Roken!!!!!!!!!!

Ik kan het niet laten hierop te reageren... Als er mensen zijn die gestopt zijn: prima, dat is je eigen keus! Maar als er mensen zijn die het niet kunnen laten: Ook prima, dat is ook je eigen keus!!
Kortom: laat een ieder nou eens in z'n waarde en ga niet meteen af lopen zeiken als er iets wordt gezegd wat je niet bevalt!!!
Nou moet ik er wel bij zeggen dat als je zo'n berichtje neerzet, je eigenlijk ook wel een beetje vraagt naar "de bekende weg". Dus: als je moe bent van dat gezeik over het wel/niet roken snij het onderwerp dan ook niet aan!!
 
Wat een ongelofelijke bullshit, hier ga ik niet eens op in! Ben je soms op zoek naar mensen die je naar de mond praten??? Alsof je niet zelf verantwoordelijk bent voor je verslaving, kom op zeg! Erg egoistisch!
 
Ja en op een echo luisteren ze ook naar je babies longen en don ze een allergie test toch!!! Je baby lijkt mischien gezond maar dat weet je nog heleal niet!! En als ik verslafd ben aan de coke en kan er niet van afblijven zeg je dan ook snuif maarlekker verder! Dacht het niet!
 
hoiik wil even zeggen ik ben 13 weken zwanger en rook ook ik heb geprobeerd te stoppen maar mij hebben ze geadviseerd om dat niet te doen want stres voor de baby is veel ongezonder dus rook ik lekker verder.
 
Waarom plaats je nou dit berichtje??? Even voor de geinteresseerden een rekensommetje: 4sigaretten per dag X 9maanden=56 pakjes! En ik vind dat iedereen vooral lekker door moet roken, maar dan ook zo flink zijn om na de geboorte 4 sigaretten per dag in het gezicht van je kindje te blazen en lekker binnen te paffen. Klinkt raar nietwaar? Maar dat is dus hetzelfde als roken tijdens de zwangerschap! Ik sluit me volledig aan bij Edith. En kom idd niet zeiken als je kind straks niet gezond is, want eigen schuld, dikke bult!
 
Mijn GOD He. Wat zal het voor de niet rokers toch naar zijn als hun kidje wat heeft. Aangezien jullie allemaal zo perfect bezig zijn. Het kan dan in ieder geval NOOIT aan jullie liggen.
Stress is idd veel erger voor de baby dan roken. Niet dat dat nu een excuus is om lekker door te roken, maar het is gewoon een feit. Iemand hier zei dat iedereen maar dan iedereen van het roken af kan komen. DAT is dus bullshit!!
 
Anoniem van 12:33:34. Wie heeft jou gezegd dat het veel ongezonder is om te stoppen met roken Sinterklaas soms ?. Ik ben ook gestopt met roken en rookte 1 1/2 pakje per dag soms 2. Heb het even heel moeilijk gehad, maar dat heeft ook net mischien 2 weken geduurd. Of je rook 9 maanden lang. Wat denk je zelf. Ben hellemaal niet iemand die mensen wil veroordelen maar zulke verhalen hoef je bij mij niet mee aan te komen. ilona
 
de stress denk je maar, als je stopt met een pakje in je zak heb je nooit de stress dat het er niet is, dat geeft rust en je wilskracht voor je kindje doet de rest.. probeer het gewoon eens met het idee van: als het nietgaat, gaat het niet maar stoppen als je zwanger bent is heel anders dan wanneer je dat niet bent! dus ga ervoor met het idee dat als het niet lukt je een sigaret opsteekt een paar trekjes neemt en dan weer stopt, DAT id echt de manier om het te doen, op het moment dta je het 2 dagen vol hebt gehouden zul je merken dat je een sigaret zooo vies vindt en dat je er duizelig van wordt, dan heb je het gehaald aangezien je dan weet wat je je kindje aandoet!

heel veel succes
 
Terug
Bovenaan