Roken!!!!!!!!!!

Je hoeft niet iemand uit te gaan maken voor achtelijke debiel en dombo. Kijk ik vind het ook niet slim en het lijkt me handig desnoods met hulp om te stoppen maar je kunt het ook op een normale manier zeggen dat iemand niet slim bezig is
 
Je kunt nu wel zeggen dat alles goed gaat met je kindje, dat is waarschijnlijk wat de verloskundige tegen je zegt!Maar dat is echter alleen de groei,en het kloppen van het hartje.Wat ze niet kunnen zien is de conditie van de longen!,de nieren!,de lever!,de hersenen!enz.Dat is wat ze niet kunnen zien(tenzij ze een uitgebreid onderzoek bij je doen,maar waarschijnlijk niet)Ze kijken dus alleen bij een controle naar de buitenkant.En dan wórdt je kindje geboren als 7 ponder en ís gewoon een centimetertje of 50,maar wat is er van binnen allemaal gebeurt!!!!dat weet je nog niet.En stel er is wat aan de hand dan weet ik zeker dat je het jezelf gaat verwijten,en tegen je zelf zegt....had ik het maar niet gedaan.En zeg jij later tegen je kind:Ja dat komt allemaal omdat je moeder lekker heeft doorgerookt tijdens de zwangerschap!?Maar er hoeft ook niks aan de hand te zijn hoor en zet je een volledig gezond kind op de wereld, maar je neemt wel een zeer hoog risico,en dat weet je anders zou je niet zo geiriteerd raken en het op dit forum zetten.Ik hoop voor je dat je kindje gezond is en nog een fijne zwangerschap!
 
Ik wil toch wel even reageren op de mensen die zeggen, je kan beter doorroken, stress is erger, hoe dom kan je zijn kom zeker niet bij mij met zo'n verhaal aan wat een onzin.

Ik ben een paar weken geleden bevallen van een prachtige mooie gezonde dochter en 9 maanden geleden ben ik gestopt met roken en ja reken maar dat dat een hel was en dat ik tegen de muren aanvloog ik dacht dat ik ten onder ging!!! MAAR dit heeft twee weken geduurd twee weken hel maar daarna was het over dus geen stress en zeer zeker geen schuldgevoel. nee een gevoel van trots!!!! dus ga niet zeggen beter doorroken onzin!!!!

En wat ik dan nog even wil zeggen, denk bij iedre sigaret die je opsteekt dat je kindje in een krimpt van die troep die jij naar binnen werkt. Echt sorry kan hier heel boos over worden, hoe kan je je kind dit aandoen!!!!!

een hele trotse ,mama
 
Ik hoop dat je geen dochter verwacht. ik dank namelijk mijn vruchtbaarheidsproblemen aan de rookgewoontes van mijn moeder. Zij was en is zwaar verslaafd, maar is toen duidelijk werd dat roken slecht is voor je kinderen wel gestopt.
ik ben zeer blij voor haar en mijn zusjes.
Zij hebben de problemen nl niet.
Roken zorgt voor meerdere generaties problemen. jammer dat je te verslaafd bent om dat in te zien.
 
Met verbazing heb ik al jullie berichtjes gelezen! Mijn god, ik dacht dat we allemaal beschaafde mensen waren, blijkbaar niet! Laat ieder mens in zijn of haar waarde, ga niet schelden of vloeken, zoooo onvolwassen, NN, redactie; ik vind dat hierin een taak is weggelegd voor jullie, om toch een beetje te sturen.
O ja, en anoniem.....tssss
 
TJAH.. HET IS EEN VERSLAVING HE!!
En een verslaving is natuurlijk belangerijker dan je kind!
Dus rook maar lekker door hoor en heb vooral geen schuldgevoel!!!
Egoist!!!
 
Terug
Bovenaan