Roken!!!!!!!!!!

ik begrijp heel goe dhoe het is om verslaafd te zijn en het is nog vel moeilijke rom te stoppen, kost een boe doorzettingsvermogen en dat is nou net wat ik vindt dat je moet hebbe om een kindje te willen krijgen als moeder wordt het soms ook niet makkelijk en heb je ook datzelfde doorzettingsvermogen nodig! dus ik zou niet zo reageren als jij doet maar mijn energie stoppen in ja daar heb je het weer stoppen, het is niet zo dat ieder kindje van een rokende moeder kleiner is, mar het volgende is wel bewezen : BIJ ELKE TREK DIE JIJ VAN JE SIGARET NEEMT KRIJGT JE KINDJE EEN ADEMTEUG MINDER!! dus het komt zo'n beetje neer op eeeh zo'n 500 keer per dag zijn keel dichtknijpen.....
veel plezier in je sigaret en denk hier vooral aan als je er nog een opsteekt
brenda
 
jaja... het is maar wat je jezelf wijs maakt.
Beetje slapjes hoor... met een beetje wilskracht en een hele goede motivatie(bijv een kindje)zal het best moeten lukken!!! Vergeef jij jezelf als je toch een van de zoveel bent met een heel klein kindje die al snel aan de pufjes moet.... toevallig ken ik daar genoeg van!!
Het is mij ook gelukt 3 jaar al van het roken af!En ik kan je wel zeggen, daar ben ik echt trots op, ik voel me sindsdien sterker als ander, om die verslaving te overwinnen.
 
Tsja sluit me aan bij bovenstaande reacties.

JIJ voelt je zo schuldig bij elke sigaret die je opsteekt en nu probeer je hier de zaak schoon te praten.

Kijk je moet het zelf weten hoor ieder zijn keuze maar doe nou niet of dat het "allemaal" wel meevalt.

Lekker doorpaffen meid, he wat maakt het uit pondje meer of minder.......
 
Ik kan best wel snappen dat je je aangevallen voelt door de niet-rokers die erg fel op je reageren.

Zelf ben ik een niet-roker, maar ik heb weer het probleem overgewicht. Ook daarbij weten 'slanken' altijd erg makkelijk hoe het wel of niet zou moeten. Dan lijn je toch??
Ja tuurlijk,heel je leven lang dag in dag uit lijnen, denk je dat dát vol te houden is???

Zelf heb ik een echtgenoot die rookt, krijgt ook wel eens opmerkingen naar zijn hoofd, zeker als een stoppoging weer mislukt is. Ik zie stoppen met roken en lijnen een beetje als het zelfde probleem. Je moet gewoon ontzettend sterk zijn om het levenslang vol te houden. En zeer zeker petje af voor degenen die het lukt, mijn complimenten.

Helaas lukt het mij niet, met veel moeite krijg ik het voor elkaar om niet zwaarder te worden, maar slank zijn.....dat zal mij nooit gebeuren.
 
Rook maar lekker door hoor je zelf niet hoe dat klinkt mischien toch beter als je een schuldgevoel krijgt rook je toch wat minder.Ik heb het geluk dat ik het nu heel erg vies vind en dat heb geholpen om te stoppen.Want zeg nou zelf een sigaretje smaakt lekkerder als je er geen schuld gevoel bij heb.
 
Terug
Bovenaan