redressie helmpje

Hallo Chantal ,
Manon had ook veel problemen met haar hofdhuid maar ik heb zalf en lotion van de huisarts gekregen en dat werk super .
Wat de helm betreft bij LIVIT in Tilburg (waar de helm van Manon vandaan komt)leveren ze de helm ook zonder kinbandje ook bij Manon .
Met Manon haar hoofdje gaat het nog niet super ze draagt de helm nu 5 mnd en er is nog niets veranderd 15 januari moet ik weer terug om het hoofdje op te laten meten , we hopen toch wel dat het goedkomt .Haar hoofdje is aan de zijkant plat dus haar wangetje en oortje staan ook naarvoren.Maar de kinderarts hou het goed in de gaten
gr Angelique

 
Hoi allemaal,

Rens heeft nu oorontsteking. Hij krijgt hier oordruppels voor. Wat zouden jullie doen, helm op of af. Hij heeft er geen last van en de huisarts zegt dat de helm gewoon op mag. Ik twijfel omdat de helm echt tegen het oor gedrukt zit.  Ik twijfel enorm.....

Jolanda
 
Hallo!!

Ik zou persoonlijk de helm even een paar dagen af doen Jolanda. Die paar dagen doen het hem ook niet hoor. Onze dochter Lotus was snipverkouden vant weekend en we hebben hem ook een tijdje afgehad.

Wat zeggen ze daar dan van Angelique dat het nog geen resultaat heeft?

Wij zijn vandaag met Lotus voort eerst op controle geweest. Ze had ook plekjes en ze zeiden dan ook echt af en toe even af doen die helm en het plekje met Sudocreme insmeren. Ze heeft de helm nu 3 weken en je kunt nu al zien dat het resultaat heeft aan de bovenkant. We moeten 23 januari terugkomen..

Hebben jullie ook zoveel aanspraak op straat? Ik moet er wel om lachen hoor...
We moesten pasfotos van haar laten maken (jaja van een baby...voor een paspoort, tis toch wat) en ik vroeg aan die fotografe of de helm af moest (ze had er een mutsje over) en die vrouw dacht dat ik een grapje maakte.... hahaha....

Groetjes Chantal
 
hoi Jolanda

Als hij geen last van de helm heeft zou ik hem ophouden want elke minuut is er een ,uit ervaring zeg ik dit wij deden zelf ook de helm in het begin veel af maar op een gegeven moment is het steeds wat anders ,en dan heeft hij hem te weinig op gehad en dus ook minder resultaat.Manon heeft ook oorontsteking gehad maar wel de helm gewoon opgehouden .SUCCES

gr.angelique
 
Hoi Chantal ,
Het komt niet zo vaak voor maar ik moest de helm echt 23 uur per dag ophouden Manon droeg hem ongeveer 19 uur per dag .
Ik moet de 16de weer terug om te meten en dan wachten we af wat de arts te zeggen heeft.
 
hoi Chantal ,

Op straat heb ik ook veel aanspraak er worden grapjes over  gemaakt maar ook vragen er veel mensen waar is dat voor ,vooral oudere mensen en kinderen.
  angelique
 
Hoi,

Ondertussen is Rens van z'n oorontsteking af, het stinkt in ieder geval al een paar dagen niet meer, maar nu heb ik een andere vraag, waar jullie kleintjes ook vast last van hebben. Wat doen jullie tegen de jeuk? Is z'n helm af, dan begint hij met krabben op z'n bolletje, in bad ontspant hij, maar daarna gaat hij weer verder totdat de helm weer op gaat.

Groeten Jolanda
 
Hallo Jolanda,

onze dochter heeft ook wel jeuk als we de helm af doen, maar niet constant tot dat we de helm weer op doen. Als ze rode plekjes heeft doe ik er Sudocrem op en als ze jeuk heeft was ik haar bolletje en dan is het weer over. Wij moeten nl de helm wel regelmatig een keer af doen omdat ze plekjes krijgt op haar hoofd..
Ik heb geen echte oplossing voor je.. Sorry... Maak je de helm goed schoon en zo ja hoe? Lotus haar helm heeft gaatjes dus misschien dat ze daardoor minder jeuk heeft.
Heeft jou kindjes helm dat ook?

Groetjes Chantal
 
Terug
Bovenaan