus die frustratie heb ik er dan niet bij. Goed dat je je vragen op papier zet, dan kan je zeker niks vergeten. Hoop dat je morgen wat wijzer wordt meid.

Nou ik ga mn bedje op zoeken. Weltrusten allemaal!

X
X Nicky

Hey meiden,

Beetje later dan anders. Ben met een vriendin wezen eten. Was erg gezellig!
Volgende week heb ik ook een afspraak bij de huisarts. Moet een uitstrijkje laten maken  Heb een oproep gekregen voor het bevolkingsonderzoek en vind het wel erg goed om te doen. Zie er wel tegen op. Niet zozeer voor het onderzoek, maar voor de uitkomst... Je weet het nooit.... Maar goed, weet dan wel of alles beetje in orde is daar beneden.

Pink, fijn dat je meer duidelijkheid bij de ha hebt gekregen. Waarom moet je eigenlijk die ovu-testen de deur uit doen? Wel fijn dat het temperaturen niet aan een specifiek tijdstip gebonden is, dan wordt het allemaal wel een stuk makkelijker om te doen.

Nicky, ik ga nu ook naar ronde 3! Allebei ronde 3 en geen twijfels meer!!!

Weltrusten meiden en tot morgen... Helaas ik moet nog 3 weken voor ik vakantie heb

X

hoi meiden,

ik ben gisteren zo boos naar bed gegaan en vanmorgen ook weer zo opgestaan,want ik had gisteren een confrontatie hier op het forum...het zit zo ; iemand had geschreven ,,weer niet gelukt,, dus ik schrijf dat ik het wel snapte krijg ik van iemand een weerwoord terug(CARINA) nou wat die schreef sloeg echt nergens op,want wij waren maar klaagmeiden want het kan gewoon een jaar duren,en dit en dat en zelf duurde het bij haar 5maanden en is nu zwanger!!!wat zeik je dan,tssss,sorry moest ik effe kwijt,

LAAT TOCH IEDEREEN IN ZIJN WAARDE

liefs mier

hallo wiebel dames

Zou ik met jullie mee mogen komen kletsen?
Ik ben vorige maand met de pil gestop en zit nu dus in de eerste ronde...
voor t gemak gaan we deze x nog maar ff uit van een cyclus van 28 dagen zoals die voor en tijdens mijn pilgebruik ook was....maar ik hou er maar rekening mee dat er, zoals bij veel andere, ook bij mij nu niet veel meer klopt van mijn cyclus

T is allemaal wel erg spannend en aangezien alleen mijn moeder weet dat ik gestopt ben met de pil is t wel fijn als je erover kunt kletsen met wat dames die in t zelfde schuitje zitten

xBla

Jippie!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zes weken lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Mier: ik heb het stukje gelezen op het forum, vond het ook erg belachelijk. En voor haar zeker makkelijk praten, want ze is gewoon hartstikke zwanger! Iedereen heeft zijn twijfels en daarom is zo'n forum ook zo fijn. Als ze het niet wil lezen dan doet ze dat toch niet?

@Bla: Leuk dat je ook mee komt kletsen, ik hoop voor je op een mooie cyclus. Die van mij is namelijk tussen de 28 en 44 dagen!!

@Nicky: Ik moest de ovulatietesten maar de deur uitdoen, omdat dat frustrerend werkt en je er dan veel te veel mee bezig bent. Nou ja, ik heb nog een pakje, dus misschien....... Wij gaan volgende week op vakantie en met een beetje mazzel als ik een cyclus heb tot 35 dagen  valt mijn vruchtbare periode in de vakantie, nou en dan komt het wel goed met wiebelen

Pink

Ik bedoelde eigenlijk @ Anoek i.p.v. Nicky, sorry, ik dacht dat jij de vraag stelde. Da's het nadeel als je niet terug kunt lezen!!!

Oh heerlijk Pink, vakantie!!!
Ik heb nog twee (drukke) weken te gaan en dan ook 6 weken vakantie.
Wij gaan naar Tsjechië en Duitsland.
Ik heb er nu al zin in.

Morgen gaan mijn man en ik nog een dagje lekker naar de sauna.
Heerlijk relaxen!

Fijn weekend allemaal.

Liefs,

Twinkel3

hey meiden,

hoe voel je je eisprong??
had vandaag last van linksonderin in mijn buik,en gister denk ik posi getest alleen niet zo positief als vorige maand en vandaag was er nog maar 1 streepje te zien

liefs mier

Terug
Bovenaan