Ronde 10, wie nog meer

Succes vandaag Kimbly
En wat gek makend, weer die negatieve test Dyronne. Lijkt me zo vervelend. Goed dat je het probeert los te laten. Meer kan je niet doen helaas.
Welkom Flower. Ja zodra je hebt besloten om voor een kindje te gaan, wil je het het liefste nu meteen. En dan is iedere maand er eigenlijk een teveel hihi ;) Het is gewoon ook zo spannend en leuk allemaal.
Ik heb precies hetzelfde Avb89. Ben er ook niet geobsedeerd mee bezig. Maar na zoveel rondes denk ik er wel gewoon veel aan. Vooral de laatste dagen van m'n cyclus, vlak voor m'n NOD, vind ik echt killing ? Doen jullie het al met ovulatietesten?
Maar goed, ik probeer het ook als een mooie periode te zien, waarin ik goed voor m'n lichaam zorg. Ik eet gezond, ga regelmatig fietsen, drink veel water en drink nauwelijks tot geen alcohol meer. M'n lichaam zal me dankbaar zijn ☺️ Die kleintjes leren ons nu al een les haha. 'Loslaten' en de natuur z'n werk laten doen. Ik weet zeker dat we dit jaar allemaal zwanger zijn ?? 
#peptalk ?
 
 
@Dyronne   Lastige situatie zeg sterkte hopelijk snel je menstruatie kun je verder dit is killing..
@liefdraakje ja vorige maand ovulatie testen van sensitest ging goed oplopende streep tot een duidelijke knal streep. Jaa ben ook echt gespannen paar dagen voor NOD.
lief je pep talk ik geloof erin #2019 baby’s jullie mama’s komen eraan!!  ?
 
@Avd89 PCO werd bij mij geconstateerd doordat ik na het stoppen van de pil steeds langere cyclussen kreeg waarbij ik op den duur helemaal niet meer ongesteld werd.. Na tig zwangerschapstesten die negatief waren toch maar naar de huisarts gegaan. Die heeft toen een bloedtest gedaan waaruit bleek dat ik teveel testosteron aanmaak. Hij heeft me toen doorverwezen naar de gynecoloog voor een echo, en dat beeld gaf toen de doorslag dat ik PCO heb. Vanaf toen ben ik gestart met clomid. Voordeel is wel dat ik elke maand door de gynecoloog wordt opgevolgd en weet of er een eitje rijp is/wanneer ovulatie is. 
Grappig trouwens dat je soms twijfeld om het ook aan je moeder te vertellen dat zwanger worden lastig is. Ik heb precies hetzelfde!
@Liefdraakje, ik gebruik elke maand ovulatie testen.Eigenlijk vooral omdat je dat zeker weet wanneer je menstruatie moet beginnen. Vind dat zelf echt heel fijn en het klopt nog elke maand! Ik gebruik die van clearblue.
Vandaag hier weer follikelmeeting dus hopelijk goed nieuws... Succes iedereen komende weken!
 
Hey meiden,
hoe is het hier?
sorry voor de late reactie, erg druk weekend achter de rug met allemaal trouwlocaties bezoeken :) 
afgelopen donderdag in het ziekenhuis te horen gekregen dat ze alle onderzoeken opnieuw willen gaan doen. Al wel een inwendige echo gehad op dag 27 cyclus, alles zag er goed uit! Natuurlijk nog geen zwangerschap te zien, zou te vroeg zijn volgens de gynacoloog. Wel hebben ze een uitstrijkje en kweekje genomen en bellen over 2 weken met de uitslag! Verder doen ze daar geen HSG onderzoeken maar zou het gelijk een kijkoperatie worden. Moet zeggen dat dit ziekenhuis me wel een veel beter gevoel geeft dat het vorige ziekenhuis. 
Afgelopen zaterdag was Mn NOD, tot op heden nog geen bloed te zien maar helaas ook al 2 witte testen. Voel al een paar dagen vanalles in Mn buik, ene moment denk ik ja zwanger andere moment denk ik yep ga ongesteld worden en dat wisselt elkaar ongeveer 100x per dag af. Nog nooit zo lang over tijd geweest en altijd vrij regelmatige cyclus... we blijven het maar afwachten maar wat is dit naar zeg!! 
 
Zo jullie zijn ook weer op de hoogte :p 
 
@Kimbly Spannend zeg! Hopelijk krijg je snel goed nieuws te horen. Ik begrijp je gevoel helemaal als je zegt dat je 100x per dag denkt wel/niet zwanger.. om gek van te worden. Ik probeer bij mezelf die dagen rond NOD maar zo vol mogelijk te plannen zodat ik minder tijd heb om er bij stil te staan (niet dat dat dan 100% lukt maar alle beetjes helpen).. Fijn dat je je nu in het nieuwe ziekenhuis veel beter op je gemak voelt. Toch ook wel heel belangrijk. 
Ik heb zelf vandaag voor het eerst pregnyl ingespoten gekregen, nadat ik de eerste 3-7 dagen clomid heb gebruikt. Follikel zag er mooi uit met 23mm dus volgens de gynecoloog heb ik nu over exact 48 uur mijn eisprong zodat we goed kunnen timen wanneer we het gezellig moeten maken. Hopelijk gaat het deze keer lukken.. Toch wel vervelend als je zoveel hulp nodig hebt om zwanger te worden, al die ziekenhuis afspraken en hormonen.. Gelukkig heb ik er geen bijwerkingen van. Mocht het nu weer niet lukken dan wil de gynecoloog evt alternatieven met ons bespreken maar ik denk niet dat we daar al aan toe zijn.. Hopelijk is het deze keer gewoon raak!
Ben benieuwd hoe het met de rest van de dames gaat? :) 
 
 
Morgen weer mijn NOD.. als ik het moet geloven haha..kan zijn dat ik nu juist later ben aangezien ik vorige maand te vroeg was.. dus we gaan het zien!! 
 
Hoi dames, 
 
ik ben net nieuw hier en wil me graag aanschuiven hier...
Wij zitten momenteel ook in ronde 10..
Hebben zelftesten thuis gedaan en daar kwam uit dat vriendlief waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is... We gaan deze week of volgende week naar de huisarts om te kijken hoe en wat.... Erg spannend dus.... 

Iemand nog ervaring met thuistesten?
 
Groetjes,
Daantje
 
Terug
Bovenaan