redressie helmpje

Hoi,

Ik heb juist het idee dat de jeuk steeds erger aan het worden is, ik heb even gebeld met de Livit en die vonden het beter als ik het toch maar even kom laten zien. Rens heeft niet echt last van rode plekken, maar zijn huid  is zo droog geworden. Ons isgeadviseerd om z'n bolletje wel veel te wassen, maar niet te vaak shampoo te gebruiken (droogt de huid uit). De helm wordt op advies schoongemaakt  met alcohol.  Bij Rens zitten er ook  veel luchtgaten in de helm, waar  de vingers van Rens mooi langs kunnen kriebelen.

Groeten Jolanda
 
Goedemorgen Jolanda,

wat vervelend dat Rens steeds zon jeuk heeft, dat heeft hij dus echt omdat zn bolletje droog is natuurlijk. Was even benieuwd wanneer je daar naar toe moet en laat je het dan weten?

Ik heb gister weer een foto van de bovenkant van Lotus haar hoofd gemaakt en die naast een foto gelegd van voor de helm en je kunt echt zien dat het ronder wordt!! Echt super en dat na 4 weekjes..

Groetjes Chantal
 
Hoi Jolanda ,
Mij hebben ze het advies gegeven om menthol talkpoeder voor kinderen in het helmpje te strooien en het werkt echt bij Manon.
Fijn dat hij geen last meer heeft van zijn oortjes ,

Mijn vraag aan jullie allemaal is hebben jullie meer kinderen ,en hebben die ook een helmpje gedragen .

Gr angelique
 
Hoi,

Rens is ook ons eerste kindje.  Ik had vroeger ook een voorkeurshouding  naar rechts. Rens naar links vanwege een te korte spier in z'n nek, hij kan zijn hoofd echt niet plat rechts wegleggen.

Jolanda
 
Hoi Jolanda en chantal

Manon ons derde een nakomertje de oudste is 14 en de middelste 11 jaar maar bij de andere   2 heb ik deze problemen niet gehad ze zeggen dat het komt   door de rug ligging van tegenwoordig .
Maar ik ben woensdag terug geweest en het was een halve cm verbeterd in 1 mnd tijd .
Nu toch maar positief blijven , want dat is toch wel moeilijk als het na 4 mnd niets heeft gedaan .Alleen haar oortje was terug uit gegaan qua stand verder naar voren i.p.v. naar achteren .

Gr angelique
 
Hallo,

Ik heb ook gehoord dat het komt omdat je beebs tegenwoordig op hun rug moet leggen en dat ze daardoor een voorkeurshouding krijgen. Als we ooit een tweede krijgen weten we nu wel beter..

Woensdag moeten wij weer terug voor controle en dan nu ook naar de kinderarts. Ben benieuwd wat ze zeggen en eigenlijk hoop ik dat ze even een meting doen.

Wat zeggen ze ervan dat het oortje weer naar voren staat dan Angelique?

Groetjes Chantal
 
Terug
Bovenaan