Ha allemaal!!
Leuk dat er zoveel mensen enthousiast zijn!
Ukkepuk, zoutarme kaas koop ik bij de kaasboer.............en ik vraag de slager altijd om de meest zoutarme ham................het blijft toch schipperen maar zo minimaal mogelijk zout is dus echt het advies........lastig he.........maar goed, ze krijgt ook smeerkaas op haar broodje tussen de middag en daar zit ook wel zout in, net als de boter die op het brood wordt geadviseerd..............
Marieke: de kruiden die hierboven genoemd worden lijken me niet zo heel zwaar voor baby'tjes en het gaat ook niet om grote hoeveelheden. In mijn baby kookboekjes staan ook receptjes met koriander enzo, dus basilicum en tijm moeten dan ook wel kunnen. Het zijn receptjes vanaf 6 maanden dus het zou geen problemen moeten geven.
Je kunt ook altijd kijken hoe je kindje reageert op een beetje ui of knofllook, maar je moet natuurlijk geen uiensoep of tzatziki gaan geven................whihihihi!!!
Kijk als maudy heel veel last gaat krijgen van het halve teentje knoflook wat ik vanaf nu aan haar eten ga toevoegen of het halve uitje wat door de volgende pasta lading gaat, merk ik dat wel. Maar een half teentje knoflook en een half uitje op een halve liter saus.......................moet kunnen volgens mij!!!
Ik ben even inspiratieloos, maar ga de receptjes van Jacoline uitproberen van de week............weer een dagje keuken dus! Bedankt Bacolientje.................whahaha!!!