Ik vind het ook moeilijk dat er verschillende advies gegeven wordt maar 30 jaar geleden was het niet erg om te roken en drinken tijdens de zwangerschap, en vandaag wordt dat niet meer gedaan - niet veel in ieder geval. Ik kijk ieder keer wat het advies is van CB, andere instanties in NL, en wat er in Denemarken wordt geadviseerd. Ik vraag af en toe advies hier of van mijn zussen (8 kinderen in totaal) maar uiteindelijk volg ik mijn eigen intuitie. Mijn eigen buik is erg gevoellig en ik krijg regematig diaree zonder te weten waarom - en ben daarom redelijk voorzichtig betr. Celeste. Tot afgelopen zondag kreeg zij volledig BV en wij gaan nu langzaam verder met frut, groente en over een paar weken pap. Afgelopen twee dagen heeft zij voor het eerst echt fruithap gegeten - eerste dagen liep het weer uit de mond zeg maar.... En zij heeft die 2 dagen veel last gehad van lucht- in-de-buik-krampjes en veel gehuild voordat zij in slaap viel en heel onrustig geslapen. Haar darmpjes moeten natuurlijk wennen maar ik ben blij dat ik heb gewacht tot nu met de fruit en ik ga mij niet overhaasten met andere dingen. Hopelijk heeft zij niet een gevoellige buik geeerfd van mij
mor 74
mor 74